IP: 83.238.5.* 08.11.11, 13:19
Czy komuś z Was po interferonie pofałdowały się paznokcie (pionowe bruzdy)? Zrobiło mi się tak po 6 miesiącach interferonu i przyjęłam, że to od tego, ale może to jakieś inne draństwo.
Obserwuj wątek
    • iza_czarnecka Re: paznokcie 09.11.11, 12:23
      Wprawdzie przyjmowałąm interferon krótko i dość dawno, ale - nic mi sie na paznokciach nie fałdowało. Przypuszczam, że może to być raczej niedobór jakiegoś skłądnika lub problem dermatologiczny
      I.Cz
      • caaay Re: paznokcie 09.11.11, 12:36
        Przyjmuję interferon trzeci rok.
        Dwa lata zastrzyki z Avonexu, od maja tabletki Laquimod (nigdy nie opanuję prawidłowej pisowni z pamięci). Nie mam jakoś bardzo pofałdowanych paznokci.
        Może po prostu wiek? To objaw starzenia się. Kup taki specjalny pilniczek do szlifowania.
        • Gość: Ania Re: paznokcie IP: *.adsl.inetia.pl 09.11.11, 14:05
          No weź mnie nie strasz, jeszcze mi daleko do czterdziestki...
          • caaay Re: paznokcie 10.11.11, 10:56
            Kwestia genów i pewnie "traktowania" paznokci.
    • eela Re: paznokcie 13.11.11, 17:31
      To może byc objaw braku wapnia i magnezu.
    • Gość: Ania Re: paznokcie IP: *.adsl.inetia.pl 15.11.11, 13:38
      Dzięki, spróbuję suplementacji

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka