19.09.05, 17:48
hei, hei :) jeg snakker norsk (dessverre bare litt)
Bor du i Lillehammer???
Obserwuj wątek
      • dorothyjaneliv Re: til deg 22.09.05, 01:03
        Gratulerer :) Den er fin by - wiem bo spedziłam tam tegoroczne wakacje jako
        ekstra-kjokken-hjelp-servitor :)) he he he - Polecam La Picolo Italie na
        Storgata 73 ;)
        Jeg ogsa uten norsk "znaczków" - ikke problem ;)
      • nordlysjenta Re: til deg 07.10.05, 15:18
        Jeg ville åpne et slikt forum, men noen var raskere :) Jeg gjorde det ikke før,
        fordi jeg trodde at ingen var interessert i det. Lillehammer er mitt yndlingsby.
        Jeg håper at jeg en gang i livet får lov til å bo der! Jeg gir ikke opp håpet
        fordi jeg teoretisk fremdeles er ung. Jeg er relativ flink i norsk, hehe - men
        jeg tror jeg vil aldri bo i Norge :( Sørlige breddegrader er stedene som
        tiltrekker meg, kanskje Sveits, det kan også være Østerrike, tilbake til
        hjemmelandet Tyskland...
        Lillehammer, unnskyld at jeg spør, men er du kvinne eller mann?

mvh,
        nordlysjenta

• krysia_cz Re: til deg 26.01.06, 18:06
          hi!

Jeg heter Kristina og bor i krakow. Jeg har weart (beklager men jeg ma skrive
          uten norske bokstaver)i Norge 2 ar siden. Fra dene tida har ikke mulighet a
          snakke norsk, jeg har provd o finne noen private leareren men uten resultate.
          kansje dere kjener noen som kan gi meg private leksjoner?

hilde til alle som lesser det!

• ola_jag Re: til deg 27.02.06, 16:51
            hei pa deg!
            jestem na pierwszym roku skandynawistyki w Gdansku( lini a norweska) i wlasnie
            rozpoczynam akcje "szukam pracy na wakacje w Norwegii". czy macie moze jakies
            rady, wskazowki?z moja niewielka znajomoscia norweskiego( ucze intensywnie od
            pazdziernika) pewnie nie znajde pracy marzen, lecz zadowlilabym sie zwykla
            sprzataczka, au-pair lub pomoc w kuchni(tak jak pani pare postow wyzej).
            czy moglibyscie mi jakos pomoc? nie mam zadnych kontaktow w norwegii, do
            ktorych moglabym sie zwrocic o pomoc, dessverre
            • kociamama Re: til deg 11.03.06, 19:02
              Hei,

og hvordan gaar det med aa laere norsk? er du tilfreds med undervisningene og
              laererne?

Hvis du vil arbeide i norge proev aa finne noe paa www.aetat.no Du maa begynne
              aa soeke naa fordi, saa vidt jeg vet, polske trenger arbeidstillatelse, ikke
              sant? og det tar tid, saa det er bedre aa organisere alt noen maander foer du
              reiser. Ellers kan det vaere altfor sent.

Lykke til baade med studiene og arbeid i Norge.

Kociamama.
          • kociamama Re: til deg 11.03.06, 19:05
            Hei.
            Et slikt forum er en flott idee. Jeg er begeistret i aa ha en mulighet til aa
            snakke litt norsk. Men jeg vil ogsaa vaere takknemlig om noen vet kansje
            hvilket norsk forum er gratis? Jeg ville skrive paa aftenposten men, dessverre,
            ville de at jag skulle sende melding. Selvfoelgelig gjorde jeg akkurat dette,
            men fikk ingen svar:(

Ha det,
            KOciamama.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka