05.02.07, 23:47
który salon fryzjerski w łukowie polecacie?? czy był ktos w tym co jest koło
naszego kina w tej projektowni fryzur?? jak tam jest? warto?
Obserwuj wątek
    • apl3 Re: fryzjer 07.02.07, 21:18
      ten zakład mają bracia którzy wczęśniej mieli na rogu Dmocha. Kiedyś u nich
      byłm. Nawet nieżle im to wychodzi.
        • milbon Re: fryzjer 21.02.07, 00:18
          Dla mnie najlepszy jest salon Haliny Pietrzak na Partyzantów naprzeciw Straży
          Pożarnej, ale minusem są wysokie ceny. Jeśli chodzi o ten nad Oazą, to
          wyjdziesz zadowolona pod warunkiem, że fryzurę wykona jeden z braci, a nie ich
          uczennica...
    • karola903 Re: fryzjer 06.03.07, 15:08
      Właśnie tak jak ktoś tam juz napisał, wyjdziesz zadowolona, ale jak to zrobi ci
      np. Karol ale nie uczennica... polecam ten salon i jeszcze polecam salon Izy
      nadd reporterem.
    • anette841 Re: fryzjer 12.07.07, 10:11
      Hej
      Czy ktoś moze posiada numer do montowni fryzur, tzn do tego salonu na kinem????
      Blagam jezeli to mozliwe podajcie. Z gory dziekuje
        • klara5555 Re: fryzjer 13.07.07, 22:35
          nie polecam izy z nad reportera,balejaże robi z odrostem i strzyże wszystkich
          na jedno kopyto,a do tego sama nic nie podpowie,lepiej mieć fryzurę juz
          upatrzoną. Jeśli ktoś chce mieć niepowtarzalną fryzurę to do Haliny
          tylko,ewntualnie do tego tomka co pracuje w solarium w capri,bo tak strzyze ze
          robi 2x więcej sie włosów na głowie.
          • karola903 Re: fryzjer 26.07.07, 22:04
            jeden ma taka opinie drugi taka. ja bylam pare razy nad reporterem i
            wychodzilam za kazdym razem zadowolona. poszlam do pani izy i nie mialam
            upatrzonej fryzury, powiedziala mi w jakiej by mi bylo dobrze, co pozmieniac i
            wyszlo rewelacyjnie, naprawde! ale takze wyjdziesz zadowolona z montowni fryzur
            nad oaza, Karol(narazie drugi z braci - hubert - wyjechał) dobierze ci
            wspaniale fryzure bez upatrzonej fryzury!
              • mania.5 Re: fryzjer 19.02.08, 10:31
                gryczka-to fakt ogromna pomyłka-no chyba ze ktos chce wyjsc z
                popalonymi wlosami albo fryzura od michy obcięta.Ja polecam Mirelke
                jezeli chodzi o czesania na koloryzacje i strzyzenie to polecam
                Izke Chmilewska a racej Karoline ktora tam pracuje u niej -a naj
                lepiej to do Tomka Mucki on robi super włosy.Zawsze doradzi włosów
                nie zniszczy jest koles oki
                • fajny.a666 Re: fryzjer 04.03.08, 11:40
                  jeśli chodzi o fryca to zdecydowania nie polecam nad kimen!!!,ani
                  tomka mućki, cyba ze chcecie miec wlosy pomalowane kiepska farba i
                  zamiast brązu odcień zieleni. Polecam Ize Chmielewską, Kasie nad
                  Piter Panem i Agnieszkę Izdebską(więckowską). Nowoczesne fryzury,
                  ceny przystępne (poza Izą) i profesjonalna atmosfera w salonie.
                  • margo.19 Re: fryzjer 08.03.08, 16:30
                    Osobiście polecam Izę Chmielewską. Korzystam z jej usług od ponad
                    sześciu lat. Przez ten czas tylko raz byłam u innego fryzjera, a to
                    dlatego, że przez parę miesięcy byłam poza granicami naszego kraju.
