Dodaj do ulubionych

Długa miesiączka

IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 20.03.10, 21:58
Proszę Was o poradę. Podczas brania tabletek (brałam takie które
zażywa się bez przerwy, ostatnie 4 pigułki są białe i podczas nich
powinno wystąpić krwawienie) dostałam krwawienia ok. tydzień
wcześniej. Od tego momentu mam krwawienie (9 dzień) które się
nasiliło. Tabletki odstawiłam (będziemy się starali o dziecko). Co
robić? Jak długo to może potrwać?
Choroby wykluczam, tuż przed tym krwawieniem byłam u lekarza,
wszysto w porządku.
Czy którać tak miała?
Obserwuj wątek
    • Gość: ktosia Re: Długa miesiączka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.04.10, 19:48
      hej. jak sadze sa to leki hormonalne. jak pewnie wiesz, teraz
      zakscie w ciaze jest raczej niemozliwe, a jesli tak sie stanie
      podczas krawienia, to mam obawy odnosnie komplikacji i niechcianych
      skutkow.
      proponuje pojsc do lekarza, przewiduje ze dostaniesz cos na
      regulacje cyklu. moze porozmawiaj z lekarzem nt. zmiany lekow
      antykoncepcyjnych,
      a przede wszystkim dbaj o siebie smile
      trzymam kciuki smile
    • Gość: gość Re: Długa miesiączka IP: *.147.112.215.nat.umts.dynamic.eranet.pl 26.04.10, 20:06
      Odstawiłaś tabsy no to układ hormonalny potrzebuje trochę czasu na
      powrót do swojego fizjologicznego rytmu. To, że pisze w ulotkach, że
      płodność wraca natychmiast po odstwieniu to rodzaj ostrzeżenia, tak
      może być, ale tak być nie musi. Wyluzuj, jeśli po trzech miesiacach
      od odstawienia będziesz dalej miała problemy z cyklem, to idź do
      gina, by się tym zainteresował, wzglednie jeśli krwawienie się
      przedłuża np. 2 tyg. lub wiecej też wizyta wskazana, bo po co ci
      anemia.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka