Dodaj do ulubionych

Problemy z UPC !!!!!

11.03.07, 17:09
Jak oceniacie UPC? Mam problem z dodzwonieniem się na ich nr 94 95. Faktury
przysyłaja z dużym opóznieniem / ostatnia wystawiona 1.03. dotarła na moja
skrzynkę 10 dni póżniej/.Za każdym razem mam inna kwitę do zapłaty /
korzystam tylko z pakietu Basic TV oraz netu 512 /. Jak oceniacie UPC, bo
przestaje mi się ta współpraca podobać.
Obserwuj wątek
    • Gość: hate Re: Problemy z UPC !!!!! IP: *.chello.pl 11.03.07, 18:11
      Mam chello classic od 2004 r. Nigdy nie rozważałam opcji aby przejść np. na Neostradę. Dzwoniąc na infolinię trzeba rzeczywiście mieć cierpliwość, ale w końcu można się dodzwonić, nawet z komórki. Za nieterminowe doręczanie faktur obwiniaj raczej pocztę, a nie UPC. Nigdy nie zdarzyło mi się aby faktura była nieprawidłowo wystawiona. W ostateczności aby wyjaśnić wątpliowści co do kwoty faktury możesz przespacerować się do Biura Obsługi, chociaż uważam, że można wyjaśnić to telefonicznie. Ja do Biura Obsługi chodzę tylko raz do roku, aby podpisać umowę. A poza tym jak Ci nie pasuje Chello, to wypróbuj innego dostawcę.
      • Gość: art Re: Problemy z UPC !!!!! IP: *.chello.pl 12.05.08, 18:50
        Co do parametrów UPC się zgadzam, ale nie wiedziałem nic o dekoderze
        z możliwością nagrywania. Ja do netu wziąłem jeszcze odbiornik
        bezprzewodowy na komputer w drugim pokoju za dodatkowe 11zł
        miesięcznie. Net z TV kosztuje mnie trochę ponad 120zł/mies. Nabrali
        mnie tylko tą swoją promocją. Chwalili się, że internet jest 30 dni
        gratis, a opłata instalacyjna 19,90zł. Okazało się jednak na
        rachunku, że abonament za kwiecień płaciłem, a rachunek był wyższy o
        kolejne 100zł za montaż. Gdy do nich zadzwoniłem okazało się, że
        ceny promocyjne miałbym, gdybym zamawiał jedynie internet, a ja
        brałem też TV. Bez sensu, bo atrakcyjniejsze warunki powinny być
        właśnie jako nagroda za zamówienie 2 a nie 1 usługi naraz. Pewnie
        wielu klientów dało się na to nabrać.
    • Gość: Topgun Przedłużenie umowy na Chello Easy IP: *.chello.pl 12.03.07, 18:32
      Pod koniec kwietnia kończy mi się umowa roczna na internet Chello Easy w
      UPC.Czy jest ktoś z was w podobnej sytuacji lub po przedłużeniu?Interesuje
      mnie czy są jakieś specjalne oferty dla tych co przedłużają umowę(nie dla
      nowych klientów)Dodzwonić się na infolinię to masakra,a do biura obsługi
      chciałbym się wybrać mądrzejszy o wasze wskazówki.Pozdrawiam i czekam na
      odpowiedzi.
      • dagal Re: Przedłużenie umowy na Chello Easy 05.04.07, 12:16
        dziwi mnie to, że nie można dodzwonić się na infolinię
        co prawda rzadko dzwonię ale nigdy nie miałam problemu, może jak się dzwoni z
        telefonu UPC to jest szybciej
        rzeczywiście teraz faktury są przesyłane elektronicznie, ale można zrobić
        polecenie zapłaty otrzymuje się wtedy rabat 2,5 i zapomina o płaceniu rachunku
        co do przedłużania umowy to osobiście stosuję taką technologię, że faxem
        przesyłam wypowiedzenie umowy ( zgodnie z terminami w regulaminie) a firma by
        nie tracić klienta kontaktuje się ze mną telefonicznie i pyta dlaczego, zawsze
        mówię ze ze względu na cenę i proponują mi jakiś korzystny rabat
        obecnie (od wczoraj) mam chello light 2 Mb umowa na 15 miesięcy 3 miesiące
        gratis + 12 miesięcy po 70 zł
    • czesiekkk Re: Problemy z UPC !!!!! 05.04.07, 17:29
      No nie jestem zadowolony z UPC, kablówkę od nich mam od zawsze, ale Pakiet Pełny
      jest obecnie do niczego. Internet kiedyś był niezawodny, teraz różnie z nim
      jest, aktualnie restartuje mi się cały czas modem.
      Na infolinię najlepiej zadzwonić tak z rana, po 20 nie ma sensu dzwonić, nikt
      nie podniesie słuchawki.
      Jestem w UPC tylko dlatego, że na moim łączu telefonicznym nie ma synchronizacji
      na Neostradę inaczej bym się nawet nie zastanawiał. Poza tym myślę o przejściu
      na Cyfrowy Polsat.
        • thorndike Re: Problemy z UPC? - ja też je mam. 10.04.07, 09:01
          Dziś po raz szósty (co za natarczywość!) ktoś z UPC zadzwonił do mnie z
          pytaniem: "czy nie chcę dodatkowej usługi w postaci telefonu?".

          Oznajmiłem tej pani z infolinii, że gdybym miał z UPC wszystko na raz -
          telewizję (bez niej moge się jakośc obyć w razie awarii), internet (przez
          chwilę mogę się obyć) i telefon (czasem mogę się obyć), to w wypadku awarii
          wszystkiego na raz po stronie UPC będę automatycznie ODCIĘTY OD ŚWIATA.

          Ba, nie byłoby nawet jak zadzwonić na infolinię UPC, żeby zgłosić awarię!

          Bo jak mi nie działa internet w UPC to mogę wysłać coś przez Tepsę (np. przez
          modem). A w takiej własnie byłem dziś wieczorem sytuacji, bo akurat w momencie
          awarii internetu z UPC, na mojego maila czekał jeden z moich ważnych klientów.

          Dlatego 2 miesiące temu wstrzymałem się z likwidacją telefonu w Tepsie, a
          firmie UPC konsekwentnie ODMAWIAM instalacji telefonu (zależnego w 100% od tego
          czy działa łącze internetowe UPC, czy nie).
          • matylda.stanowska UPC - dziękuję, NIE! 19.04.07, 11:20
            Byłam abonentką UPC od przeszło 10 lat. Płacilam regularnie abonament, a był
            niemały (ok. 80 zł, razem z HBO).

            Raz ( w ciągu tyuch 10 lat) zapomniałam zapłacić rachunku, a TE PADALCE mi
            wyłączyły kablowkę. Tak po prostu, bez uprzedzenia.

