Dodaj do ulubionych

Tabletki a mocne krwawienie

16.05.06, 02:51
Zawsze wydawało mi się, że biorąc tabletki krwawienie jest słabze i
krótsze... Jestem własnie po pierwszym opakowaniu - w sobote brałam ostatnią
sztukewink a chwilami leci ze mnie jak z kranusad Mam do tego takie dość spore
skrzepy - nie wiem, jak to nazwać... Tak mocnego okresu jescze nie miałam.
Dodam, ze krwawienie, ale słabe zaczęło mi sie juz w połowie pierwszego
opakowania, ale nie martwiłam się tym, bo jak czytałam - może tak być. Ale
teraz? Biorę nouvette ( nie pamiętam, czy tak się pisze)

Aha - może to ważne. tabletki po konsultacji z lekarzem zaczęłam brać na
kilka dni przed planowaną miesiączką - bo zalezało mi na uniknięciu
krwawienia podczas wakacji - czyli totalna ingerencja. Czy tak mocne
krwawienie jest normalne?
Obserwuj wątek
    • the_kami Re: Tabletki a mocne krwawienie 16.05.06, 09:32
      Organizm przez 3 cykle może 'przyzwyczajać się' do tabletek. W tym i krwawienie
      może odbiegać od normy. Gdyby to nie minęło po 3 pełnych cyklach - warto
      skonsultować się z ginekologiem.
    • kasica_33 Re: Tabletki a mocne krwawienie 16.05.06, 19:51
      Jesteś po pierwszym opakowaniu, więc obfita miesiączka nie jest czymś
      niepokojącym.Zresztą w ulotce najczęściej jest napisane, że pigułki zmniejszają
      obfitość menstruacji i jej bolesność.Z reguły tak jest chociaż są zawsze
      wyjątki od reguł. Ja przyjmuję Mercilon od ponad dwóch lat.Czasami zdarza mi
      się mieć obfite i dość bolesne okresy, ale to dosłownie trwa dzień-dwa.Okres
      zazwyczaj trwa u mnie tydzień.Jednak konsultowałam to z ginekologiem, który
      zapewnił mnie, że wszystko jest w porządku, bo organizm to nie maszyna.Także
      nie ma paniki do obawsmilePozdr

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka