Dodaj do ulubionych

Blokada konsultanta

25.03.06, 16:50
Hej mam pytanie co to znaczy jeśli takie cos mi sie pojawiło na stronie przy
zamówieniu i czym to może byc spowodowane
Obserwuj wątek
    • albicilla Re: Blokada konsultanta 25.03.06, 17:02
      Nie mam pojęcia .
      Moze masz rachunek przeterminowany i nie zapłacony?
      Najlepiej zadzwoń do Warszawy.
      • jola_wroc Re: Blokada konsultanta 25.03.06, 18:08
        a moze sprzedajesz na allegro?
    • moooooon Re: Blokada konsultanta 25.03.06, 19:57
      Też mam blokadę! Jutro do nich dzwonię... Niedziela - ostatni dzień zamawiania
      z katalogu 4, a tu taki numer...

      gg: 4865034
      • zorina Re: Blokada konsultanta 25.03.06, 21:16
        Dlatego zawsze przestrzegam przed zamawianiem na ostatni moment...

        Dziś gorączka sobotniej nocy, jak to nazwali w Oddziale we Wrocławiu tongue_out. Koniec
        katalogu, koniec akcji sponsorskiej, wszyscy wszystko chcą, system też czasem
        może szwankować...

        Jutro nic nie załatwicie, bo niedziela. Placówki pracowały dziś do godziny
        15.00. Teraz już tylko net nam zostal. Ale jak wyskakuje blokada, to nic nie
        zrobimy... Skontaktujcie się ze sponsorem, może on coś wie, albo znajdzie radę.
        Pamiętajcie, nie ma sytuacji bez wyjścia wink

        Jeśli to faktycznie jakiś błąd systemu, to jest nadzieja, że zniknie do jutra
        do 17.00.
    • jola_wroc Re: Blokada konsultanta 26.03.06, 12:26
      wyczytalam na stronie cos takiego.
      "Zmiana hasła - dane to cenne źródło informacji. Dlatego chroń je! Zmień hasło
      raz na 3 mieisące. Jeżeli tego nie zrobisz po 90 dniach nie będziesz miał
      dostępu do raportów i zakupów on-line."
      może to jest powód
      • ignorant11 Chyba nie...(?????????) 26.03.06, 13:18
        jola_wroc napisała:

        > wyczytalam na stronie cos takiego.
        > "Zmiana hasła - dane to cenne źródło informacji. Dlatego chroń je! Zmień
        hasło
        > raz na 3 mieisące. Jeżeli tego nie zrobisz po 90 dniach nie będziesz miał
        > dostępu do raportów i zakupów on-line."
        > może to jest powód
        >


        Sława!

        JA oczywiście tez nie pamietam o terminie zmiany hasła.

        Ale wtedy pojawia formularz zmiany hasła i po zmianie wszystko bylo u mnie w
        porządku.

        Dlatego chyba to jest to...

        Zawsze przyczyna bedzie indywidualna, no chyba,że jak powiedziala zorina blad
        systemu.

        Bo o jakis nowych zarzadzeniach nie slyszalem, a moze cos przoczylem...

        Pozdrawiam i zapraszam na:
        Forum Słowiańskie
    • marta-105 Re: Blokada konsultanta 26.03.06, 15:00
      logowalam się w tej chwili i nie miałam żadnych problemów
      • bleblee Re: Blokada konsultanta 27.03.06, 11:24
        W tej sprawie wykonałam juz ok 10 telefonów do działu obsługi w wawie, tel był
        ciągle zajęty tzn łączy cie i impulsy leca a za chwile ci muzyczke włączaja i
        prosze czekać non stop po 9 telefonie wreszcie ktos odebral i pani uswiadomila
        mi ze to za sprzedaz poprzez allegro ( czemu tak -pierwsze slysze - myslalam ze
        sprzedaz to sprzedaz ) i ze aby mi odblokowali konto musze porozmawiac z
        kierownikem dzialu obslugi i on to rozpatrzy lub nie - wiec mnie laczy i co sie
        okazuje - telefon ma zajety - wiec cala procedura od nowa smile
        Bledne kolo - wniosek: rezygnuje - dzieki za wspolprace papa
        PS tylko kto mi rachunki poplaci za rozmowy miedzymiastowe sad
        • justa_79 Re: Blokada konsultanta 27.03.06, 12:51
          sprzedaż bezpośrednia to nie sprzedaż przez Internet. z jednej strony to
          dobrze, że Oriflame się tym zajęło, bo ceny na allegro są czasami dumpingowe.
          ale akcja moim zdaniem powinna dotyczyć tylko osób, które na allegro sprzedają
          hurtowo. jako klientka bezpośrednia (np. kupuję dla siebie ze zniżką) powinnam
          mieć możliwość sprzedania na allegro kosmetyku, który po kilku miesiącach mi
          się znudził (a minęły już 3 mies. gwarancji) - mowa oczywiście o pojedynczych
          sztukach. a z tego, co wiem, to blokowali również osoby, które sprzedawały
          pojedyncze sztuki sad
          • ignorant11 Re: Blokada konsultanta 27.03.06, 12:58
            Sława!

            No widzisz, a kiedy ja pisałem do firmy?

            Kiedy kłocilismy się z avionetkami na ten temat?

            W końcu znaleźli sposób...

            Pozdrawiam i zapraszam na:
            Forum Słowiańskie
            • justa_79 Re: Blokada konsultanta 27.03.06, 13:25
              a konkurencja do tej pory nie może znaleźć sposobu wink rzekomo ich dział prawny
              nad tym pracuje... od kilku miesięcy i jeszcze nic nie wymyślili wink no, ale oni
              idą przecież na ilość, a nie na jakość, ważne, żeby sprzedać, nieważne, jak.
              • ignorant11 Re: Blokada konsultanta 27.03.06, 17:49
                justa_79 napisała:

                > a konkurencja do tej pory nie może znaleźć sposobu wink rzekomo ich dział
                prawny
                > nad tym pracuje... od kilku miesięcy i jeszcze nic nie wymyślili wink no, ale
                oni
                >
                > idą przecież na ilość, a nie na jakość, ważne, żeby sprzedać, nieważne, jak.

                Sława!

                Zostawmy konkurenta i mroczne sprawy jego...
                smile))

                Powinnismy promować pozytywne wartosci!

                Pozdrawiam i zapraszam na:
                Forum Słowiańskie
          • albicilla Re: Blokada konsultanta 27.03.06, 21:08
            justa_79 napisała:

            > sprzedaż bezpośrednia to nie sprzedaż przez Internet. z jednej strony to
            > dobrze, że Oriflame się tym zajęło, bo ceny na allegro są czasami dumpingowe.
            > ale akcja moim zdaniem powinna dotyczyć tylko osób, które na allegro
            sprzedają
            > hurtowo. jako klientka bezpośrednia (np. kupuję dla siebie ze zniżką)
            powinnam
            > mieć możliwość sprzedania na allegro kosmetyku, który po kilku miesiącach mi
            > się znudził (a minęły już 3 mies. gwarancji) - mowa oczywiście o pojedynczych
            > sztukach. a z tego, co wiem, to blokowali również osoby, które sprzedawały
            > pojedyncze sztuki sad

            Powiedz mi jak odróżnić ma ktoś osobę sprzedajaca pojedyncze sztuki od
            hurtownika ( wiem wiem -ilość sprzedawanych sztuk),ale można chyba sprzedawac
            mimo duzej ilości , czyli hurtu tak jakoś niewinnie , pojedynczo , no nie?
            Zasady chyba powinny dotyczyć wszystkich konsultantów prawda?
            Piszesz , "ja jako klientka bezpośrednia " wg nomenklatury firmowej jesteś
            konsultantką, konsultantką kupujacą na własne potrzeby.
            Jak mam rozumieć,że na allegro chciałabys sprzedać kosmetyk , który ci sie
            znudził ?
            To znaczy chciałabyś sprzedać kosmetyk używany?
            Są na takie kosmetyki klientki?
            • justa_79 Re: Blokada konsultanta 27.03.06, 23:08
              wiesz, jeśli ktoś sprzedaje hurtowo, to nie da się tego zrobić niewinnie, bo by
              się nie zdążyło sprzedać wszystkiego big_grin np. nie można sprzedawać 10 szt. perfum
              po jednej sztuce na tydzień, jeśli chce się sprzedać 10 szt. 20 innych
              kosmetyków big_grin bo zajęłoby to lata i zarobek byłby marny.

              a na kosmetyki używane są klientki, owszem. np. na Wizażu ogromną popularnością
              cieszy się Targowisko, które służy wymianie wyłącznie używanych kosmetyków. tak
              samo na allegro można kupić czy sprzedać używane kosmetyki za grosze, dla
              niektórych to bardzo dobra możliwość wypróbowania czegoś zanim kupi się nowy
              produkt za odpowiednio wyższą cenę. nie mówię tu np. o używanych szminkach czy
              kremach w słoiczkach zużytych do połowy... a ja wolę sprzedać niż wyrzucić,
              jakoś nie mogłabym... a po co ma leżeć i się kurzyć i czekać na koniec daty
              ważności...

              owszem, zasady powinny dotyczyć wszystkich. tylko widzisz, na allegro można je
              bardzo łatwo obejść, tak samo, jak obszedł je pan z Ori, żeby zdobyć dane
              konsultantów. mogę np. poprosić mojego chłopaka, żeby wystawił te kosmetyki ze
              swojego konta i pan z Ori nie będzie się mógł przyczepić ani do mnie (bo to nie
              ja sprzedaję na allegro), ani do mojego chłopaka (bo nie jest konsultantem).
              ale znając życie, to do takich metod posuwają się właśnie najczęściej
              hurtownicy (co jest wg mnie działalnością nie fair), zaś osoby, które chcą się
              pozbyć paru drobiazgów, raczej nie robią sobie aż tyle kłopotu.
              • jolunia01 Re: Blokada konsultanta 27.03.06, 23:20
                justa_79 napisała:

                > owszem, zasady powinny dotyczyć wszystkich. tylko widzisz, na allegro można
                je bardzo łatwo obejść, tak samo, jak obszedł je pan z Ori, żeby zdobyć dane
                > konsultantów. mogę np. poprosić mojego chłopaka, żeby wystawił te kosmetyki
                ze swojego konta i pan z Ori nie będzie się mógł przyczepić ani do mnie (bo to
                nie ja sprzedaję na allegro), ani do mojego chłopaka (bo nie jest
                konsultantem).
                > ale znając życie, to do takich metod posuwają się właśnie najczęściej
                > hurtownicy (co jest wg mnie działalnością nie fair), zaś osoby, które chcą
                się pozbyć paru drobiazgów, raczej nie robią sobie aż tyle kłopotu.

                Święta racja, wiele razy widywałam co atrakcyjniejsze towary będące -
                teoretycznie - w promocji wystawione w cenach dumpingowych. A co ciekawsze
                często były to rzeczy ze sprzedaży wiązanej typu "jesli kupisz z katalogu za x
                to ten towar będziesz mógł kupić za y" i jedna osoba wystawiała
                tych "okazyjnych" rzeczy po 50 szt. Nie wierzę, że tak od razu nakupiła za
                tyle, żeby nabyć normalna drogą te rzeczy, zwłaszcza, że niektóre z nich juz od
                początku katalogu były w brakach.
                Sama w zeszłym roku nabyłam od kogoś na Allegro 5 tych cholernych złotych
                kosmetyczek Giordani, bo mi było wstyd opowiadać klientkom, że będą lada moment
                wraz z kolejnym zamówieniem. A pierwsze podejście (wraz z odpowiedniej wartości
                innymi zamówieniami) zrobiłam 3 czy 4 dnia obowiązywania katalogu. Przy tym
                imię, nazwisko i adres nadawcy paczki były odmiennne od danych mojego
                kontrahenta z Allegro.
            • jolunia01 Re: Blokada konsultanta 27.03.06, 23:11
              albicilla napisała:

              > Jak mam rozumieć,że na allegro chciałabys sprzedać kosmetyk , który ci sie
              > znudził ?
              > To znaczy chciałabyś sprzedać kosmetyk używany?
              > Są na takie kosmetyki klientki?

              Chociaż to pytanie nie było do mnie informuję, że są na to klientki - zwłaszcza
              jesli są to zestawy róznych kosmetyków. Wiele razy obserwowałam takie aukcje i
              też sie dziwiłam.
              A poza tym zawsze mozna sprzedać nieuzywany - np. kupiwszy w promocji 2
              opakowania i w trakcie uzywania pierwszego zrezygnować z otwierania drugiego.
              • albicilla Re: Blokada konsultanta 27.03.06, 23:19
                No tak Joluniu - nowy , nieużywany i owszem , ale używane ?- jak można, a
                gdzie zasady higieny?
                W życiu , nigdy , od obcej , od rodziny no moze perfumy , z oporami,no może za
                stara jestem .
                • jolunia01 Re: Blokada konsultanta 27.03.06, 23:30
                  > No tak Joluniu - nowy , nieużywany i owszem , ale używane ?- jak można, a
                  > gdzie zasady higieny?

                  Albicillo, ja tylko relacjonuję swoje obserwacje. Też się zastanawiałam kilka
                  razy jak to jest, że cieszą się sporym popytem, ale nawet przed chwilą
                  popatrzyła i proszę : aukcja numer 93969415 - 10 chętnych, numer 93577918 - 9
                  chetnych, numer 94589296 - 5 chętnych.
                  To tylko niektóre, a wybrałam te, w których sa produkty Ori.
                  • albicilla Re: Blokada konsultanta 28.03.06, 00:00
                    hmmmm
                    • gudz666 Dla albicilli ;) 28.03.06, 09:53


                      • gudz666 Re: Dla albicilli ;) 28.03.06, 09:55
                        soory,za szybko poszło,opczytaj sobie opis przedmiotów (nr 5 i 9 powala)

                        www.allegro.pl/show_item.php?item=85345202
                        • fuegoo Re: Dla albicilli ;) 28.03.06, 10:19
                          nr 5 zasługuje na szczególną uwagę!!!!!
                          jak mozna uzywac czyjs dezodorant i to na dodatek z kulce???? gdzie zasady
                          higieny osobistej??????

                          zawsze te aukcje mnie zaskakują i zadziwiają na maxa!!!!!A najciekawsze jest
                          to, że chetni do tego typu transakcji sa nie tylko sprzedajacy ale tez
                          kupujacy...jak mozna sprzedac cos co zostało 1/5 produktu??? mi jak cos takiego
                          nie pasuje to wole wyrzucić. a jesli jest juz kosmetyk otworzony,a mi np nie
                          pasuje kolor albo coś, to staram sie go komus oddać, zawsze znajdzie sie
                          koleżanka, ktora chętnie wezmie.ale mowa tu np. o fluidzie, czy cieniu do
                          powiek, ale dezodorant NIGDY!!!

                          pozdrawiam
                        • albicilla Re: Dla albicilli ;) 28.03.06, 10:25
                          Hihihi , faktycznie powala - zostało 1 cm , trzeba nabierać patyczkiem .
                          Dzięki Gudz.
                        • aga_piet Re: Dla albicilli ;) 28.03.06, 10:45
                          <rotfl> pozycja 12. też niczego sobie big_grin
          • jolunia01 Re: Blokada konsultanta 16.04.06, 01:12
            justa_79 napisała:

            > sprzedaż bezpośrednia to nie sprzedaż przez Internet. z jednej strony to
            > dobrze, że Oriflame się tym zajęło, bo ceny na allegro są czasami dumpingowe.
            > ale akcja moim zdaniem powinna dotyczyć tylko osób, które na allegro
            sprzedają hurtowo. ...

            blokada takich sprzedajacych to była chyba jednorazowa akcja. Znowu znalazłam
            hurt - ***Giordani Gold***(numer 98499572) - 100 szt., SUN MOON ECLIPSE (numer
            98103959) - 50 zestawów, Oriflame!!!!! (numer 97995896) - 15 szt., MIDSUMMER
            WOMAN (numer 97723637) - 15 szt., Oriflame!!! (numer 97998066) - 15 szt.,
            Midsummer w super cenie!!!!!!!!! (numer 97692763) - 15 szt.,
            • ignorant11 Re: Blokada konsultanta 16.04.06, 16:29
              jolunia01 napisała:

              > justa_79 napisała:
              >
              > > sprzedaż bezpośrednia to nie sprzedaż przez Internet. z jednej strony to
              > > dobrze, że Oriflame się tym zajęło, bo ceny na allegro są czasami dumping
              > owe.
              > > ale akcja moim zdaniem powinna dotyczyć tylko osób, które na allegro
              > sprzedają hurtowo. ...
              >
              > blokada takich sprzedajacych to była chyba jednorazowa akcja. Znowu znalazłam
              > hurt - ***Giordani Gold***(numer 98499572) - 100 szt., SUN MOON ECLIPSE
              (numer
              > 98103959) - 50 zestawów, Oriflame!!!!! (numer 97995896) - 15 szt., MIDSUMMER
              > WOMAN (numer 97723637) - 15 szt., Oriflame!!! (numer 97998066) - 15 szt.,
              > Midsummer w super cenie!!!!!!!!! (numer 97692763) - 15 szt.,
              >


              Sława!

              To nie jest jednorazowa akcja.

              Wreszcie firma znalazła sposób.

              Moze nie na wszystkich od razu, ale powoli...


              Forum Słowiańskie
              gg 1728585
              • orif.dyrektor Re: Blokada konsultanta 18.04.06, 22:02
                Ciekawe ceny są na tych aukcjach np:
                Solliden For Him Oriflame edt. 50ml. WYPRZEDAŻ!! (numer 99132650)
                • albicilla Re: Blokada konsultanta 18.04.06, 22:19
                  I nie ma na to sposobu? Nie wierzę.
                  Działania powinny być kategoryczne i skuteczne.
                  • jolunia01 Re: Blokada konsultanta 18.04.06, 22:25
                    albicilla napisała:

                    > I nie ma na to sposobu? Nie wierzę.
                    > Działania powinny być kategoryczne i skuteczne.

                    Coś się dzieje, na ile kategorycznie i skutecznie nie wiem, ale ostatnio
                    doniosłam do firmy, bo mnie zdenerwowały aukcje w podejrzanie niskich cenach,
                    wystawione po 100 sztuk i dostałam odpowiedź nastepujacą:
                    "Sprzedaż produktów pośrednikom, w systemie sprzedaży detalicznej, w sklepach
                    internetowych, na bazarach, targowiskach i w jakiejkolwiek firmie, lub innym
                    systemie sprzecznym z istotą sprzedaży bezpośredniej jest zabroniona i
                    sprzeczna z zasadami działania w Klubie Oriflame. ... staramy się dokładać
                    wszelkich starań, aby ograniczyć takie działania,... Mam na myśli zarówno
                    sprzedaż na bazarach, targowiskach, jak również na aukcjach internetowych,
                    np.Allegro, ... Oriflame reaguje na wszystkie sygnały ze strony naszych
                    Konsultantów i Klientów. W przypadku udowodnienia osobie – Konsultantowi
                    działań sprzecznych z Regulaminem np. sprzedaż na bazarach, działania
                    konkurencyjne, podejmowane są sankcje wobec nieuczciwego Konsultanta, zawarte w
                    Regulaminie Oriflame Poland.
                • jolunia01 Re: Blokada konsultanta 18.04.06, 22:19
                  No, owszem, ciekawe. I towar nieźle schodzi. W przedświatecznym tygodniu ok.
                  100 szt meskich. I mniej więcej tyleż damskich, tylko że damskie droższe są.
                  • ignorant11 Re: Blokada konsultanta 18.04.06, 22:53
                    Sława!

                    Ważne jest to, że allegro jest monitorowane i sa systematyczne sankcje.

                    Wszystkich od razu nie złapia, tak jak sie nie złapie wszystkich zlodziei.

                    Ale prawo jest respektowane i sankcjonowane.

                    Forum Słowiańskie
                    gg 1728585
Inne wątki na temat:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła lub ?

Nakarm Pajacyka