            Zadzwonilam do UPC, bylam mila i grzeczna (ale widać zbyt grzeczna, bo TV
            właczyli mi ponownie dopiero po tygodniu i nie usłyszałam ani "przepraszam",
            ani "pocaluj mnie w du..e").

            Po kilku tygodniach niskiej jakości (wskutek słabego sygnalu UPC) zamieniłam
            UPCV na firmę na osiedlową i teraz jestem bardzo zadowolona. Mam telewizję
            dobrej jakości i placę tylko 25 zł miesięcznie abonamentu. Do nowej firmy nie
            mam żadnych zastrzeżen i kontakt jest miły, nie tak jak z ŁÓSIAMI z UPC. Na
            szczęście UPC to nie jedyna firma kablowa na rynku i można w ofertach
            przebierać do woli.
            • Gość: garden2005 Re: UPC - dziękuję, NIE! IP: *.tvp.pl 24.04.07, 08:19
              Konkretna i rzeczywista sytuacja i przestroga, która potwierdza tezę NIE
              KORZYSTAJ Z USŁUG UPC.

              11.12.2006 rozwiązałem umowę na dostawę Internetu, Canal+, HBO itp.
              Uwaga! Zrobiłem to Biurze Obsługi Klienta UPC przy ul. Jana Pawła, osobiście.

              Zostałem obciążony dodatkowym rachunkiem za okres od 19.12 do 20.01 w wysokości
              ok. 273zł (tyle płaciłem zawsze). Zgoda, jest to w umowie, więc opłaciłem.
              17.01 zapakowałem dekoder Canal+, Motorolkę od Internetu, piloty i zwróciłem do
              serwisu UPC.

              Dopelniłem wszelkich formalności. Mówię sobie no i wreszcie mam z
              głowy, bezsensowne koszty, bo nie korzystałem z tych usług a na dodatek
              mieszkanie oczekuje na drobny remoncik.

              Jakimż to zdziwieniem był następny rachunek w lutym za okres od 19.02 do 20.03
              na tyleż samo, czyli 273zł!!

              Zadzwoniłem do UPC i po trzech łączeniach i po odsłuchaniu "tony" muzyki
              wyjaśniłem sprawę. Pani prosiła nie opłacać. Wyślą korektę za pakiet podstawowy
              na który w rzeczywistości podpisałem nową umowę(od 20.01).(28zł??)nie pamiętam.
              Gdyby było polecenie zapłaty to! .............:-) byłoby już szczuplej na kocie
              i nieprzyjemne dochodzenie swoich roszczeń.

              Dlatego odradzam korzystanie z (wątpliwej jakości) usług UPC!
    • Gość: A 12 dni wymieniali mi modem IP: *.chello.pl 23.06.07, 00:03
      modem się popsuł i ciągle zrywało mi połączenia.. dzwoniłem do nich kilkanaście
      razy a oni mówili że wszystko jest w porządku i że mam się skontaktować drogą @
      z serwisem.. tak zrobiłem.. przysłali mi program i kazali pingować strony..
      wcześniej wysyłałem już im wyniki pingowania.. ale co tam.. zrobiłem te pingi
      ich programem i wysłałem @.. odpowiedzieli następnego dnia że mam zrobić
      jeszcze raz tylko bez użycia rutera.. krew mnie zalała ale zrobiłem..
      nasmarowałem maila żeby ktoś się wreszcie tą sprawą zajął poważnie.. następnego
      dnia odpisali że mam powymieniać kable a jak nie pomoże to mam do nich
      zadzwonić i umówić sobie serwisanta.. od razu zadzwoniłem.. serwisant przyszedł
      za 3 dni, wymienił modem i net zaczął znowu normalnie działać.. straciłem około
      30zł na telefony do nich i kilka wieczorów na bezsensowne robienie testów
      • czesiekkk Re: 12 dni wymieniali mi modem 23.06.07, 10:52
        Hehe to u mnie jest podobnie, i też mi jakiś dobry człowiek radził żebym
        wymienił kable, aż sam zacząłem się zastanawiać czy to coś z mojej strony. Ale
        kabli za własne pieniądze kupować na pewno nie będę, bo nie po to płacę
        abonament. Poza tym modem nie jest mój tylko na firmę - dostawcę netu i to on
        jest zobowiązany do tego żeby kable dobrze chodziły i zapewniały mi dostęp do
        usługi.
        Coś czuję że w klatce komuś trójpaka podpinali, bo siadł mi sygnał na tv - lekko
        śnieży a sygnał internetu jest do bani. Oczywiście nie ma co bawić się w
        partyline tylko od razu wołać montera, bo może kogoś podłączyli i nie sprawdzili
        przy tym czy dotychczasowym userom wszystko hula.
        • toren UPC? - beznadziejna obsługa klienta. 27.06.07, 14:47
          Ja też mam nieciekawe doświdczenia z telefonicznym biurem obsługi UPC.

          Szczytem bezczelności ze strony UPC jest jednak to, że obciąża klienta
          za każde połączenie ze swoim biurem obsługi. I to nawet w przypadku, kiedy
          dzwioni się TELEFONU UPC!

          W przypadku awarii trzeba czekac nawet po kilkadziesiąt minut na połaczenie z
          konsultantem. I kto dodatkowo płaci za nieudolną obsługę w UPC? - oczywiście
          klient, który ponosi koszty połączenia - i to niezależnie od tego czy dzwoni z
          komórki, tel. stacjonarnego czy tel stacjonarnego UPC. Skandal.

          • kapucyno3 Re: UPC? - beznadziejna obsługa klienta. 04.07.07, 08:49
            Nie bardzo rozumiem co u nich znaczy koszt połączenia tyle co za połączenie
            miejscowe (zaliczane co 3 minuty?). Ja mam problem z netem już dwa tygodnie,
            decyzja taka, aby wymienic kabel, przychodzi gościu i mówi że on póki co poprawi
            instalację.
            Dzwoni do Biura i stwierdza że trzeba wymienić kabel, bo jest słaby sygnał no i
            znowu.... Tak już dwa tygodnie. Nie wiem jakie modem ma mieć parametry.
            Wejście do modemu 192.168.100.1 i tam niby wszystko jest.
            Prosze o pomoc, czy Receive Power Level -10.3 dBmV i Transmit Power Level
            50.5 dBmV to są parametry ok
          • bakjal88 Re: UPC? - beznadziejna obsługa klienta. 10.10.07, 16:14
            toren napisał:

            > Ja też mam nieciekawe doświdczenia z telefonicznym biurem obsługi UPC.
            >
            > Szczytem bezczelności ze strony UPC jest jednak to, że obciąża klienta
            > za każde połączenie ze swoim biurem obsługi. I to nawet w przypadku, kiedy
            > dzwioni się TELEFONU UPC!
            >
            > W przypadku awarii trzeba czekac nawet po kilkadziesiąt minut na połaczenie z
            > konsultantem. I kto dodatkowo płaci za nieudolną obsługę w UPC? - oczywiście
            > klient, który ponosi koszty połączenia - i to niezależnie od tego czy dzwoni z
            > komórki, tel. stacjonarnego czy tel stacjonarnego UPC. Skandal.
            >
            >

            Omg zmień dostawcę bowiem szkoda twoich nerwów. Ja bym już dawno na twoim
            miejscu pomyślał o takiej decyzji...
            • jagodat Re: UPC? - beznadziejna obsługa klienta. 13.11.07, 17:46
              Ja również tak uważam, dostawałam febry gdy byłam zmuszona
              telefonicznie skontakotować sie z nimi, musialam za swoje pieniądze
              wysłuchiwać reklam, muzyki i prośby o czekanie" chwilowo wszyscy
              konsultanci są zajęci" żeby po uplywie 20 i więcej minut dowiedzieć
              żeby zadzwonić w terminie późniejszym. Po któreś kolejnej próbie
              kontaktu i takim samym rezultacie postanowilam napisać do Urzedu
              Ochrony Konkurencji i Konsumetów z pytaniem czy zgodne z prawem
              jest takie postępowanie, że za moje pieniądze zmuszana jestem
              wysłuchiwać reklam i w rezultacie z powodów j.w nie mam połaczenia
              tylko stracone nerwy i pieniądze. Odpowiedz otrzymalam wymijającą z
              informacją że uwaga moja zostanie wykorzystana w pracach UOKiK.
              Zastanawiam sie czy nie wyslac ponownie Do P.Streżyńskiej, a moze
              razem?
          • lucagt Re: UPC? - beznadziejna obsługa klienta. 19.05.12, 17:22
            Prawda, jestem oburzona poziomem obsługi UPC, lekceważą kompletnie klienta, bałagan nieziemski - zwłaszcza jeśli chodzi o obsługę klientów d. Aster których przecież przejęli i chyba odpowiadają też za nich! Informacje na ten sam temat u kolejnych "konsultantów" kompletnie sprzeczne, niegrzeczni, niepunktualni i - żeby nie powiedzie chamscy - technicy. DNO! I chyba lepiej nie będzie skoro stają się niemal monopolistą. Jedyne co można zrobić, to ograniczyć do niezbędnego minimum korzystanie z ich usług. Ja już zrezygnowałam z TV(założyłam Cyfrę +)i zlikwidowałam telefon stacjonarny. Jako klient czuję się poniżana i traktowana gorzej niż przysłowiowe psie g...... Może kiedyś da sie przejśc gdzieś z internetem - bo jak narazie Vectra i Orange to nie konkurencja.
    • kuserek Re: Problemy z UPC !!!!! 06.02.08, 19:19
      Setki graczy w polsce musialy zrezygnowac ze swoich ulubionych zabaw
      bo wybrali własnie ta siec. UPC po cichu dokonalo jakich zmian w
      swoje sieci i nagle to co dzialalo od lat po wiele godzin dziennie
      bez zaklocen przestalo działac. teraz połaczenia sa przerywane w
      ciagu kilkudziesieciu sekund do kilku minut. Tam gdzie znakomicie
      wystarcza stary modem i polaczenie komutowane na stej linii
      telefonicznej, super szybka siec UPC pada co chwilę. Pada na bardzo
      krótko, nie jest to do wykrycia przy zwykłym przeglądaniu stron, ale
      przyrywa połaczenia ciągłe wymagane przez rózne programy. Sytuacja
      trwa od 13 listopada i oficjalnie UPC udaje że nic sie nie zmieniło,
      a tymczasem setki ludzi poszło do innych sieci i tysiące tych którzy
      nie maja wyjścia narzekaja i przeklinaja swoje połozenie. Odradzam
      UPC, ci zlodzieje od kilku miesiecy oszukują ludzi.
      • Gość: bobik Re: Problemy z UPC !!!!! IP: 194.181.195.* 16.02.09, 11:26
        Zgadzam się z przedmówcą. Coś niedobrego UPC zrobiła ze swoją siecią. Czyżby przez wejście "cyfrówki"? Oficjalnie problemu nie ma a Internet dla graczy się skończył. I nie tylko dla graczy... Jedyne co można zrobić to pisać reklamacje (na papierze, bo oleją) i mieć nadziję że porblem się nagłości i poczują się zmuszeni do interwencji.
    • Gość: art Re: Problemy z UPC !!!!! IP: *.13-users.netlan.pl 04.04.08, 22:05
      Właśnie dzisiaj zamówiłem u nich internet z prędkością ściągania
      10Mb/s za 90zł. Przy podłączonej TV wyjdzie nawet około 60zł.
      Zachęciła mnie ta szybkość ściągania, a wysyłanie też jest dobre
      (1Mb/sek). Do tej pory byłem w sieci osiedlowej i miałem ok. 1,5Mb/s
      za 60zł. Przy tych waszych wypowiedziach nie jestem pewien, czy
      dobrze robię. Nieźle straszycie. Mam nadzieję, że na moim osiedlu w
      Gdańsku nie będzie takich problemów. Jeśli się zawiodę, to trudno,
      ale chyba spróbuję i jakoś te ewentualne problemy przeżyję...
    • zofiauk Re: Problemy z UPC !!!!! 06.04.08, 22:01
      temat rzeka ... obsługa klienta fatalna - problemy z dodzwonieniem , konsultanci
      często nie posiadają potrzebnej wiedzy , umowe zazwyczaj podpisujesz na 12
      miesięcy i jeżeli chcesz mieć przyzwoity abonament to musisz pamiętać o tym żeby
      samemu umowe przedłużyć inaczej sami przedłużą z nową nie atrakcyjną cena...
    • Gość: Jaś Re: Problemy z UPC !!!!! IP: *.acn.waw.pl 09.04.08, 18:52
      To jest wyjątkowo szmatława firma. Nie dają tej szybkości jaką
      deklarują. Mnie bez uprzedzenia podnieśli cenę aż o 60 %.
      Zrezygnowałem natychmiast. Przez 4 lata nasyłali na mnie firmy
      windykacyjne do wyegzekwowania za miesiąc już po wyższej cenie, za
      okres kiedy już oddałem im modem i z internetu nie korzystałem.
      Zawsze wszystkie listy odsyłałem nie czytając.
    • Gość: art Re: Problemy z UPC !!!!! IP: *.chello.pl 09.04.08, 20:00
      >Nie dają tej szybkości jaką deklarują.

