GoĹÄ: KTOŚ IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.09.08, 17:43 Czy po licencjacie z pielęgniarstwa można zrobić magistra na zdrowiu publicznym kierunek- elektroradiologia? Jeśli nie to gdzie można się wykształcić na technika elektroradiologii? Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
GoĹÄ: Dugo Re: kierunek medyczny IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.09.08, 19:05 A w ogóle można zrobić magisterkę z elektroradiologii? Z tego co wiem, to istnieje tylko licencjat na razie. Nawet jakby była to po pielęgniarstwie nie mogłabyś iść. Zeby zostać technikiem elektrorad. musisz albo zrobić licencjat na AM, albo 2-letnie studium medyczne (te same uprawnienia po obu szkołach) Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: KTOŚ Re: kierunek medyczny IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.09.08, 19:18 Interesowałoby mnie to 2-letnie studium medyczne na k. elektrorad. Gdzie można takie zrobić w okolicy śląska/małopolski? Myślicie, że technik elektrorad. to opłacalna sprawa? Studiuję piel. a jakoś nie do końca widzę się w tym zawodzie i próbuję "wybrnąć" z sytuacji... Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Aga Re: kierunek medyczny IP: *.mlyniec.gda.pl 11.09.08, 20:14 Proponuję iść do studium farmaceutycznego. Zarobisz więcej niż jako technik elektroradiologii a z pracą nie będziesz miała problemu Odpowiedz Link Zgłoś