Dodaj do ulubionych

Droga: W-wa - Dubrovnik (przez Wiedeń)

IP: *.natned.com.pl 09.07.02, 11:19
Wybieram się pierwszy raz do HR (początek września) i zastanawiam się ile
zajmie mi droga ? Jestem jedynym kierowcą na pokładzie :-( Samochód w miarę
szybki (1.6), jedziemy bez rezerwacji kwatery.
Zastanawiałem się aby przenocować w Czechach (przy gr. z A) ale wtedy dojadę na
południe HR późnym wieczorem (albo i później ???)i jak tu szukać kwatery.
Stąd pytania:
1. Ile w praktyce efektywnego czasu zajmuje droga (sama jazda) - najlepiej z
podziałem na w/w odcinki ?
2. Jak z drogami w HR ? Czy sa jakies autostrady wzdłuż wybrzeża (bo tak w
sumie będę jechał) lub jakieś inne szybkie drogi ?

Z góry dziękuję za wszystkie praktyczne rady,
Szymi

Obserwuj wątek
    • Gość: tomek Re: Droga: W-wa - Dubrovnik (przez Wiedeń) IP: *.datastar.pl 09.07.02, 11:24
      Czesc
      Ja jade tez pierwszy raz do Splitu w najblizszy weekend.
      Ale z opinii osob z tego forum, jak i znajomych ktorzy juz byli w Chorwacji
      lepiej jechac tak:
      Z Warszawy dojechac do granicy Austiacko-Slowenskiej (moze nawet na Slowenie bo
      taniej), tam przenocowac i nastepnego dnia do Dubrownika.
      Przy noclegu w Czechach mozesz sie nie wyrobic na wieczor do Dubrownika.
      Droga do Karlovaca jest OK. Dalej sa gory.
      Z Warszawy do Dubrownika bedzie ok. 1700 km
      PZDR
      • Gość: mac Re: Droga: W-wa - Dubrovnik (przez Wiedeń) IP: 213.77.125.* 09.07.02, 12:06
        Moim zdaniem na Dubrownik warto jechać przez BiH. Najlepiej z Wawy na Cieszyn.
        Potem Słowacja, Węgry (nocleg), potem trochę HR. Przejazd przez BiH nie jest
        taki straszny a unikniesz korków w Karlovacu i Kninie. Pzdr.
      • Gość: Szymi Re: Droga: W-wa - Dubrovnik (przez Wiedeń) IP: *.natned.com.pl 09.07.02, 14:23
        Właśnie rozmawiałem ze znajomymi Z W-wy, którzy jeźdzą tam dość często.
        Odradzali BiH z resztą tamtędy i tak nie chcę (co nie znaczy, że nie dziękuję
        za sugestie:-).