      Ja mam u nich łącze kilka dni i na razie jest ok. Na łączu Turbo
      prędkość ściągania jest niemal zawsze 10MB,a wysyłania 1MB.

      >Mnie bez uprzedzenia podnieśli cenę aż o 60 %. Zrezygnowałem
      >natychmiast

      Czy oni mogą tak zrobić, gdy umowa jest na rok za ustaloną cenę?
      • Gość: Anonim Re: Problemy z UPC !!!!! IP: *.chello.pl 06.05.08, 19:53
        Oczywiście że jest taka możliwość,zgodnie z regulaminem świadczenia
        usług,jeżeli kl.kończy się umowa ze zobowiązanie np.na 12
        miesięcy,umowa nie wypowiedziana,lub nie rozwiązana roluje się na 12
        miesięcy zgodnie z ofertą organizatora promocji.Jeśli chodzi o paczki
        (mix pakiety)ceny są stałe za chello,jeśli ktoś wcześniej miał
        chello 1,5 Mb, i podłącza sobie dodatkową usługę , cena turbo to już
        89,00 ,a jeśli ktoś miał wcześniej starter za 39,00 to terazpo
        podłaczeniu turbo będzie płacić oczywiście więcej.
    • Gość: dominik Re: Problemy z UPC !!!!! IP: *.chello.pl 24.04.08, 12:23
      a mi zgubili wyslane do nich polecenie zaplaty wraz z moimi danymi i
      nr konta.oczywiscie usluga nie dziala i przez kolejne trzy miesiace
      bede musial robic to sam bo tyle czasu trwa aktywowanie kolejnej.to
      wszystko w warszawskim oddziale na jana pawla.a mialo byc taniej i
      prosciej.
        • m.gregor Re: Problemy z UPC !!!!! 12.05.08, 17:41
          No wlasnie dzwonilem do Astera zeby dowiedziec sie co mi proponuja. I co
          uslyszalem? Mianowicie:
          - TV cyfrowa 60 kanalow (bez HD)
          - internet 6 Mbit (w nocy 10)
          - za kazde dodatkowe gniazdko w domu + 19 PLN jednorazowo
          Cena za TV cyfrowa + internet = 169 PLN

          A co uslyszalem w UPC? Mianowicie:
          - TV cyfrowa 90 kanalow z kanalami HD (narazie 3 szt) + dekoder z funkcja nagrywania
          - internet 10 Mbit
          - kolejne gniazdka w domu z TV analogowa gratis (mam komputer z karta TV wiec
          sie przyda)
          Cena za TV cyfrowa + internet = 134 PLN

          Bylem u sasiada. Patrzylem jak to dziala i dziala naprawde fajnie. Z
          dodzwonieniem sie na 0-801-94-95-96 nie mialem kompletnie zadnego problemu
          (dzwonilem i rano i ok. 14 i ok. 17).
          • Gość: daniels Re: Problemy z UPC !!!!! IP: *.internetdsl.tpnet.pl 23.12.08, 12:52
            no wlasnie a ja mam pytanko w sprawie tv analogowej.
            tydzien temu upc zostawilo ulotki w klatce na ktorych pisalo m.in.:
            Bogata oferta programowa Telewizji Cyfrowej UPC + drugie gniazdo z TV analogowa
            za DARMO!!!
            akurat chcialem zamowic sobie neta 10mega ale uwazam ze cyfrowa tv to jeszcze
            nie jest siebie warta wiec zapytalem o tv analogowa (na stronie internetowej
            pisze ze trzeba zadzwonic aby sie dowiedziec o cenie analogowej tv)
            a tam kobitka odpowiedzialna za nasze osiedle powiedziala ze w tej lokalizacji
            niema mozliwosci podlaczenia tv analogowej.
            no to po co pisza o gratisowym gniazdku tv analogowej jak sie wezmie cyfre>??
            ja uwazam ze kity cisna ze sie nieda po to zeby brac cyfrowa tv.
            pytanie czy mam racje ? jesli tak to jak wywalczyc zeby mi te tv analogova
            podlaczycli :D
            • Gość: watcher Re: Problemy z UPC !!!!! IP: *.chello.pl 22.01.09, 20:32
              Tak się składa,że mam podobny problem, choć nieco bardziej
              wyrafinowany. Pewien przedstawiciel lubelskiego UPC poinformował
              mnie telefonicznie,że na moim osiedlu nie ma możliwości przesyłu tv
              analogowej, wobec czego pozostaje mi możliwość podpisania nowej
              umowy na cyfrówkę, bądż rezygnacja z usług UPC, a dodam, że dopiero
              co założyłem internet! Widzicie- tak tu się robi?!!! Pozatym tenże
              przedstawiciel próbował mnie przekonać, że cały Lublin zamawia
              cyfowkę, więc dla jednej osoby nie opłaca im się kontynuować
              przesyłu analogowego! Powiem tyle, że gdyby na tym osiedlu można
              było skorzystać z usług innej kablówki, nie zastanawiałbym się ani
              przez moment, gdyż osobiście nie znoszę chamstwa!
              • serenita123 UPC prowadzi nachalną kampanię wobec starych ludzi 23.01.09, 17:58
                Też miałam telefon od jakiejś nie przyjemnej baby z UPC, która
                usiłowała mi wcisnąć kit, że już-za-chwileczkę-już-za-momencik
                wszystie programy będą cyfrowe i że trzeba się śpieszyć, by jak
                najszybciej skorzystać z promocji - sygnał cyfrowy + nagrywarka i
                inne bajery

                sęk w tym, że babsko z tą ofertą startowało do mojej Mamy, która też
                jest w UPC, ale ja za nią załatwiam wszystkie sprawy

                do mnie nikt, z takim bajerem nie wyjeżdżał ! :>>

                stąd mój wniosek, że ta podstępnie podła akcja "promocyjna"
                ukiernkowana jest na starszych ludzi, którzy mogą się nie
                orientować "co i jak"

                dziś zadzwoniłam do UPC i bez problemu przedłużyłam abonament na
                telewizję analogową.
                Goście spod 0-801... (2 sztuki, on i ona), z którymi rozmawiałam
                byli normalni: mili, uprzejmi, rozmowni

                przy tej okazji dowiedziałam się, że firma UPC nadal ma w dooopie
                swoich stałych klientów - żadnych dodatkowych ofert, promocji lub
                nawet gadżetów! NIC. Bryndza

                ostanio nawet zdjęli upust za płacenie im poleceniem zapłaty (2,50zł)

                tym niemniej...
                oferta UPC i tak jest tańsza niż konkurencji.
                i mimo szeregu mankamentów zostaję u nich... :-/

                TV(analog) + Internet(2Mb) + Telefon(PoGadzinach) = 152zł
    • Gość: ja Re: Problemy z UPC !!!!! IP: *.chello.pl 23.01.09, 19:50
      a co jeśli 1,5 roczna umowa mi się skończyła w UPC?
      jestem teraz na umowie na czas nieokreślony i mogę w każdej chwili zrezygnować z
      internetu z miesięcznym okresem wypowiedzenia, czy automatycznie umo0wa jest
      przedłużana na taki sam okres jak poprzednio??
      proszę jeśli ktoś wie o odpowiedż!
    • Gość: art Re: Problemy z UPC !!!!! IP: *.chello.pl 24.01.09, 10:39
      Z tymi umowami w UPC trzeba uważać. Ja miałem zawartą na Internet i
      TV niby na czas nieokreślony, a jak dziś dzwoniłem w sprawach
      technicznych, przy okazji dowiedziałem się, że okres promocji kończy
      mi się w marcu i potem będę normalnie płacił. Trafiłem chyba na
      szczerego konsultanta, bo powiedział mi, że najlepiej wcześniej
      zrezygnować z usługi i zawrzeć następną z nowym okresem promocji.
      Gdybym się o tym nie dowiedział, niedługo by mi przysyłali rachunki
      nie 50% za TV i 100% za Internet, lecz oba pełne. Na umowie żadnych
      takich porad nie ma...
      • barone Re: Problemy z UPC !!!!! 24.01.09, 22:33
        Umowa JEST na czas nieokreślony! Czasowe jest tylko zobowiązanie
        wynikające z promocji. W czasie zobowiązania nie można rozwiązać
        umowy bez konsekwencji (kara umowna). Po upływie tego czasu
        już nie obowiązują stawki promocyjne, tylko te wynikające
        z ogólnego cennika.

        Konsultant miał rację: trzeba minimum na 1 miesiąc przed końcem
        promocji podjąć decyzję.

        A wystarczy dokładnie poczytać regulamin promocji. Jest na to dużo
        czasu. Zgodnie z kodeksem cywilnym po podpisaniu umowy poza lokalem
        przedsiębiorstwa (a tak jest w UPC: instalator przynosi umowę) można
        w ciągu 10 dni zrezygnować z usługi bez podania przyczyny i bez
        żadnych konsekwencji.
          • barone Re: Problemy z UPC !!!!! 25.01.09, 20:56
            Powtarzam: umowa JEST na czas nieokreślony!

            Jak skończy się te 1,5 roku (skąd taka wartość?),
            to przestają obowiązywać stawki promocyjne, a zaczynają zwykłe.
            I tyle.

            Podpisywałeś/aś umowę, to chyba przeczytałeś/aś, że umowa jest
            na czas nieokreślony i przez jaki czas trwa zobowiązanie promocyjne.

            Zobacz przykładowy regulamin UPC
            www.upc.pl/pdf/UPC_promo_www_wybierz_paczke_uslug_DTV_2008-9.pdf
            Paragraf 1, punkt 3.

            A poza tym czytajcie ludzie regulaminy!!!
            Jak już pisałem, macie na to 10 dni, bo umowa jest podpisywana
            poza lokalem przedsiębiorstwa. Tak wynika z kodeksu cywilnego.
            Tak ściślej, to 10 dni to czas na ewentualną rezygnację z umowy
            bez podania przyczyn i bez żadnych konsekwencji.
            • Gość: ja Re: Problemy z UPC !!!!! IP: *.chello.pl 27.01.09, 18:53
              barone napisał:

              > Powtarzam: umowa JEST na czas nieokreślony!
              >
              > Jak skończy się te 1,5 roku (skąd taka wartość?),

              taka była promocja - umowa na czas określony - 1,5 roku

              > to przestają obowiązywać stawki promocyjne, a zaczynają zwykłe.
              > I tyle.
              >
              > Podpisywałeś/aś umowę, to chyba przeczytałeś/aś, że umowa jest
              > na czas nieokreślony i przez jaki czas trwa zobowiązanie promocyjne.

              no i niestety teraz już wiem, że spóżniłem się z miesięcznym okresem
              wypowiedzenia i została ona automatycznie przedłużona na rok bez ceny promocyjnej.
              • barone Re: Problemy z UPC !!!!! 28.01.09, 19:47
                Gość portalu: ja napisał(a):

                > no i niestety teraz już wiem, że spóżniłem się z miesięcznym okresem
                > wypowiedzenia i została ona automatycznie przedłużona na rok bez ceny promocyjn
                > ej.

                Jesteś pewny, że na rok? A nie przypadkiem na czas nieokreślony?
                Jeżeli tak, to możesz w każdej chwili zrezygnować z miesięcznym
                wypowiedzeniem. Oczywiście ten jeden abonament zapłacisz
                w cenie standardowej.
                • Gość: mm Re: Problemy z UPC !!!!! IP: *.w86-208.abo.wanadoo.fr 22.02.09, 21:36
                  wszystko zależy od umowy. Trzeba przeczytać regulamin promocji. Starsze umowy
                  miały zapisy o tym, że jeżeli nie rozwiaze się umowy z miesiecznym okresem
                  wypowiedzenia, to rzeczywiście przedłuża się ona na kolejny rok.
                  Zawsze można to obejsć- np podwyższając sobie usługę- co czasem się opłaca ;)

                  Usługi UPC nie są tylko dobre i tylko złe- wszystko zależy od tego gdzie
                  mieszkacie. W niektórych miastach sieć jest w takim stanie, że niestety nie
                  będzie działać idealnie. Czesto awarie wynikają po prostu z dewastacji sieci,
                  kradzieży kabli itp.

