Dodaj do ulubionych

z facebooka

19.01.11, 20:51
#
Justyna Skoczek w ilo-ilo sa polskie cukerki! mnnnniamwink
#
Karolina Lendzioszek no nie wierzesmileto pewnie ty je przywiozlas jak bylas ostatnio w Polscesmile
#
Justyna Skoczek tez takie same przywiozlam, ale juz dawno ich nie mawink
#
Karolina Lendzioszek zobacz teraz w grecji mozemy sie czuc tak jakbysmy byly w Polscesmile
#
Justyna Skoczek noooooo nie bardzocrying a gdzie bigos,karpik, sernik, paczki, w-zetki, ptysie i dlugo by jeszcze mozna wyliczac...
#
Karolina Lendzioszek nooo wiem ale i z tego musimy byc zadowolonesmileja jeszcze w Polsce jetem ale tez sobie nazwoze tych naszych polskich rzeczy zeby mi starczylo na dluzszy czassmile
#
Karolina Lendzioszek aaa bigos to ja i w grecji sobie gotuje he hesmile
#
Justyna Skoczek ja duzo nie przywiozlam, bo lecialam samolotemcrying tylko 20 kg i bagaz podreczny...
aaaaaa jeszcze w skonto sa polskie slodyczewink
#
Justyna Skoczek no, ale nie jest taki pyszny jak od mamywink
#
Karolina Lendzioszek no nie taki az pyszny no ale taki podobnysmileja tez samolotem wracam ale za to mam az 60kg bo na 3 osoby to idziesmilewiec zawsze cos sie zmiescismile
około godziny temu · Lubię to!Nie lubię
#
Justyna Skoczek sorry Marta, ty w pracy, a my z Karolina ci tak po tej twoje tablicy piszemywink
około godziny temu · Lubię to!Nie lubię
#
Joanna Kempa Justa, miałaś 20 kg cukierków? Zajebiście!
Najlepsze są Michałki i Kasztanki smile
#
Justyna Skoczek no nie moge Asiawink ale sie usmialam...
a teraz musze dziennie na silownie biegac i siudme poty wylewacwink zeby sie wbic do mojego bikini w maju
#
Justyna Skoczek te cukierki sa pyszne ale az 16 euro za kgsad chyba jednak poczekam az znowu pojade do Polskiwink
#
Justyna Skoczek chyba ze razem z "polkami" sie zrzucimy na kg klejnotow i pojdziemy na plaze w axarabhwink
#
Justyna Skoczek czekam na ochotniczki chcace zasmakowac tej rozkoszy smakuwink
13 minut(y) temu · Lubię to!Nie lubię
#
Justyna Skoczek orzeszek laskowy, cappucino, z rumem, z wisienka i innewink zapraszam
#
Justyna Skoczek Marta masz troche lektury na twojej tablicy do poczytania, aaaaaaaaaaaa tak zeby ci sie nie nudzilowink
#
Justyna Skoczek a wszystko zaczelo sie od wedlawink
7 minut(y) temu · Lubię to!
Obserwuj wątek
    • bachula_gr Re: z facebooka 20.01.11, 07:21
      ???
      • orangewomen Re: z facebooka 20.01.11, 07:51
        Hahaha, tez nic nie zrozumialam smile Tzn moze i cos zrozumialam, ale co ma na mysli autor wklejajc ten tekst to juz mniej smile
        • bachula_gr Re: z facebooka 20.01.11, 07:55
          Orangewomen, stawiam kawe dla nas obydwu. Moze to brak odpowiedniej dawki kofeiny o poranku?
          • orangewomen Re: z facebooka 20.01.11, 08:01
            O tym samym pomyslalam, ze moze zbyt wczesne rano dla nas, no ale tak zerkam w ten kubek i jakby nie bylo ponad pol kawy juz wypilam, mocna, czarna bez cukru, wiec konkretnej kofeiny dostarczylam. No nie wiem, moze kolo poludnia wrocimy do lektury watka smile
            • bachula_gr Re: z facebooka 20.01.11, 08:09
              > No nie wiem, moze kolo poludnia wrocimy do lektury watka smile

              No nie wiem, ja chyba nie bo od malenkosci mnie uczono, ze cudzej korespondencji sie nie czyta!
              • morita11 Re: z facebooka 20.01.11, 08:21
                To nie brak kofeiny, ja wieczorem, po kawie, tez nie zajarzylam.
                • rene1231 Re: z facebooka 20.01.11, 10:13
                  Hmmm.....<myśli> i <myśli> i <myśli> i....doopa big_grin Nie czaje o co chodzi ,ale przeczytałam,tylko po co???? O co chodzi w tym tekscie???
                  • orangewomen Re: z facebooka 20.01.11, 13:10
                    O cukierki, o duzo cukierkow, bo az 20 kg smile
    • skok12 Re: z facebooka 20.01.11, 13:48
      juz tlumacze...tym wszystkim ktorzy nie zrozumieli (tym bez kofeiny i po kofeinie)
      to dialog z facebooka kilku polek zyjacych na korfu, to tekst mowiacy o tesknocie za wszystkim tym co polskie, o drozyznie w greckich sklepach(16 euro za kg polskich cukierkow, to lekka przesada, nie wazne jakie dobre by one nie byly!!!)ale coz poradzic take jest tu zycie, tak zdecydowalismy, tak potoczyly sie nasze losy, wiec nie ma co nazekacwink
      pozdrawiam wszystkichwink
      • rene1231 Re: z facebooka 20.01.11, 13:51
        skok12 napisała:

        > juz tlumacze...tym wszystkim ktorzy nie zrozumieli (tym bez kofeiny i po kofeinie)

        AAAAAA to już jestem w domu big_grin

        • skok12 Re: z facebooka 20.01.11, 13:59
          oooooooooo bravowink
      • bachula_gr Re: z facebooka 20.01.11, 14:22
        skok12 napisała:
        > juz tlumacze...tym wszystkim ktorzy nie zrozumieli (tym bez kofeiny i po kofeinie)

        hehehehe....zasada wstep-rozwiniecie-zakonczenie bywa pomocna jak sie okazuje rowniez na forum internetowym wink

        A tak przy okazji to roznych rzeczy mi tutaj brakuje ale o cukierkach bym nie pomyslala. No moze z dyspenza na recznie robione krowki z Wawelu (kalanitka- dzieki!!!! mam jeszcze 5 sztuk- na czarna godzine- zachomikowane)
        • skok12 Re: z facebooka 20.01.11, 16:57
          jestem tu nowa, wiec mi wybaczciewink
          nastepnym razem sie poprawie, obiecuje!
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka