Dodaj do ulubionych

Serwer ftp

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.03.04, 08:21
Jak postawić serwer ftp??
Obserwuj wątek
    • Gość: cs Re: Serwer ftp IP: 195.215.5.* 08.03.04, 12:26
      do wyboru jeden z wielu:
      Bulletproof FTP
      Serv-U
      Surge FTP
      Titan FTP
      Ability FTP
      • Gość: 0711 Re: Serwer ftp IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.03.04, 13:10
        Rany, nie znam się na tym, chodzi mi po prostu o jak najprostszy abym mogła
        udostępniać swe zasoby w sieci
        • Gość: cs Re: Serwer ftp IP: 195.215.5.* 08.03.04, 14:07
          Podobno najbardziej popularny jest Bullet FTP, ja uzywalem tylko Serv-U i
          wydaje sie b. prosty.
          Musisz poszukac program gdzies na necie i sciagnac sobie, nieduze toto jest.
          • Gość: cs Re: Serwer ftp IP: 195.215.5.* 08.03.04, 14:14
            oczywiscie nazwa jest Buletproof FTP

Nie zapomnij tez ustawic konta dla klientow i hasla, bo za pare dni moze twoj
            komp stac sie "magazynem" dla piratow... co w sumie nie jest takie zle, jezeli
            masz nieograniczony limit na down/upload i szybka linie, to ci chlopaki wgraja
            najnowsze gry i soft za darmo :o))
            • gray Re: Serwer ftp 08.03.04, 14:44

nie zapomnij również, że po 30 dniach program przestanie działać :)

propobuję www.smartftp.com/ - dla niekomercyjnego użytku jest darmowy.
              • gray errata 08.03.04, 15:10

ups, okazało się że smartftp jest już tylko klientem. w takim razie może <a
                href="ftp://ftp.toya.net.pl/pub/serwery/FTP/Cerberus/CerberusInstall.zip">cerber
                us</a> lub <a
                href="ftp://ftp.toya.net.pl/pub/serwery/FTP/Titan/titanftp.exe">titan</a>
        • Gość: e.111 Re: Serwer ftp IP: *.uke.uni-hamburg.de 08.03.04, 14:50
          Gość portalu: 0711 napisał(a):

> Rany, nie znam się na tym, chodzi mi po prostu o jak najprostszy abym mogła
          > udostępniać swe zasoby w sieci