                  A jesli chodzi o kontakt z infolinią...
                  nie wieszajcie psów na konsultantach. Oni siedzą tam po kilka- kilkanaście
                  godzin. Sama u nich pracowałam. i wierzcie mi- na prawdę do szału może
                  doprowadzić setny telefon z tym samym pytaniem. Zawsze uważałam, ze gdyby
                  klienci czytali regulaminy, które są na stronach internetowych i które dostają
                  do ręki, i czytali dokładnie rachunki na infolinie nie byłoby tak trudno się
                  dodzwonić. Większość telefonów jest po prostu bez sensu. A żaden człowiek nie
                  jest fizycznie w stanie być do obrzydzenia miłym przez kilkanaście godzin.
                  • Gość: michu Re: Problemy z UPC !!!!! IP: *.chello.pl 24.02.09, 18:56
                    Witam
                    Mam UPC (tv) od prawie 10 lat a neta (upc) od 3 lat.
                    I powiem wam ze w ciagu tych lat w sumie nie było zadnych
                    powaznych "zwiech" od strony upc.
                    Owszem kiedys pamietam zdarzały sie przerwy w odbiorze tv lub neta,
                    ale byly to smieszne postoje (pol godziny).
                    W ostatnich dniach kontynułowalem promocje na neta chcialem neta 10
                    Mb , ostatnio mialem 4mb.
                    Niestety zamiast 10 mb dostalem 2 mb.
                    Zadzwonilem na infolinie i po interwencji u przedstawiciela w ciagu
                    1 godz. zmienili na 10mb.
                    Moze tak tylko w Bydzi jest?
                    pozdro
                    • Gość: pfff Re: Problemy z UPC !!!!! IP: *.chello.pl 10.04.09, 13:07
                      Ja sie bujam z UPC juz drugi miesiąc. Internet 10 mbit, a sredni
                      transfer z zagranicznych serwerow to ~60 kb/sec. Co chwila zrywa
                      polaczenie etc etc. Zrobiłem już chyba tysiąć testów mtr'em których
                      wszystkie wyniki wyglądają bardzo podobnie. Goście z BOKu co chwila
                      zmieniają zdanie w sprawie diagnozy (bylo nawet kilka, wmawiajacych
                      mi prawidlowe funkcjonowanie łącza). Chciałem rozwiązać umowę za nie
                      dotrzymanie jej warunków (brak ciągłości i odpowiedniej jakości
                      usług) ale zagrozili karą umowną przewyższającą płacenie normalnego
                      abonamentu. I tak właśnie od 2 miesięcy płacę za internet, który nie
                      działa i nic nie wskazuja na to, żeby cokolwiek się zmieniło.
    • noname80 Re: Problemy z UPC !!!!! 24.02.09, 22:46
      Ja mam jak najlepsze wspomnienia z UPC. Faktycznie na infolinie
      trudno było sie dodzwonić. Serwis w razie problemów był następnego
      dnia. Faktur zawsze były na tą samą kwotę. A opóżnienia jak ktoś
      wcześniej napisał spowodowane sa raczej przez poczte.
    • Gość: roman Re: Problemy z UPC !!!!! IP: *.chello.pl 21.05.09, 00:23
      Kablówkę od upc mam od hmmm jakis 13 lat, a internet od poltora miesiaca i
      powiem, ze jestem zadawolona, bo wszystko jest ok. Ani razu nie miałam przerwy w
      dostawie, prędkosc jest taka jak powinna (mam oferte turbo 15 mb/s rzeczywista
      predkosc to 14.7-8) pingi małe, wiec mozna smigac w gry internetowe bez problemu
      ;] Na poczatku mialam maly problem, bo pan ktory podlaczal mi internet i nowa
      kablowke nie powiedzial mi, ze nie mam sterownikow do karty eternetowej i
      podlaczyl mi ruter przez usb, ktore ograniczalo transfer do 5 mb/s, ale wszystko
      szybko sie wyjasnilo ;] Jesli chodzi o umowe, to mam na rok, place 65 za
      kablowke i 80 za neta, wiec ceny nie sa wygorowane, w sumie to mialam farta, bo
      chcialam zalozyc sobie oferte Turbo miesiac wczesniej, ale zlodzieje z tp pod
      koniec konczacej sie umowy sprawiali klopoty (mialam neo 512) no i w tamtym
      czasie owa oferta to 10 mb/s, pozniej kiedy rozstalam sie z neostrada raz na
      zawsze wchodze na strone upc i patrze, a tu mila niespodzianka, bo predkosci
      podniosla sie do 15 ;] Ogolnie to powiem szczerze, ze na poczatku tez mialam
      obawy, wchodzilam na roznego rodzaju fora i bralam wszystkie za i przeciw, ale
      ostatecznie wszystko skonczylo sie dobrze i niech tak zostanie. Tak btw to
      jestem z Gdyni, wiec moze dlatego u mnie net chodzi normalnie, bo z tego co wiem
      problemy z internetem maja najczesciej osoby, ktore mieszkaja w jakichs
      odleglych miesach, gdzie trudno o stale bezproblemowe polaczenie. (jesli
      znalazles/as taka sama odpowiedz na innym forum (forum.pclab.pl) to
      spoko, kopiuje i wklejam, bo nie chce mi sie pisac o tym wszystkim od nowa ;p)
      • macarthur Re: Problemy z UPC !!!!! 15.06.09, 10:55
        bez mojej wiedzy podłączyli mi jakieś pakiety canal plus albo minus
        nie wiem bo ja wogóle tego nie oglądam, i trzeba ich prosić żeby
        można było zrezygnować - mieliśmy już IV RP a teraz będzie PRL na
        bis ?
        • serenita123 Re: Problemy z UPC !!!!! 15.06.09, 18:20
          macarthur napisał:

          > bez mojej wiedzy podłączyli mi jakieś pakiety canal plus albo
          minus
          > nie wiem bo ja wogóle tego nie oglądam, i trzeba ich prosić żeby
          > można było zrezygnować - mieliśmy już IV RP a teraz będzie PRL na
          > bis ?

          pakiety TV na tym właśnie polegają - się je ma i nie ogląda :))

          skoro ci podłączyli za friko, to korzystaj!
          czego tu narzekać???

          opłat za coś, co dali sami z siebie, bez pytania cię o zgodę, a tym
          bardziej - bez wyraźniej twojej chęci otrzymania programów i
          płacenia za nie
          - nie mogą ci wrzucić.

          to oczywista oczywistość, jak mawiał klasyk
    • Gość: Chicco Re: Problemy z UPC !!!!! IP: *.internetdsl.tpnet.pl 23.12.09, 20:40
      Ja za dużo niechciałbym wypowiadać się na temat FIRMY UPC jest to
      bardzo śmieszna i dziwna firma w dobie boju o klienta od sierpnia
      przygotowują mi ofertę na podłączenie i do dnia dzisiejszego niemam
      odpowiedzi jest 23.12.2009r. Może ktoś wie czemu tak to długo
      trwa... czyżby jakś ogólnoświatowa komisja musi być do tego
      powołana???? :-)) Pozdrawiam wszystkich "zadowolonych" z usług UPC
      • kluchucha Re: Problemy z UPC !!!!! 26.12.09, 21:47
        A ja zupełnie nie wiem o co Wam chodzi...
        Nigdy większych problemów z UPC nie miałam, a mam u nich nie tylko
        internet, ale też telewizję i telefon. Jedyna wada - kiedy nie ma
        prądu, telefon domowy też nie funkcjonuje. Poza tym, nie zaproponowano
        mi routera wraz z internetem, ale i to nie był problem, bo za kilka
        groszy doradzono mi sprzęt w wassermanie, także nie musiałam przepłacać
        za jakiś shit z upc. Ogólnie oceniam ich na +db.
    • reklamowka_na_209 Re: Problemy z UPC !!!!! 26.12.09, 22:11
      Ogólnie oceniam bardzo dobrze. Używam od kilku lat, korzystam również z neostrady. Zarówno UPC jak i NEO są OK. W jednym 15Mbit/s w drugim 2Mbit/s.

