Dodaj do ulubionych

Ciepłe brązy

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.10.04, 22:53
a co z bladą dziewczyną- typ lata, której nie pasują ciepłe odcienie
zaprezentowanych brązów i bordowa szminka?
Obserwuj wątek
    • Gość: jojo Re: Ciepłe brązy IP: 82.52.66.* 30.10.04, 12:17
      kurcze, 900 zl na taki makijaz... chyba podziekuje... czy naprawde nie ma
      dobrych tanich kosmetykow?
      • Gość: telewidzka Re: Ciepłe brązy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.10.04, 18:39
        Gość portalu: jojo napisał(a):

> kurcze, 900 zl na taki makijaz... chyba podziekuje... czy naprawde nie ma
        > dobrych tanich kosmetykow?

900 jesli oliwka i bordo, jesli zas miedziane brazy to bagatela 1145zl. Czasami
        mam wrazenie, ze piszacym te rady i porady wydaje sie, iz czytaja ich sami
        kulczykopodobni.
    • inecita Re: Ciepłe brązy 30.10.04, 13:46
      jestem latem oczy szarozielone włosy ciemny blond i dobrze mi w ciemnych
      ciepłych (!!!) fioletach - śliwkach, usta jezeli czerwone to ciepła ruda
      czerwien, jesli nie to jasne, np złote
      • Gość: tos To nie jestes latem. IP: *.botany.gu.se 12.11.04, 14:34
        Albo tylko ci sie wydaje ze pasuja :-) Ale wszystko zalezy od odcieni. Nawt
        braz moze byc "zimny". Nie mowiac juz o fiolecie.
    • Gość: Czarna Ciepłe brązy IP: *.wlop.ppp.polbox.pl 30.10.04, 22:17
      Pokazujecie wszystkie makijaże na pięknych kobietach. Ja do takich piękności
      nie należe i to wcale nie dlatego, że mam jakieś kompleksy. Poza tym nie wydam
      tyle pieniędzy na kosmetyki. Nie stać mnie!
    • Gość: Vienna Re: Ciepłe brązy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.10.04, 10:42
      Najpiękniejsze są ceny, po zsumowaniu cen gadzetów do makijażu można dostać
      zawrotu głowy :(
    • Gość: Mona Re: Ciepłe brązy IP: 80.72.38.* 31.10.04, 13:17
      Faktycznie reklamowane tutaj kosmetyki troche..... kosztuja, i na dodatek nie
      wiemy czy opisane tonacje beda pasowaly do naszych kolorów naturalnych czyli