Dodaj do ulubionych

rozmiar SHOCK ABSORBER- pomocy!!

13.11.09, 21:28
witam
ponieważ nie mam doświadczenia w żadnych stanikach typu sportowego
to mam do Was prośbę.
pomóżcie mi wybrać rozmiar na allegro.
moje wymiary to pod biustem 83 lekko ściśnięte, a w biuście na luzie
100,
miske triumpha mam ok D czy w tych sportowych tez wybrać D??

Licze na Wasza pomoc ponieważ nie chciałabym wyrzucać pieniędzy w
błoto :(
Obserwuj wątek
    • kk345 Re: rozmiar SHOCK ABSORBER- pomocy!! 13.11.09, 21:48
      eedytkoo, na początek wejdź koniecznie tutaj:
      forum.gazeta.pl/forum/w,32203,100167874,100167874,JAKI_POWINNAM_NOSIC_ROZMIAR_STANIKA_42.html
      bo przy podanych przez Ciebie rozmiarach rozmiar miseczki D z Triumpha przy 83
      pod biustem nie ma szans Ci pasować-są dramatycznie za małe, staniki nie leżą
      dobrze, piersi wypadają a ramiączka zsuwają się.
      Kiedy już zmierzysz się według instrukcji w tamtym poście wpisz do niego swoje
      rozmiary, by ustalić prawidłowy rozmiar, jaki powinnaś nosić (w przypadku
      Triumha nie mieścisz się w ich rozmiarówkę, niestety, jak większość z nas), a
      dopiero od tego rozmiaru wyjdź, dobierając shock-absorbera. Nie wiem, jaki sport
      uprawiasz, ale już teraz mogę podpowiedzieć Ci, ze dobrze dobrany stanik z
      ciasnym obwodem pod biustem i dopasowanymi miskami zastępuje z powodzeniem
      staniki sportowe - ale MUSI być dobrze dobrany. Mówię z doświadczenia, jako
      posiadaczka rozmiarów 82/102, czyli prawie jak Ty. Ja na aerobic noszę
      koronkowe, miękkie staniki i doskonale trzymają biust:)
      • cavova Re: rozmiar SHOCK ABSORBER- pomocy!! 20.11.09, 11:22
        nie zawsze zastępuje. na aerobic jak najbardziej wytarczy zwykły stanik, ale na przykład do biegania - niekoniecznie. sprawdziłam na własnym biuście ;)
    • xclone Re: rozmiar SHOCK ABSORBER- pomocy!! 16.11.09, 08:24
      za koleżanką powyżej - najpierw wątek rozmiarowy.. :)