Gość: Gość IP: *.net.stream.pl 24.10.09, 15:06 Proszę o pomoc. Szukam dobrego prawnika z Sosnowca z zakresu prawa pracy: wypadki i odszkodowania. Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: bhp Re: Szukam prawnika IP: *.adsl.inetia.pl 25.10.09, 00:33 Nie jestem prawnikiem, ale od lat pracuję w służbach bhp i o wypadkach wiem naprawdę dużo. Może w czymś pomóc? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Inspektor Tutaj szukasz ??? IP: *.adsl.inetia.pl 25.10.09, 01:06 Zadzwoń do PIP w Katowicach, umowią Cię z prawnikiem, za darmo. Nie musisz skladać donosu w swojej sprawie, zwróć sie tylko o poradę. Od tego Oni są. Możesz też uzyskać poradę w Związkach w Katowicach - Solidarności albo WPZZ. Jedni i drudzy porad udzielają nawet jak nie jesteś członkiem ZZ. Odpowiedz Link Zgłoś
eprawnik Re: Szukam prawnika 04.02.10, 14:37 Witam Zachęcam do skorzystania z nowej sekcji e-prawnika - "Oceń Prawnika", która powstała, by umożliwić użytkownikom poznanie opinii innych osób o adwokatach, radcach prawnych, notariuszach oraz doradcach podatkowych. Jeżeli sam korzystałeś z usług adwokata, radcy prawnego, notariusza czy doradcy podatkowego - podziel się opinią i dodaj swoją ocenę. Pomóż innym dokonać najlepszego wyboru - ocena nie zajmie Ci więcej niż 5 minut! Więcej na e-prawnik.pl/ocen-prawnika/ Odpowiedz Link Zgłoś
necelka Re: Szukam prawnika 06.06.19, 00:08 zapraszam kancelarianecel.pl/kontakt Odpowiedz Link Zgłoś
necelka Re: Szukam prawnika 29.06.19, 00:19 Radca Prawny Katarzyna Necel-Smółka Prawnik Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: prawny Re: Szukam prawnika IP: *.free.aero2.net.pl 11.07.19, 10:01 Punkt Terenowy – budynek Przychodni „Milowice”) ul. Baczyńskiego 14(pokój nr 67, V piętro) wtorek – środa, od godz. 9.00 do godz.13.00Cz-15.30 do godz. 19.30 piątek od godz. 8.00 do godz. 12.00 Odpowiedz Link Zgłoś