tunezja

(170 wyników)
  • Ostatnio był wątek o Bułgarii . Ja właśnie myślę o czymś bardziej orientalnym i nie za drogim Podzielcie się opinią dlaczego Tunezja muszę nakręcić znajomych i męża Dziękuję
  • wybieram się na Sylwestra do Tunezji od okolo 26-27.12- 02.01.2013. > Jeszcze nie rezerwowałam, ale chciałabym polecieć z Itaki, hotel w Monastirze > Hotel 4*, all inclusive . > Mam 28 lat, będę po raz drugi w Tunezji ( Monastir), chętnie odpocznę i pozwiedzam > Jestem miłą, otwartą, osobą. > Jestem z Lublina.Wylot z Warszawy. > Jeśli któraś z dziewczyn jest chętna, miło byłoby się spotkać przed wyjazdem.
  • Jest ktoś kto chciałby wyjechać na tydzien do Tunezji a nie ma z kim? Bo ja chcę jechać ale samej tak niefajnie, a wśród znajomych brak funduszy :/
  • Tunezja i Egipt ze względu na obecnie panującą sytuację chyba stracą wielu turystów. Jak sądzicie? ktoś wcześniej planował tam jechać?
  • tunezja(5)

    witam-czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jaki wybrać hotel 4* w tunezji z licznymi animacjami?
  • W czerwcu wybieramy się na urlop, synek bedzie miał wtedy rok i 3 m- ce. Do tej pory przewracałam internet w poszukiwaniu hotelu na Krecie. Ale jak fajny hotel, to plaża kamienista, a jak plaża piaszczysta to wyjazd powyżej naszych możliwości finansowych:( I pomyślałam sobie o Tunezji, chociaż prawdę mówiac mam obawy przed wyjazdem właśnie tam - nie wiem dlaczego ale głównie obawiam się sensacji żołądkowych, zwłaszcza u dziecka. Ale moze się mylę... Podczas urlopu planuję byczyć si...
  • Chce w dniach 1-8 pazdziernika wyjechac na tydzien. Nie pytam jaka pogoda bedzie, bo tego nie wie nikt. Ale do osob, ktore w tym terminie urlopowaly mam pytanie: gdzie jest wieksze prawdopodobienstwo, ze pogoda bedzie ok. (tzn. bedzie cieplo i nie bedzie padalo? PS. Prosze nie pisac, ze w Egipcie, bo tam nie chce jechac.
  • Witam. Za jakiś tydzień może półtora chcemy jechać na wakacje z biurem podróży(last minute). Ostatnio rozglądałem się za tunezją i chciałbym zadać wam następujące pytania. 1. Czy jest bardzo gorąco? 2. Czy może jest czyste (odskocznia od basenu :D) 3. Czy jest co zwiedzać (jeśli tak to co i za ile)? 4. Jakie miasto najbardziej polecacie ;)
  • Witam ,wcześniej pisałam ale nikt nie odpowiedział , może ktoś wrócił z Tunezji z Itaką , jakie są opinie. Po przeczytaniu kilku postów zaczynam denerwować się.Wylatuję 23 lipca z małym dzieckiem do One Resort Monastir. Hotel w ofercie i w opinach wygląda oky , a teraz dowiaduję sie że itaka praktykuje zmianę hoteli . Do tej pory myślałam że jest to jedno z solidniejszych biur podróży , wczasy nie są tanie - wybrałam tę ofertę ze względu na hotel i to że jadę z małym dzieckiem
  • witam , czy ktoś planuje wyjazd do tunezji 11,07,2009.prosze o kontakt.
  • Planuję wyjazd na wycieczkę objazdową z biurem RainbowTours Tunezja Libia. Wyjazd 10 czerwca. W biurze powiedzieli że jest jeszcze małe zainteresowanie na tę wycieczkę w tym terminie a mi bardzo zależy na tym wyjeździe. Może ktoś jeszcze się wybierze...:)))))
  • Czy może ktoś mi doradzić dokąd lepiej pojechać do Tunezji czy Bułgarii? Co prawda wyjazd planujemy z mężem dopiero na przyszły rok, ale ja juz teraz szukam korzystnych ofert.Jedziemy, a właściwie lecimy z dziećmi. Będą miały 4 i 2 latka. dodam jeszcze że brałam pod uwage ofertę SKY CLUB-u. dziękuję z góry za wszelkie rady.
  • Witam, w tym roku mniej wiecej we wrześniu z grupą znajomych planujemy wyjazd do Tunezji. Chcemy jechać do miejscowiści o nazwie Hammamet. Chciałabym, aby ktoś mi polecił jakis hotel, poradził lub opowiedział o swoich wakacjach jeżeli je tam spędził. POZDRAWIAM
  • witam czy ktoś się wybiera do tego hotelu na przełomie lipca i sierpnia 2009 , a może ktoś już był i może się podzielić relacjami na gorąco. Zapraszam
  • jdziemy za tydzień , jakie waszym zdaniem są najfajniejsze wycieczki fakultatywne
  • Wycieczka objazdowa po Tunezji w terminie 10-17 kwietnia 2008 z biurem Ecco Holiday. Koszt zapłacony w biurze to 2027 PLN za osobę obejmował przelot, zakwaterowanie na trasie objazdu w hotelach 3*, wyżywienie FB, ubezpieczenie, opłaty lotniskowe, bilety wstępu do obiektów wymienionych w programie. Pakiet wycieczek fakultatywnych (jeepy do oaz górskich, wielbłądy oraz bryczka w oazie) miał kosztować ok. 65DT. Na miejscu okazało się że będzie to kosztować 80DT. Dodatkowo pilot za...
  • Poradźcie, bo jadę pierwszy raz do Afryki i nie chciałabym utopić pieniądze i wócić niezadowolona, tym bardziej, że jadę z małym dzieckiem. Jakie miejsce wybrać i jakie biuro podróży?
  • widzialam ze jest objazdowka z scan holiday i z ecco, jesli ktos byl na takiej imprezie to czekam na jakas relacje;) podobno warto zwiedzic tunezje, a nie ma za wiele wycieczek objazdowych z tego co sie orientowalam
  • W tym roku po raz pierwszy chciałabym skorzystać z oferty biura podróży.Wstępnie wybraliśmy Tunezję ze Scan Holiday.Wciąż jednak nie jestem przekonana do tego kraju.Kiedy porównuję ją z dotychczas zwiedzonymi przez nas krajami(Grecja,Chorwacja,Włochy,Hiszpania)to wypada trochę blado.Lubimy intensywnie zwiedzać na"własną rękę"i nie tylko typowe turystyczne miejsca ,ale ponieważ tym razem jedziemy z dwuletnią córą wolelibyśmy coś stabilniejszego.Czy Tunezja to dobry pomysł?
  • jestem studentem i planuje we wrześniu wypad ze znajomymi. zastanawiamy się nad Faliraki na Rodos, Tunezją i Turcją. co polecacie i z jakim biurem?? na głowe możemy wydać do 2 tys. zł. interesuje nas plażowanie jak również aktywne spędzanie wolnego czasu a wieczorami oczywiście imprezy. z góry dziękuje za podpowiedzi

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się