Dodaj do ulubionych

Wątek o wątkach

16.02.20, 20:19
Dziękuję za uznanie Dani - Wątek Lipiec big_grin Ale też chciałbym nadmienić ,że to nic specjalnego takie pisanie . Wystarczy być w specyficznej atmosferze , ale też też trzeba mieć świadomośc, taka nadzwyczajna chwila nie powtórzy się zaraz potem . Chwyta się za pióro , i wystarczy wypisać kilka pierwszych przemyśleń na ten temat . Idzie jak z płatka .

Czy jestem pisarzem ?Daleko mi do niego , jestem mechanikiem , dziś kucharzem i bardziej kombinuję ze smakami niż staram się wymyślac fabułę książek . Opis to co innego .

Kiedy nie dotykasz szczegółów a poddajesz go analizie swojego odczucia odbiorca i tak zobaczy co chce a nie to co ty opisujesz . Ba odbiorca byłby bardzo zdziwiony gdyby zobaczył to co ja .I może nie odbierałby słów napisanych i mógłby zarzucic mi manipulację , choć jak to w życiu patrząc na jedno i to samo widzimy dwie rózne rzeczy . Jeszcze raz dziękuję i życzę ci dotarcia do wielu opisów na forum a masz do przesledzenia 15 lat . Cudna jest ta technika .

Dlatego założyłem ten watek, abyś mogła serfować sobie po poprzednich stronach wyszukując perełki tutaj na forum pozostawione . A jest ich naprawde dużo, ponieważ to kobiece w wiekszości forum i ich podróże , odczucia, opisy są naprawdę super i nie jedną książkę można by było na podstawie tego forum wydac , przypominam sobie zabawę w opisywanie kogoś kogo się nie widziało .

Tak mnie to wciągnęło ,że siedziałem całymi wieczorami wyobrażając sobie kogoś kogo nie widziałem i wymyślałęm spotkania z tymi osobami big_grin
Dlatego podpisywałem na forum Banitki choć od razu zobaczyłem swoją mizerię w stosunku do ludzi mających o wiele większe zasoby i pokłady słów przyswojonych w swoim życiu .

Póki co Dani big_grin baw się dobrze i miło spędzaj czas klikając w klawiaturę big_grin
Obserwuj wątek
    • came_lia Re: Wątek o wątkach 18.02.20, 13:10
      sagittarius954 napisał:

= chciałbym nadmienić ,