Dodaj do ulubionych

Angina objawem herxa?

30.11.07, 21:42
Od 24.11.br-rozpoczęłam lecznie boreliozy - biorę : tetracykinę 6x 250mg,
duomox 4x 1g i tinidazol 2x500mg+probiotyki 3 szt dziennie+ścisla dieta.

Czuje sie dość dobrze ale od samego początku brania leków zaczęło bolec mnie
gardło, miałam zatkany nos, katar tylko przez 3 dni ,a od 2 dni mam biały
nalot na jednym migdale,dreszcze-nie ma temperatury , ból głowy-niewielki i
strzelanie chyba we wszystkich kościach.,suchość w gardle i bezsenność. Czy to
jest objaw herxa , angina? Co robić z tym nalotem? Czyżby przy tak dużej dawce
antybiotyku mogła zachorować na anginę? Od czterech lat przynajmniej raz w
roku mam anginę. Czy ktoś miał podobne objawy.Jestem Ciekawa czy to herx czy
złapałam jakiegoś wirusa co jest dla mnie dziwne bo biorę tak duża dawką
antybiotyków.Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Obserwuj wątek

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka