Dodaj do ulubionych

AUDI A4 2.0

IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 13.01.03, 16:12
czy jest ktos kto moglbym podzielic sie wrazeniami z jazdy czyms takim, wiem
ze jest slabe (130KM), ale za to dosc takie - jak na Audi oczywiscie - do
1.8T doplata siega 20.000zl, wiec chyba nie ma co tyle doplacac

Obserwuj wątek
    • Gość: jr Re: AUDI A4 2.0 (dlugie) IP: *.cpe.net.cable.rogers.com 13.01.03, 20:02
      Gość portalu: Max napisał(a):

      > czy jest ktos kto moglbym podzielic sie wrazeniami z jazdy czyms takim, wiem
      > ze jest slabe (130KM), ale za to dosc takie - jak na Audi oczywiscie - do
      > 1.8T doplata siega 20.000zl, wiec chyba nie ma co tyle doplacac
      >

      Mieszkam w Kanadzie i wersja A4 2.0 nie jest tutaj dostepna, jedyne modele
      ktore mozna tutaj kupic to 1.8T 170 HP i 3.0 V6 220HP. Wersja 1.8T Quattro jak
      na moje mozliwosci i potrzeby jest to w zupelnosci wystarczajace, nabylem
      takowa w sierpniu zeszlego roku, model 2003. Ma sportowe zawieszenie, 17" kola,
      praktycznie 'fully loaded'. Przy zakupie kierowalem sie 3-ma zasadami; wyglad,
      gwarancja i cena. Cena wplynela na to ze kupilem 1.8T a nie 3.0, roznica w
      cenie okolo $8,000 CDN. Gwarancja jest najlepsza ze wszystkich oferowanych, 4
      lata albo 80,000 km 'bumper to bumper', 144 miesiecy na korozje, wymieniaja
      wszysko pod gwarancja z wyjatkiem opon. Dla przykladu BMW daje tyko 72 miesiace
      na korozje. Wyglad byl jednak najwazniejszym czynnikiem w podjeciu decyzji
      zakupu A4, zaprojektowanie oraz wykonczenie wnetrza, uwazam ze Audi nie ma
      konturencji w tej dziedzinie. Powszechnie jest tutaj zdanie ze silnik Audi 1.8T
      jest najbardziej elastycznym silnikiem zdatnym do roznego rodzaju przerobek. Za
      $500 US mozna nabyc chip ktory zwiekszy moc silnika do 190-205HP.

      Uwazam ze jazda probna 1.8T jak i 2.0 pozwoli Ci podjac decyzje ktora wersja
      bedzie dla Ciebie lepsza. Ja mialem okazje wyprobowac moje A4 na torze
      wyscigowym w Molsport, wrazenia sa niesamowite, ten samochow wybacza wiele
      bledow ktore kierowca moze popelnic w czasie agresywnej jazdy. Wczoraj jechalem
      autostrada, okolo 140km/h i w pewnej chwili uslyszalem halas dochodzacy z
      przodu samochodu. Wylaczylem radio, halas ciagle sie nasilal, zaczelem
      zwalniac, zjechalem na pobocze wysiadlem z auta no i okazalo sie ze przednia
      lewa opona jest przebita, samochow siedzi na obreczy. Co mnie zaskoczylo
      najbardziej to fakt ze samochod nie sciagal, nie czulem zadnych wibracji na
      kierownicy, mialem caly czas pelna kontrole nad prowadzeniem wozu. Jak sie
      pozniej dowiedzialem kazde Audi jak i VW ma cos co nazywa sie 'Negative Roll
      Radius' i zadaniem tego ustrojswa jest (miedzy innymi) eliminowanie takich
      wlasnie 'bocznych efektow'.

      Co do silnika 2.0, moja zona ma 2002 VW New Bug (automatic) z takim silnikiem,
      znaczy nie mam pojecia czy sa to te same silniki co Audi montuje w A4. Faktem
      jest to ze NB nie ma wogle przespieszenia jesli porownac do majego A4, jest to
      jedyna rzecz nad ktora ubolewa moja zona (poprzedni samochow ktorym jezdzila to
      v6 3.1l). Ja osobiscie sklanialbym sie do 1.8T, jest to silnik ktory Audi
      montuje w A4 od kilku dobrych lat i jest to sprawdzona kombinacja. Dodatkowo
      Audi stara sie bardzo usilnie wejsc ponownie na rynek amerykanski (i wyglada na
      to ze udaje im sie to znakomicie sadzac po ilosci sprzedanych wozow) i aby
      osiagnac swoj cel musi proponowac najlepsze co ma totez jedyne modele A4 jakie
      mozna kupic to 1.8T i 3.0.
      • devote Re: AUDI A4 2.0 (dlugie) 14.01.03, 03:47
        Gość portalu: jr napisał(a):

