Dodaj do ulubionych

Ugotowani na TVN

04.10.10, 23:20
Nikt nie oglądał? Żadnych uwag nie ma? ;)
Moda na tańce mija, teraz będą tłuc programy o gotowaniu.
Obserwuj wątek
    • em.haa Re: Ugotowani na TVN 05.10.10, 07:50
      Oglądałam z ciekawości... ujdzie chociaż już mi bokiem wychodzą programy o gotowaniu.
      W zasadzie nie wiem co napisać na ten temat, chyba trzeba poczekać jeszcze na jakiś odcinek.
      Ani mną nie wstrząsną ani nie rozczarował, taki sobie po prostu program.

      PS> miałam cichą nadzieje, że w końcu wszyscy wskoczą razem do łóżka, no ale coż... :P
    • deczko Re: Ugotowani na TVN 05.10.10, 14:09
      Ja obejrzalam na vod.onet.pl
      Ten program jest na licencji, byl kiedys taki program na kuchnia.tv tylko tam jeden odcinek, to byla jedna kolacja, a nie cztery. Tam uczestnicy, musieli sie wysilic, zabawiac gosci grami, mial byc motyw przewodni, byl oddzielne ocenianie nastroju, jedzenia i jak stol byl udekorowany.

      Tutaj, no coz, im wiecej tych kolacji, tym nastroj bardziej siadal, odwrotnie niz w tym zagranicznym programie. Ludzie niezgrani, stremowani, podaja naprawde dziwne zarcie. Jak mozna podawac nalesniki, kiedy nigdy sie ich nie smazylo?? Oczywiscie w kazdym mieszkaniu/domu musialo byc na bogato, dlatego ta ostatnia panienka dostala czyjes mieszkanie. Watpie, zeby to bylo mieszkanie jej kolezanki, a raczej kolezanki tvnu.
      Chyba warto zostac tarocista, bo koles mial niezla chalupe i wyposazenie. byl zreszta bardzo sympatyczny i normalny, nie dziwie sie ze wygral. Podal w sumie spojne tematyczne menu, zagral do kotleta i zgarnal dole.
      • lilith76 Re: Ugotowani na TVN 05.10.10, 22:31
        > Oczywiscie w kazdym mieszkaniu/domu musialo byc na bogato, dlatego ta ostatnia
        > panienka dostala czyjes mieszkanie. Watpie, zeby to bylo mieszkanie jej kolezan
        > ki, a raczej kolezanki tvnu.
        > Chyba warto zostac tarocista, bo koles mial niezla chalupe i wyposazenie.

        Podpisuję się pod tym podsumowaniem :)
        Jeszcze jestem ciekawa, czy stopień zakręcenia pań w tym odcinku jest wystarczająco zwariowany, bo może ja za sieriozna jestem i tak należy rwać facetów ;)
    • ochra Re: Ugotowani na TVN 07.10.10, 21:00
      Oglądałam wersję maxi, czyli w jednym programie gotuje jedna osoba, a widz towarzyszy jej w zakupach, potem podgląda przygotowanie posiłków, a reszta podobna. I to właśnie podglądanie jak gotują "normalni" ludzie było w tym programie najciekawsze, przynajmniej można było się czegoś nauczyć, a przepisy wypróbować.
      • deczko Re: Ugotowani na TVN 08.10.10, 14:25
        ochra napisała:

        > Oglądałam wersję maxi, czyli w jednym programie gotuje jedna osoba, a widz towa
        > rzyszy jej w zakupach, potem podgląda przygotowanie posiłków, a reszta podobna
        > . I to właśnie podglądanie jak gotują "normalni" ludzie było w tym programie na
        > jciekawsze, przynajmniej można było się czegoś nauczyć, a przepisy wypróbować.

        Ja ogolnie lubilam oryginal za caloksztalt. Tam mieli wpadki kulinarne, ale to bylo raczej wynikiem przerostu formy nad trescia, bo kazdy z uczestnikow mial sie za mistrza kuchni. A jak nie mial az takich umiejętności to polewal i polewal, az wreszcie atmosfera po duzej ilosci drinkow stawala sie weselsza i uczestnik dostawal wiecej punktow.

        W polskiej edycji tvnowskie paluszki chyba za bardzo namieszaly. Mnie sie wydaje, ze oni dostali pule przepisow do wykorzystania. Nie rozumiem, jak koles, ktory byl pewny siebie i chcial wygrac, wzial sie za robienie nalesnikow, ktorych nigdy nie robil?? Albo ta laska wyskoczyla z piernikiem, przeciez piernik tak naprawde jest udany kiedy swoje odstoi. Oprocz tarocisty, wszyscy sie pytali czy dobre, czy sie udalo, nawet niektorzy byli sami zaskoczeni smakiem swoich potraw? Jakby nie byli pewni tych przepisow.
    • em.haa Punktacja i wygrana 08.10.10, 14:30
      Wg mnie z tą punktacją jest coś nie tak. Wystarczy że jeden z uczestników będzie chciał zwiększyć swoje szanse i da każdemu 1 czy 2 punkty twierdząc że było do kitu i już ma większe szanse na te 5 tyś.


