Dodaj do ulubionych

Swędzenie

23.09.10, 08:58
Witam, od dłuższego czasu mam problem ze swędzeniem odbytu... Byłam u lekarza dał mi flumycon...nie pomogło i krem CLOTRIMAZOLUM . Byłam u ginekologa gdyż w pewnym momencie dostałam grzybicy pochwy dał mi tabletki dopochwowe, i taki krem pimafucort, on mi pomógł, ale po pewnym czasie jak przestałam go używać, świąd pwrócił i znowu złapałam grzybice pochwy sad od tego czasu nie moge ani wyleczyć tego ani tego bo jedno i drugie powraca sad nie chce iśc do gina bo hcodze do niego 2 razy w miesiacu od 3 miesięcy, a jestem studentką i nie bardzo mam też akse zeby chodzić do prywatnego i kupowac leki non stop....sad
Może ktoś wie co jest nie tak? Co może mi pomóc? A może iść do mojego lekarza internisty zeby mi przepisał jeszcze raz tą maść??
Obserwuj wątek
    • kocio-kocio Re: Swędzenie 23.09.10, 09:15
      Iść do innego ginekologa.
      Sama maść nie wystarczy. Potrzebne Ci leki dopochwowe, a najpewniej również doustne, żeby miały szansę poradzić sobie też ze swędzeniem odbytu.
      • nika098 Re: Swędzenie 23.09.10, 09:43
        Ale to znowu kasa ;/ A poza tym ten ginekolog ma najlepsza opinie u mnie w miescie wiec nie wiem czy znajde lepszego sad

A moze dermatolog tym sie zajmuje?
        • alpepe Re: Swędzenie 23.09.10, 14:22
          Gdyby ten ginekolog był dobry, to by ci przepisał kurację np. flumyconem (mam nadzieję, że nie pomyliłam nazwy) i już byś do niego nie musiała chodzić, bo ten lek wybija grzyby w organiźmie.
          • nika098 Re: Swędzenie 23.09.10, 16:42
            Zapisał mi flumycon ;/
            • alpepe Re: Swędzenie 23.09.10, 16:52
              No to brałaś i nie pomogło, czy jak?
              • nika098 Re: Swędzenie 23.09.10, 17:25
                No brałam i nie pomogło sad Jedynie ta maść tylko pomaga tak naprawde....no ale on mi pomogła, było chwile spokoju i znowu to samo sad a nawet gorzej chyba ;/
    • alpepe Re: Swędzenie 23.09.10, 09:26