Dodaj do ulubionych

Tępe reklamy

16.01.05, 10:18
Zastanawiam sie, dlaczego reklamy sa takie malo inteligentne, dlaczego robi
sie w nich idotow z ludzi- tych grajacych w reklamach i widzow?? Co to ma
wlasciwie na celu?? Mnie wiekszosc reklam odstrasza niz zacheca...ja tam za
zadna kase nie zrobilabym z siebie czegos takiego!
Obserwuj wątek
    • o_0 Re: Tępe reklamy 18.01.05, 08:48
      tez sie nad tym zastanawiam. np. kto kupuje delme?
      mocherowe berety?
      • adrian4u Re: Tępe reklamy 18.01.05, 14:32
        pokrótce:
        wszysko zależy od:
        1. samego produktu
        2. pozycjonowania produktu na rynku
        3. grupy docelowej
        4. budżetu
        5. KLIENTA (o zgrozo)
        6. kreacji
        7. tego, czy robimy reklamę od zera, czy tylko robimy adaptację jakiejś
        ściąganej z zachodu.

        teraz widzisz, że jakość reklamy zależy nie tylko od kreacji. To nie my
        jesteśmy głupi, ale często klient sam blokuje pomysły, bo "tego nikt nie
        zrozumie". No i macie nudy.

        Adrian
        • blue.berry Re: Tępe reklamy 18.01.05, 15:28
          zapomniales dodac jeszcze jedna z najbardziej uroczych rzeczy jaka jest badanie
          opiniismile)) oto cud natury ktory juz powalil pare reklam zamieniajac dobre
          pomysly na wielkie pawie dla debili.
          dobra reklama ma szanse zaistniec wtedy kiedy po dwoch stornach
          (agencja/klient) stoja ludzie z pomyslami, klasa i odwaga. jesli do tego jest
          jeszcze odpowiednia kasa i klient nie bazuje na badaniu opinii wsrod pan Zoś i
          kryś, lecz zaufa agencji (a ta chce zrobic naprawde cos dobrego a nie tylko
          wziasc kase i zapomniec) to wtedy pojawia sie cos dobrego. niestety czesto sie
          to nie zdaza.
          • bardziej Re: Tępe reklamy 19.01.05, 14:55
            Ludzie z pomysłami już dawno wyginęli. Rządzi wszechobecne dupokryjstwo. Stąd
            niesamowite powodzenie rozmaitego rodzaju badań, link testów i innych bzdur. No
            bo przecież zawsze można zwalić wszystko na wyniki linków, testu korytarzowego
            czy czegoś tam jeszcze. Dlatego różnego rodzaju instytuty badawcze rosna w siłę
            i żyje się im coraz dostatniej. Mają bowiem niemal absolutną władzę.
            Bezgranicznie rośnie przy okazji ich samoocena i dobre samopoczucie, z czym
            miałem do czynienia choćby podczas ostatniego kongresu PTBRiO.

            Bezmyślnie prowadzone i interpretowane badania (bo w samych badaniach na ogół
            nie ma nic złego) są zmorą. Każdą wyróżniającą się koncepcję potrafią zmienić w
            koncepcję, do której "nie zgłaszano uwag"(!!) - czyli doskonale nijaką.

            Pozdrawiam,

            bardziej
            • adrian4u do bardziej 20.01.05, 15:56
              Bardziej, a gdzie ty w tym całym bajzlu reklamowym się znajdujesz?
              copy, art, ekant czy klajent?
              a może jeszcze ktoś inny? smilesmilesmile

              pozdrówka,

              Adrian
              • bardziej Re: do bardziej 20.01.05, 16:39
                Planowanie strategiczne. Wcześniej kreacja.

                Pozdrawiam,

                bardziej
                • adrian4u Re: do bardziej 20.01.05, 16:45
                  też się chyba wyniose z kreacjismile
                  ostatnio więcej zajmuję sie jako copy innymi rzeczami - w ramach pracy
                  oczywiście...
                  event managing, multimedia, planowanie strategiczne, szefowanie działowi
                  kreacji, odpędzanie kijem psów ekanckich...wink
                  Dziś na drzwiach do kreacji umieściłem karteczkę z napisem: "kto tu przychodzi
                  sam sobie szkodzi"
                  nie skutkuje....

                  Adrian
      • marek_m_pl 4P, 5M, OTS, TRP .. BLAA BLAA ... BLAAA ... 20.01.05, 01:15
        SAM MARKETING A JUŻ REKLAMA WOGÓLE :] TO TĘPE DO BÓLU ZJAWICHO,
        - Z DEFINICJI (POMIJAJĄC TE WSZYSTKIE KOTLERY I INNE SZCHABOWE):
        ''WKRĘCAĆ, AGITOWAĆ, GARDŁOWAĆ ZA JAKIMŚ GÓWNEM ŻEBY LEPIEJ SCHODZIŁO''
        - TO NIE JEST ŻADNA SZTUKA ... ALE RACJA, JAK SIE JUŻ, WEZMĄ ZA TO
        TOTALNI DEBILE I NUDZIAŻE DO N-TEJ, NO TO SORY.. ALE POWSTAJĄ ZAKALCE
        W STYLU : ''NAWOZU Z - BIEDRONKI'' i ''WSZYSTKO KU..WA NIeeE !@! WAŻNE
        - ŻYWCA'' JA WIEM, ŻE LUDZIE SĄ TĘPI, TO I TELEWIZJA I REKLAMA I WSZYSTKO
        JEST TĘPE ... POPROSTU KURDE, POSTĘPUJE TOTALNA McDONALDYZACJA BYDŁA ... no .
        • mlasku Re: 4P, 5M, OTS, TRP .. BLAA BLAA ... BLAAA ... 20.01.05, 19:26
          Naszczęście otoczeni przez "totalnych debili i nudziaży"
          (przepraszam, "TOTALNYCH DEBILI I NUDZIAŻY"), mamy genialnego marek_m_pl.
    • luu2 Re: Tępe reklamy 19.01.05, 21:34
      Reklamy nie są mało inteligentne ale bardzo mocno wkraczającymi w psychikę
      człowieka: krótkimi filmikami, wielkimi bb na ulicy lub krótką scenką, słyszaną
      z głośników. Nie ważna jest jej forma. Ważny jest w niej cel: pokazać, zachęcić.

      > ja tam za
      > zadna kase nie zrobilabym z siebie czegos takiego!

      masz na myśli rolę występującego?

      proszę, kupcie mnie

      - dosia

      ..takie coś nie podziała ale: nowy audigy 2 zs już niedługo także nie da rady
      jeśli ktomuś niepotrzebny jest taki produkt. Za drogo, etc. Można by taniej -
      ale to nowość wkońcu.
      Zawsze w jakiś sposób reklama jednak potrafi odstraszyć.
    • obserwator55 Re: Tępe reklamy 23.01.05, 16:49
      Kto już ma pieniądze zarobione w agencji reklamowej , a ma już dość idiotów po
      obu stronach niech zadziała na własną rękę . Cel - polska firma z dużą szansą
      zaistnienia na rynku . Oczywiście trzeba taką znaleźć . I umieć przełożyć
      psychologię na chłopski rozum . Dobra marchewka i wyciągnąć maksymalnie
      najwięcej .
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka