Dodaj do ulubionych

kupno auta i uniknięcie problemów

20.01.11, 23:50
Witam serdecznie

Chciałbym kupić auto, ale jestem kompletnie zielony w temacie. Nie interesuje się motoryzacją. Problem polega na tym, że chce kupić auto, ale nie chce aby o tym dowiedzieli się moi rodzice (myślą, że studiuje a pracowałem za granicą). Przepuszczam, że do domu mogą przychodzić dokumenty związane z rejestracją i ubezpieczeniem, a to mnie martwi Więc chciałabym się dowiedzieć czy jest jakas szansa aby tego uniknąć i aby się nie dowiedzieli. Drugi problem stanowi to, że tak jak mówie nie znam sie na motoryzacji i nie wiem jak kupić to auto, a przecież mogę zostać oszukany np. kupić auto powypadkowe. Nie wiem kogo się doradzić, myślalem aby wynajac jakiegos mechanika i aby ze mna pojechał na giełde, nie wiem czy jest taka możliwość. Mieszkam w innym mieście, nie było mnie jakis czas, a teraz nie mam tu znajomych i nie ma kto mi doradzić. Prosze o pomoc
Obserwuj wątek
    • bmwracer Re: kupno auta i uniknięcie problemów 21.01.11, 01:19
      Wyglada ze mieszkasz w domu wiec przestan krecic - powiedz rodzicom poniewaz i tak sie dowiedza wczesniej czy pozniej i popros Tate to Ci pomoze.
    • costa666 Re: kupno auta i uniknięcie problemów 21.01.11, 20:35
      ale ja mieszkam w innej miejscowosci wyjechalem na studia ale zrezygnowalem, zameldowany jestem w domu rodzinnym i to mnie martwi
      • carfan Re: kupno auta i uniknięcie problemów 21.01.11, 23:08
        Najlepiej podejdź do Komunikacji, gdzie mieszkasz i zapytaj czy można na tymczasowy adres zamieszkania zarejestrować auto.
      • swan_ganz Re: kupno auta i uniknięcie problemów 22.01.11, 00:02
        > ale ja mieszkam w innej miejscowosci wyjechalem na studia ale zrezygnowalem, za
        > meldowany jestem w domu rodzinnym i to mnie martwi

ręce opadają... Człowieku... no jak ty się zachowujesz? Przeciez ty jestes dorosły, tak?