      A w ogóle to w niedzielnym odcinku weźmie udział dziewczyna, która była w finałowej trójce "Gotuj o wszystko" z DD TVN... takie szczęście miała, że na te setki zgłoszeń ją wzięli?
    • morgen_stern Re: Ugotowani na TVN 11.10.10, 11:20
      Oglądam ten program ( w brytyjskiej wersji) na bbc lifestyle i bardzo lubię.
      Nawet się zastanawiałam, czy się nie zgłosić do tego programu, bo lubię gotować, wygadana jestem i lekko szajbnięta, więc ludzi bym (może) rozbawiła, ale mam zdecydowanie za małe i zbyt skromnie wyposażone mieszkanie jak na tefałenowskie standardy :P
      Po jednym obejrzanym odcinku jestem rozczarowana wyborem przygotowywanych potraw, w tej angielskiej wersji jakieś ciekawsze rzeczy gotują. Szarlotka z lodami? Karkówka z grilla? No sorry.
    • sadosia75 Re: Ugotowani na TVN 12.10.10, 13:07
      Ogladalam niedzielny odcinek i zniesc jednego buca nie moglam. Pan yntelygentny, rozczarowany wystrojem kazdego domu, a to za kwasne, a to za gorzkie, a to reprodukcje na scianach wisza, a to jeszcze cos. Tak mnie irytowal facet, ze ogladalam program tylko po to, zeby sprawdzic czy sie wreszcie czyms zalawi i przestanie piep..yc glupoty.
      ale sie nie zadlawil :( szkoda.
      I w sumie nie wiem czy program jest ciekawy czy nie bo sie nie skupilam.
      • fro.tto Re: Ugotowani na TVN 13.10.10, 23:16
        Na niemieckim kanale VOX ten program jest emitowany już od 2006 roku (das perfekte Dinner).

        A oprócz tego w niedziele jest wersja specjalna: das perfekte PROMI-Dinner...

        Już nie mogę doczekać się momentu kiedy TVN zaadaptuje również i tę wersję i pokaże nam naszych rodzimych celebrytów przy garach. Może już wiosną zamiast 254 edycji "Tańca z gwizdami" Kasia Cichopek i bracia Mroczkowie pokażą nam swoje kulinarne talenta ;) - rozkosz dla podniebienia, ulga dla żołądka...
        • libra1310 Re: Ugotowani na TVN 10.12.10, 18:49
          I wlasnie te niemiecka wersje ogladam z duza przyjemnoscia od kilku lat. Ludzie sa bardziej wyluzowani, jakby lepiej obyci z kamera... nie ma tej "spinki" jak w TVN...chociaz oczywiscie wszystko zalezy od skladu osobowego...:) No i wiekszosc z uczestnikow jakby bardziej przyklada sie do menu. Do tego mily, troche uszczypliwy komentarz z offu :) Oglada sie to naprawde fajnie. TVN-owska wersje porzucilam po 3 odcinku. Marne. Pozdrawiam kucharzy-amatorow.
    • marittkaa Re: Ugotowani na TVN 08.12.10, 13:10
      Ogladalam wczoraj powtorke na TVN...ale mnie ten program wku....

      4 babki..jedna przez dryga zgrywa wieksza gwiazde i madamme...wszystkie zyja ponad standard,w pieknych mieszkaniach i domach,wydaje sie ze w programie chca tylko pokazac swoj stan posiadania (po co pokazuja sypialnie lub lazienke??albo perfumy??-to program kulinarny)no i kazda szpanuje zakupami w almie LOL...zenada...

      pani blond-chata wypasiona i wielka,zarozumiala,chamowata...

      pani czarna-mieszkanie extra wypasione,super ciuchy,"gwiazda", ale z boku brak dwoch zebow:(

      pani ze wsi-w koszmarnych okularkach,ktora uniosla sie honorem ,ze nie zje barana...zenada;/ podpinala to pod wegetarianizm (tiaaaaa) ale na pytanie kolezanki dlaczego drob je a barana nie odpowiedziala:"nie wiem,nie kazddy musi mnie rozumiec" hahahah

      starsza pani-tez przerost formy nad trescia


      OGOLNIE TEN PROGRAM TO ZENADA!!!!

      wydaje mi sie,ze tam chodzi tylko o to zeby pokazac ile ma sie kasy i jaki dom;/
      • brajanaa Re: Ugotowani na TVN 08.12.10, 13:53
        marittkaa napisała:
        > wydaje mi sie,ze tam chodzi tylko o to zeby pokazac ile ma sie kasy i jaki dom;

        Źle Ci się wydaje. Ty masz obejrzeć, zauważyć, oburzyć się i przylecieć na forum, żeby zrobić darmową reklamę i podnieść oglądalność.
        Zgłoś się do TVN, niektórym nawet płacą za wyrażanie na forach takiego oburzenia. ;)

Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka