Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Nauka - technikum -> politechnika

26.09.07, 18:53
    Witam. Jestem uczniem 3 klasy gimnazjum. Zastanawiając się nad przyszłością
    postanowiłem pójść w ślady ojca i poważnie zastanawiam sie nad Budownictwem.
    Przed sobą mam jeszcze 4 lata technikum budowlanego oraz 5 lat Politechniki. W
    tym momencie kieruje do Was pytanie czy to wszystko jest warte zachodu?!. Czy
    po studiach (licząc w roku 2017) znajdę pracę i czy dalej będzie popyt na
    Budownictwo?
    Obserwuj wątek
      • neruzo Re: Nauka - technikum -> politechnika 27.09.07, 08:11
        wiesz w tym momencie trudno przewidziec czy za 10 LAT bedzie popyt
        na pracownikow danej branzy
        • knap.radoslaw Re: Nauka - technikum -> politechnika 27.09.07, 09:03
          Zgadza się, trudno przewidywać, choć z drugiej strony świat idzie do przodu nie
          sądzę aby w przyszłosci budowanie odłożono na bok. Raczej nalęzy się spodziewać,
          że na to zawsze będzie popyt a wiec i na specjalistów od budownictwa.
          • frasklo Re: Nauka - technikum -> politechnika 27.09.07, 16:01
            o pracę się nie martw, skoro twoj ojciec siedzi w branży :]
      • kami.kadze Re: Nauka - technikum -> politechnika 27.09.07, 19:14
        Trudno przewidzieć co będzie za 10 lat, ale raczej na drzewa nie wejdziemy, wiec
        budować się będzie.
        Jak masz zamiar iść na politechnikę i być inżynierem, to zdecydowanie możesz
        sobie technikum odpuścić na rzecz liceum, najlepiej jakiś mat-fiz. Zawsze to rok
        krócej.
        Inna sprawa to ile się przez najbliższe lata natworzy inżynierów budownictwa, to
        boom jest taki, jak niedawno na marketing i zarządzanie.
        • piotr2569 Re: Nauka - technikum -> politechnika 28.09.07, 23:55
          No ja jakoś tego boomu nie zauważam. Połowa wykrusza się na 1 roku - następne
          kilkanaście procent rezygnuje z wykonywania zawodu po skończeniu studiów (zmiana