                    Mam fryzurkę z grzywką, więc chyba wszystko jasne:))
                    • karalele Re: fryzjer NIE u IZY!!! 27.01.09, 10:26
                      Wszystkie pochlebne opinie na temat salonu wystawiają znajome. O d
                      Izy wyjdziesz zadowolona jeśli ją
                      znasz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Koleżanka zawsze
                      jest zadowolona bo ją dobrze zna, ja poszłam tam pierwszy raz
                      zaproponowała mi fryzurę - pierwszy raz popłakałam się jak
                      zobaczyłam efekt - jeszcze nigdy nikt mi tak włosów nie
                      spieprzył!!!!!!!!!!!!!! Drugi raz poszłam tam za kolejną namową
                      koleżanki efekt lepszy wyglądało lepiej niż za pierwszym razem ale w
                      tygodniu musiałam odwiedzić fryzjera który to poprawił!! Jeśli
                      chodzi o wybór fryzury to sama nie wie jakie komu pasują a
                      najbardziej to umie zachęcam co zabiegów na które musisz wydać
                      kolejną stówę! Nie wiem skąd się wziął prestiż być może kiedyś
                      strzygły tam dziewczyny dobrze ale nie ma się co dziwić iza ma nowy
                      dom - nie mieszkanie więc musi wszystko to kosztować! Absolutnie nie
                      polecam radzę się zastanowić i wybrać innego fryzjera!!!
                      • paramarimbu Re: fryzjer NIE u IZY!!! 07.02.09, 22:14
                        Droga nie-zadowolona klientko ja wprawdzie nie chodzę do owej
                        Izy,nie raz zdarzały mi sie pomyłki u fryzjera do momentu kiedy
                        nauczyłam sie mówic czego oczekuje.. Fakt,iz fryzjer poleca inne
                        usługi,które ma w ofercie tylko dobrze o nim świadczy natomiast
                        decyzja leży w twojej gestii,jeżeli jestes mało asertywna to nie
                        obwiniaj kogoś za to,ze stara sie przedstawic ci cała gamę swoich
                        ofert chociażby po to abys wiedziała,ze takowe istnieja. Uważam za
                        niestosowne komentarze sugerujace,ze ktoś"wyciaga kase" po
                        wybudowaniu sobie domu,przypuszczam,że ty takiego domu nie masz więc
                        weź sie do roboty i przestań zazdrościć komuś kto ciężko pracuje na
                        to,żeby mieć..Jestem bardzo zniesmaczona twoim podejściem do
                        tematu,nie jest to opinia obiektywna lecz zwykła ludzka zawiść..

                  • flo-rka Re: fryzjer 10.03.08, 14:41
                    ty ciołku Tomek zle maluje, kiepskie farby? sam jestes
                    kiepski.Czlowieku zanim spiepszysz komus opinie zastanów sie 100
                    razy baranie-NIC NIE WIESZ NA TEMAT TOMKA NIC!!!! włosy robi
                    rewelacyjnie a farby na jakich pracuje są jakąs nowościa na
                    rynku,kosmetyki na jakich pracuje nazywaja się KAARAL -kupiłam u
                    niego szampon i odzywke i jest super.tak wogole to chlopak wie co
                    robi szkoli sie i na dodatek jest szkoleniowcem w tej firmie wiem bo
                    chodze i duzo z nim na ten temat rozmawiam(interesuja mnie włosy bo
                    miałam kiedys ogromne problemy z nimi) jedne pana PSELDO FRYZJERA
                    K.G. bardzo mi je zniszczył i Tomek bardzo mi pomógl wiec nie
                    piszcze takich bredni o nim!!!!!
                    • serenee Re: fryzjer 10.03.08, 17:18
                      rozbawiłaś mnie tą wypowiedzią:):)
                      Żle do tego podchodzisz-każdy ma swoje zdanie, ile jest ludzi-tyle
                      różnych opinii.To ,że Ty masz taką a nie inną opinię-nie znaczy,że
                      cały świat ma taką samą.....tak myślę....osobiście nie wypowiadam
                      się na temat Tomka, bo nie byłam u niego, ale pozwól oceniać go
                      przez innych.
    • malta007 Re: fryzjer 24.11.08, 10:32
      ja osobiście polecam pana Marcina z salonu vis-a-vis naprzeciwko
      koziej
      sama poszłam tam z polecenia koleżanki zrobić sobie balejage i byłam
      bardzo zadowolona:)
          • krasa_pl Re: fryzjer 16.03.09, 22:25
            a co powiecie o halinie pietrzakowej? ona czesze czy tylko jej
            pracownice? czy ona robi na prawdę takie niespotykane upięcia?
            warto się zapisać? chciałabym zmienić fryzjera do czesania na różne
            okazje,ale nie wiem na kogo się zecydować
        • julka8611 Re: fryzjer 02.04.09, 14:48
          Witam. Co sądzicie o salonie vis-a-vis. Czesał się tam ktoś i jakie są mniej
          więcej ceny za zrobienie fryzurki. Będę wdzięczna za odpowiedz. Pozdrawiam.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka