Dodaj do ulubionych

alimenty a wypadek placacego

02.12.10, 19:35
Zakladam temat, bo nie wiem co mam robic. Moj tata placi od kilku lat alimenty na mnie i na brata. Wczoraj tata mial wypadek (zlamany kregoslup) i nie bedzie pracowal. Obecnie studiuję, potrzebuje pieniedzy na utrzymanie sie, a bez tych alimentow nie poradze sobie. Co mam w takiej sytuacji zrobic? Gdzie sie zwrocic? Czy jest szansa na alimenty z funduszu alimentacyjnego?
Bardzo prosze o pomoc
Obserwuj wątek
    • elka116 Re: alimenty a wypadek placacego 02.12.10, 19:37
      Dodam jeszcze, ze przez ostatni rok pracowalam. Niestety tydzien temu zrezygnowalam z pracy, poniewaz nie wyrabialam jednoczesnie ze studiami dziennymi i z praca...
      • mamakacperka-pl Re: alimenty a wypadek placacego 02.12.10, 19:40
        Kurde kobieto Twój ojciec mało nie zginął,kręgosłup sobie facet potrzaskał, a Ty się martwisz o alimenty???? Ja pierdziele...
        Jesteś już dorosła,skoro do tej pory ojciec płacił,to może teraz,skoro go taka tragedia spotkała to przenieś się na studia zaoczne i idz do roboty?? Chcesz jeszcze na człowieka na wózku,nie pracującego komornika nasyłać??
        • elka116 Re: alimenty a wypadek placacego 02.12.10, 19:50
          Z tata nie utrzymuje kontaktu od kilku lat z powodu akcji, ktore wyprawial... dzwonil pijany do mnie i obrazal mnie i mojego chlopaka, ma powazne problemy ze soba. Ponadto jest alkoholikiem, bil moja mame i musielismy uciekac od niego. Tak, jestem potworem, ale nadal nie wybaczylam mu tego, przez co przechodzilam przez niego razem z bratem i mama. Nie zycze nikomu tego, wiec prosze mnie nie pouczac.
          Na studia zaoczne nie moge sie przeniesc, bo mojego kierunku nie ma na zaocznych. Na dziennych teraz nie moge pracowac, bo jak juz pisalam nie wyrabiam - jestem na 3 roku, juz mi sie zaczela sesja i pisze prace inzynierska.
          • piotr_57 Re: alimenty a wypadek placacego 02.12.10, 19:53
            elka116 napisała: