Dodaj do ulubionych

pare pytan do "naturalnych"...

19.09.05, 19:06
Obserwuj wątek
    • gokha Re: pare pytan do "naturalnych"... 19.09.05, 19:14
      ups, przez przypadek wyslalam pusta wiadomosc...

ale zaczynam:
      od jakiegos czasu przymierzam sie do zmiany kosmetykow z chemicznych na te
      bardziej naturalne. chcialabym sie dowiedziec przede wszystkimtego, czy
      widzicie roznice pomiedzy stanem swojej skory przed i po stosowaniu kosmetykow
      naturalnych? wiem, tu chodzi nie tylko o to, co "na wierzchu", ale raczej o to,
      zeby niepotrzebna chemia nie truc sie specjalnie...
      i jeszcze: czy takie kosmetyki sa raczej dostepne? trudno do nich dotrzec?
      jestem zupelnie zielona w tej kwestii, nie wiem czy takie naturalne kosmetyki
      to nie te "apteczne"? chodzi mi raczej o kupno gotowych produktow niz
      wlasnoreczne ich tworzenie... no i jak z cena? da sie przezyc?
      wiem, napisalam tak bez ladu i skladu, no ale jeszcze ogolnie bladze w tym
      temacie... moze juz niedlugo dolacze do "znawczyn" :) ale ja na razie to wieje
      ode mnie ogromna, czarna niewiedza... ;)moze ktos podsunie nazwy jakichs
      produktow czy firm specjalizujacych sie.. bede powoli szukac i zaglebiac sie w
      temat...
      • mokta Re: pare pytan do "naturalnych"... 19.09.05, 20:59
        "czy
        > widzicie roznice pomiedzy stanem swojej skory przed i po stosowaniu kosmetykow
        > naturalnych? wiem, tu chodzi nie tylko o to, co "na wierzchu", ale raczej o to,
        >
        > zeby niepotrzebna chemia nie truc sie specjalnie... "

- Ja widzę dużą różnice. Skóra mniej sie przetłuszcza, juz jest na dobrej drodze
        do znormalizowania. Jakis pojedynczy pryszcz wyskoczy mi wtedy jak sie
        zdenerwuje albo zjem pizze. Nie jak wczesniej...No i nie musze wymieniać kremu
        co 3 tygodnie.

"czy takie kosmetyki sa raczej dostepne?"

- Oj raczej tak. Predzej kupisz cos w internecie niz w sklepie... Zalezy gdzie