Dodaj do ulubionych

Kenny Loggins

21.07.04, 11:32
pytanie do osob blizej zaznajomionych z tworczoscia tego pana:)
soundtrack z footloose, na ktorym znajduje sie jego "i'm free (heaven help
the man)" i piosenka tytulowa filmu bardzo mi sie podoba juz od dawna.
chociaz to takie typowe granie z lat osiemdziesiatych (pisze "typowe", choc
jestem prawie zielona, pomijajac def leppard z tego okresu, no i dead
kennedys, ale to raczej troche inne klimaty), wprawia mnie zawsze w dobry
nastroj. moje pytanie brzmi, czy warto siegac po cos konkretniejszego, co
nagral loggins (czy w ogole nagral?), czy lepiej zachowac dobre wrazenie z
soundtracku?
Obserwuj wątek
    • grimsrund Re: Kenny Loggins 21.07.04, 19:32
      Słychać było go także na soundtrackach do OVER THE TOP i TOP GUN (faktycznie,
      był chłopak wtedy popularny :) )

Allmusic wylicza jego 15 płyt solowych (w tym dwie z piosenkami nawiązującymi
      do KUBUSIA PUCHATKA tudzież innych opowieści dla dzieci oraz jedną
      bożonarodzeniową) plus kilka nagranych w I połowie lat 70. pod szyldem Loggins
      & Messina z Jimem Messiną z zespołu Poco. Ostatnia, IT'S ABOUT TIME, pochodzi z
      2003 roku, a udzielali się na niej także inni faworyci Pana Marka Kierownika:
      Michael McDonald i Richard Marx oraz gigant country Clint Black. Czyli zapewne
      jest kantrująco, gładko i do wyrzygania mainstreamowo.

Jak dla mnie, mam wrażenie, że facet cały czas płynął z prądem muzyki aktualnie
      modnej, co nie musi być koniecznie zarzutem. Jednak chyba nigdy nie był zbyt
      wyrazisty. Robił zawsze ładne piosenki, chcieli z nim pracować utalentowani
      twórcy (oprócz w/w m.in. Hiram Bullock, Robben Ford, Steve Gadd, Stevie Nicks,
      Steve Lukather, David Sanborn, James Newton Howard, Abraham Laboriel, Lenny
      Castro, Paulinho Da Costa i cała masa innych).

Nie znam jednak w całości żadnego jego albumu. Gdybym miał wybierać "na nosa"