marcoos1 30.07.05, 21:29 najlepszy manager pilkarski online. Za darmo. Wejdz na adres www.hattrick.org i zloz podanie o druzyne. Pnad 600 000 ludzi z calego swiata w to gra. Dolacz do nich i Ty. Po Polsku Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
larsek Re: www.hattrick.org 30.07.05, 21:42 Polecam te gre, gram od prawie roku i mi sie nie nudzi. Jestes prezesem klubu ospowiadasz przed fanami za polityke prowadzenie klubu, Grasz mecze ligowe w niedziele, w srodku tygodnia natomiast tow, na calym swiecie. Poczytajcie zasady gry pare razy, by nie zrobic wiekszych bledow....Powodzenia! Odpowiedz Link Zgłoś
krzys9910 Re: www.hattrick.org 30.07.05, 23:38 napiszcie w której gracie lidze!!!!!!!!!!! tylko dokładnie ja jutro 2 mecz w pierwszym 3-1 a teraz na wyjazd tylko nie zapomnijcie napiszcie która liga i które miejsce albo nazwa drużyny narka Odpowiedz Link Zgłoś
starybyk5 Re: www.hattrick.org 31.07.05, 12:37 Ja gram w szóstej lidze. Jeak ktoś bedzie chciał ze mna sparing to moj numer 266178 Odpowiedz Link Zgłoś
dj_tomo Re: www.hattrick.org 31.07.05, 12:50 A ja się pytam was wszystkich co to do cholery ma współnego z tematyką tego forum?! Ja też się w to bawie ale tutaj nie jest miejsce na dyskusje o Hattricku... Odpowiedz Link Zgłoś
lucjuk25 Re: www.hattrick.org 31.07.05, 13:31 O hattricku zawsze można pogadać- ja mam drużyę od tygodnai- przegrałem sparing, ale w lidze wygrałem pierwszy mecz 7-0 i jestem na trzecim miejscu :-) Moja drużyna- Didel Liga: VIII.977 Zapraszam na sparing Odpowiedz Link Zgłoś
starybyk5 Re: www.hattrick.org 31.07.05, 14:26 No to lucjuku, już wysłałem wyzwanie. Moja drużyna: Smierdzidupy Kozienice. Odpowiedz Link Zgłoś
lucjuk2 Re: www.hattrick.org 31.07.05, 22:56 No to gramy- bo ja się zgodziłem- pewnie wygrasz i to wysoko bo jeteś wyżej w ligach, grasz dłużej i masz lepszą ekipe, ale spoczko :-) Pozdro Odpowiedz Link Zgłoś