        > >
        > Co do silnika 2.0, moja zona ma 2002 VW New Bug (automatic) z takim
        silnikiem,
        > znaczy nie mam pojecia czy sa to te same silniki co Audi montuje w A4


        nie te same
        w garbusie,golfie i borze(jetta w ameryce) jest to stary 8 zaworowy 2.0
        a ten z audi i passata to nowy 2.0 16V 130km
        • greenblack Re: AUDI A4 2.0 (dlugie) 14.01.03, 13:20
          devote napisał:

          > nie te same
          > w garbusie,golfie i borze(jetta w ameryce) jest to stary 8 zaworowy 2.0
          > a ten z audi i passata to nowy 2.0 16V 130km

          Dokładnie 2.0 20V 130KM - 5 zaworów na cylinder.
    • Gość: Lorenz Re: AUDI A4 2.0 IP: *.dyn.optonline.net 14.01.03, 03:18
      A4 1.8 T MULTITRONIC TO SAMA PRZYJEMNOSC Z JAZDY.ZAKUPIONE AUTO W MAJU 2002
      JEST NAPRAWDE REWELACYJNE ALE 170 KONI WERSJA AMERYKANSKA .WSPANIALE
      WYKONCZENIE PLUS RADIO/CD W STANDARDZIE.ZALUJE ,ZE NIE QUATRO.
      WSZYSTKIM ZAINTERESOWANYM BARDZO POLECAM.SADZE ,ZE JAKOSCIOWO WYZEJ OD BMW 325
      LUB MERCEDESA KLASY C.

      • wowo5 Re: AUDI A4 2.0 15.01.03, 04:39
        130 KM to chyba jednak za malo jak na taki samochod. Przejedz sie nim i zobacz
        czy nie wyda ci sie za bardzo mulowaty. Zawsze lubilem wnetrza Audi, a A4 mi
        sie podoba wewnetrznie i zewnetrznie. Co do niezawodnosci to zdania sa
        podzielone znajomi kupili A4 (1.8T) i padla im pompa paliwowa nastepnego dnia.
    • Gość: Maciej Re: AUDI A6 IP: *.pkobp.pl 15.01.03, 15:48
      Może nie wypowiem się do Audi A4 lecz do A6 gdyż takim samochodem
      miałem okazję trochę pojeździć i muszę przynać, że sprawiło mi to niesamowitą
      przyjemność. Wszystko działa idealnie,ergonomia na najwyższym poziomie, jakość
      ogólna też bardzo dobra- podczas jazdy nawet po ,,kocich łbach" nic nie
      trzeszczy (czego niestety nie mogę powiedzieć o moim Saabie).
      Uważam , że Audi jest naprawdę świetnym samochodem. Osobiście je cenię wyżej
      niż Mercedesy bądź BMW jedyny minus widzę w cenie tego auta aczkolwiek i tak z
      reguły jest trochę tańsze niż w/w konkurencja.


      pozdr.

      Maciej
    • Gość: J. T. Radosny Re: AUDI A4 2.0 IP: *.zigzag.pl 15.01.03, 15:52
      Prasa motoryzacyjna (różnoraka) wypowiada się bardzo przychylnie o tym
      motorze.Silnik ten ma bodajże 5 zaworów na cylinder (20V), jest chwalony przede
      wszystkim za b. niski poziom głośności i wysoką kulturę pracy i
      elastycznośc.Nawet w cieższym A6 ten motor sobie jakoś radzi, w A4 moze być
      tylko lepiej (W A4 ma niecałe 11 sek do stówy, reszty osiągów nie
      pamiętam).Jedno jest pewne-cenowo i jakościowo (niesamowite połączenie, nie?)
      A4 wydaje się nie do pobicia, szczególnie, ze np teraz Saab "lekko" przegiął z
      ceną nowej 9-3.Pzdr
      • Gość: Max Re: AUDI A4 2.0 IP: proxy / *.war.pl.prserv.net 17.01.03, 09:49
        Gość portalu: J. T. Radosny napisał(a):

        > Prasa motoryzacyjna (różnoraka) wypowiada się bardzo przychylnie o tym
        > motorze.Silnik ten ma bodajże 5 zaworów na cylinder (20V), jest chwalony
        przede
        >
        > wszystkim za b. niski poziom głośności i wysoką kulturę pracy i
        > elastycznośc.Nawet w cieższym A6 ten motor sobie jakoś radzi, w A4 moze być
        > tylko lepiej (W A4 ma niecałe 11 sek do stówy, reszty osiągów nie
        > pamiętam).Jedno jest pewne-cenowo i jakościowo (niesamowite połączenie, nie?)
        > A4 wydaje się nie do pobicia, szczególnie, ze np teraz Saab "lekko" przegiął
        z
        > ceną nowej 9-3.Pzdr


        zgadza sie SAAB przegial i to ostro


Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka