Dodaj do ulubionych

Studia wieczorowe, zaoczne a dzienne

15.03.06, 23:29
Chcialbym sie dowiedziec jaki jest stosunek studentow dziennych do studentow
zaocznych lub wieczorowych. Wiadomo ze ta druga grupa osob studiuje niejako
za pieniądze. Sam jestem studentem pierwszego roku prawa wieczorowego. Z góry
dziekuje za opinie.
Obserwuj wątek
    • Gość: Yxz Re: Studia wieczorowe, zaoczne a dzienne IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.03.06, 23:33
      Duzo mozna pisac.
      Pomimo iz studia wieczorowe awansowaly do poziomu dziennych platnych, wciaz
      wiele ludzi ma o nich mgliste pojecie no i zle sie kojarza z tzn. szkolami
      wieczorowymi dla doroslych itd.

Zaoczne wiadomo - kojarza sie tak, ze sa tam Ci ktorzy sie nigdzie nie dostali :(

Ja rowniez studiuje wieczorowo, niestety nie udalo mi sie dostac na wymarzony
      kierunek.Pomimo iz moje studia nie roznia sie niczym od dziennych( no dobra nie
      mamy wf) przyjaciele traktuja mnie jak polmozga ( w liceum srednia 4.9)
      No ale... ja sie ciesze, ze moich rodzicow stac ,bym mogl pokazac na co naprawde
      mnie stac
      • Gość: Student wieczorowy Re: Studia wieczorowe, zaoczne a dzienne IP: *.pekao.com.pl 16.03.06, 10:14
        Gość portalu: Yxz napisał(a):
        > Zaoczne wiadomo - kojarza sie tak, ze sa tam Ci ktorzy sie nigdzie nie
        dostali :(

Jestem studentem studiów wieczorowych z wyboru, nawet nie brałem pod uwagę
        studiów dziennych. Jak dla mnie zbieranie doświadczeń w pracy jest ważniejsze
        niż wertowanie książek - ale może dlatego, iż udało mi się znaleźć dobrą pracę
        w przyszłościowej instytucji. Z resztą z tego co zaobserwowałem na swojej
        uczelni, większość studentów wybrało studia wieczorowe właśnie ze względu na
        pracę.
    • Gość: Water Proof Re: Studia wieczorowe, zaoczne a dzienne IP: *.icpnet.pl 15.03.06, 23:49
      To chyba zależy od kierunku, być może na prawie nie robi to dużej różnicy, ale