      Ostatnio w UPC dość często resetowało się połączenie, być może przeciążenie linii. Wystarczyło odłączyć na chwile modem i zaraz wszystko wracało do normy.

      Dobrym miejscem z informacjami o CHELLO jest strona internetowa: chellopl.one.pl/

      Jeżeli miałbym polecać jakieś łącze i miałbym do wyboru UPC to na pewno bym skorzystał (chyba, że są jakieś problemy w okolicy z tym providerem :P )
        • Gość: pink wokny interner IP: *.chello.pl 30.12.09, 07:56
          w upc jest od ponad tygodnia jakiś problem z netem są bardzo niskie transfery
          download w stosunku do umowy, ja mam 5Mb/s i do tej pory wszystko było ok, ale
          ostatnio to jest problem bo transfer jest cos koło 0,9 Mb/s, strony się wolno
          ładują, trzeba kilka razy jedną stronę ładować
          na infolinii upc mówią ze mają problem i ze będzie lepiej w drugiej połowie
          stycznia 2010............
          tu jest link do dyskusju o wolnym necie w upc :
          forum.mediaswiat.pl/viewforum.php?f=5
          • Gość: mircek Re: wokny interner IP: *.xdsl.centertel.pl 21.01.10, 00:37
            No właśnie to samo jest u mojego ojca.
            Generalnie chodzi o Gdańsk. Dokładnie Centrum. Transfer dw. ok 250
            kbps, upload lepiej bo ok 700kbps a umowa jest na 25M. Po wizycie
            technika o której straszyli, że jeżeli nie potwierdzi usterki będzie
            trzeba zapłacić 50PLN przysłali E-mail że skorygują fakturę do
            opłaty za 8M, a tu nie ma nawet 0,2M.
            Dodatkowo w telefonie zdarza się że słyszę kilka rozmów na raz a
            dzisiaj mimo że mi napiano że awaria z telefonem została usunięta to
            od godziny 20:00 do teraz - 4 godziny nie mogę się nigdzie dodzwonić
    • Gość: gość portalu Re: Problemy z UPC !!!!! IP: *.chello.pl 27.03.10, 05:09
      Witam. Mam Internet od UPC od dość dawna i nigdy nie było problemów.
      Pliki ściągało się z odpowiednią prędkością, wysyłało też, no i w gry
      online można było bezproblemowo grać. Z graniem dałem sobie spokój na
      ok. rok, jednak niedawno do tego wróciłem i zaczęły się kłopoty:
      "wywala" mnie z gier. Szukając czegoś na ten temat, trafiłem na to
      forum, gdzie jest m.in. taka opinia:

      "Setki graczy w polsce musialy zrezygnowac ze swoich ulubionych zabaw
      bo wybrali własnie ta siec. UPC po cichu dokonalo jakich zmian w
      swoje sieci i nagle to co dzialalo od lat po wiele godzin dziennie
      bez zaklocen przestalo działac. teraz połaczenia sa przerywane w
      ciagu kilkudziesieciu sekund do kilku minut. Tam gdzie znakomicie
      wystarcza stary modem i polaczenie komutowane na stej linii
      telefonicznej, super szybka siec UPC pada co chwilę. Pada na bardzo
      krótko, nie jest to do wykrycia przy zwykłym przeglądaniu stron, ale
      przyrywa połaczenia ciągłe wymagane przez rózne programy. Sytuacja
      trwa od 13 listopada i oficjalnie UPC udaje że nic sie nie zmieniło,
      a tymczasem setki ludzi poszło do innych sieci i tysiące tych którzy
      nie maja wyjścia narzekaja i przeklinaja swoje połozenie. Odradzam
      UPC, ci zlodzieje od kilku miesiecy oszukują ludzi.".

      I taka:

      "Zgadzam się z przedmówcą. Coś niedobrego UPC zrobiła ze swoją
      siecią. Czyżby przez wejście "cyfrówki"? Oficjalnie problemu nie ma a
      Internet dla graczy się skończył. I nie tylko dla graczy... Jedyne co
      można zrobić to pisać reklamacje (na papierze, bo oleją) i mieć
      nadziję że porblem się nagłości i poczują się zmuszeni do
      interwencji.".

      Mi jest to ciężko ocenić, bo na dobrą sprawę równie dobrze może to
      być wina serwerów z grami, a nie UPC. Dlatego moje pytanie brzmi: czy
      to, co zacytowałem (że Internet od UPC rozłącza się na minimalny
      odcinek czasu co jakiś czas), jest prawdą? Z góry bardzo dziękuję.

      • smutas Re: Problemy z UPC !!!!! 27.03.10, 17:49
        "Mi jest to ciężko ocenić, bo na dobrą sprawę równie dobrze może to
        być wina serwerów z grami, a nie UPC. Dlatego moje pytanie brzmi: czy
        to, co zacytowałem (że Internet od UPC rozłącza się na minimalny
        odcinek czasu co jakiś czas), jest prawdą? Z góry bardzo dziękuję. "

        Kazde polaczenie oparte na "packet switching" czyli wszystkie, bez wyjatku,
        polaczenia cyfrowe - lacza i rozlaczaja sie nieustannie. Na tym polega filozofia
        paczkowania. Jedna paczka poleci przez Koree, inna przez USA by nastepnie
        poskladac sie w calosc gdzies we Francji.

        Chcesz pobawic sie z analizowaniem paczek? Sciagni sobie Wireshark i pinguj
        server z opcja -t przez godzine. Do tego "tracert" jest swietnym narzedziem do
        sprawdzenie gdzie gina paczki.

        Jesli obawiasz sie o swoja fizyczna linie z UPC to mozesz sprobowac zalogowac
        sie bezposrednio do modemu i przejrzec logi. Jesli zawieraja bledy krytyczne
        typu T3 i T4, ktore popjawiaja sie lacznie z wpisem "count" i liczba wieksza niz
        5 - to jest problem. Bledy takie jak strata synchronizacji, timeout w polaczeniu
        z CMTS to ewidentnie bledy po stronie UPC. Jesli jednak te bledy nie pojawiaja
        sie zbyt czest, to nie ma sie czym martwic.

        cheers
      • Gość: jacek Re: Problemy z UPC !!!!! IP: *.dynamic.chello.pl 11.07.14, 10:01
        UPC "rozdaje" zdezelowany sprzęt stosując technikę podmiany. Nie działa modem to wymienimy. Na reklamowany przez innego kilienta. Aż ci się znudzi. Wifi dziala w promieniu 2 metrów, ale działa więc dla UPC wszystko jest w porządku. Będąc na wsi korzystałem z internetu przez GSM. Oglądałem filmy bez problemu. W domu, mając wykupiony intrnet 120Mb/sek (działa dobrze przez kabel) oglądać filmów na tablecie się nie da. Trzy razy wymiany modemów, wizyta kontrolera i nic jeśli nie liczyć stwierdzenia (na piśmie) technika - "brak możliwości świadczenia usług". Zerwę chyba umowę a już na pewno jej nie przedłużę. Jeszcze tylko pare miesięcy.
        • Gość: XXXX Re: Problemy z UPC !!!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.07.14, 15:47
          ja mam jeszcze lepszy problem zapisałam się na szkolenie na pracownika UPC co bylo moim najgorszym błedęm pisze do baby tego samego dnia że chce zrezygnowac a ona mi piszę że nie można bo moje dane zostały wpisane do systemu. Mam przez tydzień jeżdzić tam i być po kilk godzin na szkoleniu na którym nie chce byc za zerwanie umowy kara 500 zł. Nie byo tam mowy o tym że nie mogę zrezygnowac przed rozpoczęciem szkolenia. Co ja powinnam zrobić ?
            • przeszlakowska55 Re: Problemy z UPC !!!!! 16.09.14, 21:15
              Wysiadł mi telewizor, od 2 miesięcy go nie oglądam ( sierpień, wrzesień) a rachunki , a jakże za UPC przychodzą, chociaż facio z UPC stwierdził, że to wina aparatu telewizyjnego i trzeba kupić nowy. Przyszedł rachunek 50 pln za wizytę facia z UPC i dwa rachunki za abonament (wrzesień i już za październik), chociaż nie korzystam z telewizji i pełnego pakietu UPC. a nowego nie kupię , bo nie mam za co. I jak to reklamować ? I u kogo?
    • Gość: art Re: Problemy z UPC !!!!! IP: *.chello.pl 27.03.10, 14:04
      Ja na łączu UPC oglądam TV (CCN, TVN24 itd.) bez żadnych kart telewizyjnych, bezpośrednio przez ich modem internetowy i nie mam żadnych zakłóceń. Jak byłyby jakieś przerwy w sygnale obraz co chwilę by się zacinał, albo wręcz zawieszał, a tego nie na nawet wtedy, gdy jednocześnie robię na serwerze, albo wręcz ściągam z dużą szybkością duży program.
      • Gość: !@! Re: Problemy z UPC !!!!! IP: *.chello.pl 27.03.10, 15:28
        również u mnie UPC działa bez problemu
        przynajmniej teraz i na razie... ;))

        dwa lata temu problemy były przez 4 miesiące
        ale wtedy wymieniali łącza na szybsze i dołączali nowe obszary
        ale od tamtego czasu jest spokój

        jeśli macie takie problemy z sygnałem, jego jakością i prędkością,
        a UPC twierdzi, że wszystko jest u nich OK
        to proście o sprawdzenie linii
        albo wręcz mówcie, że ktoś włamał do skrzynki albo że podłącza się
        na lewo
        wtedy DOKŁADNIE sprawdzą łącza... ;))
        • Gość: vsop22 Re: Problemy z UPC !!!!! IP: *.bioton.pl 05.05.10, 15:31
          a podpisałem wczoraj umowę z UPC i już na starcie zostałem brutalnie oszukany.
          Podczas ustalania szczegółów umowy telefonicznie konsultant zaklinał się, że
          dostanę nowy dekoder CISCO (nalegałem na to). W dniu instalacji monterzy
          przynieśli PHILIPSA, który był ewidentnie używany.

          Teraz muszę odstąpić od umowy i złożyć nowe zamówienie. Tylko nie wiem, czy mam
          jeszcze ochotę na współpracę z takimi oszustami. Tym bardziej, że mam do wyboru
          2 inne firmy.
          • lukeng Re: Problemy z UPC !!!!! 01.12.14, 18:49
            Masz zdaje się 10 dni na odstąpienie od umowy. W bezczelności to to towarzystwo jest bardzo mocne. Ja już po złożeniu wymówienia.
            A było tak:
            Ostatnie zagranie UPC: Wziąłem od tych wydrwigroszy internet. Aby być w zgodzie z umową, na czas nieokreślony - zapłaciłem więc 100zł za instalację. W lokalu już było ich gniazdko więc ta "instalacja" polegała na włożeniu wtyczki. Po miesiącu przyszła informacja, że podwyższają sobie miesięczną opłatę - jak się komuś nie podoba, to może zrezygnować. Stówka oczywiście przepada. Najlepsze, że jakby się nawet chciało zostać u nich, ale, by uniknąć wyższych opłat, na niższej taryfie - trochę wolniejszym internecie, to trzebaby zapłacić kolejną stówkę... Za "opłatę instalacyjną"... To złodziejstwo, nie sądzicie? Mogą tak sobie zrobić 5 razy w roku i nic Was przed tym nie chroni. DORADZAM OMIJAĆ BEZCZELNE TOWARZYSTWO Z UPC SZEROKIM ŁUKIEM. Ja już po złożeniu wypowiedzenia :-) Udało mi się też zniechęcić już jedną rodzinę przed wykupieniem pakietu usług u nich, ale plany na przyszły rok mam znacznie ambitniejsze... Komuś, kto mnie okradł nie może to wyjść na dobre.
    • Gość: art Re: Problemy z UPC !!!!! IP: *.chello.pl 05.05.10, 19:31
      Gdy przechodziłem z TV analogowej na cyfrową, zamówiłem w wersji bez nagrywarki, ale później wieczorem zmieniłem zamówienie na wersję z nagrywarką i konsultant powiedział, że wszystko załatwione. Na drugi dzień przynieśli mi jednak zwykły dekoder bez nagrywarki. Machnąłem ręką i nie chciałem się już bawić w jakieś reklamacje. Ostatnio jednak powiedziałem, że chcę nagrywarkę i mieli mi to zrobić za jednorazową opłatą 50zł za montaż. Okazało się jednak, że przyszło mi rozliczenie z samym abonamentem i nie wliczyli montażu. Pewnie znów jakaś pomyłka konsultanta, ale tym razem okazała się pożyteczna :)
    • Gość: czesław Re: Problemy z UPC !!!!! IP: *.chello.pl 13.05.10, 14:40
      UPC idzie po bandzie. mam pełen pakiet HD z nagrywarką plus internet.Chcąc mieć
      więcej kanałów HD muszę wykupić kolejny pakiet.VECTRA z tego co wiem od
      znajomych ma bogatszą ofertę HD i cyklicznie dokłada kolejne.Niestety u mnie nie
      ma vectry.UPC w bezczelny sposób wyciąga pieniądze od klienta.Na cholerę mi
      pakiet HD z zaledwie kilkoma kanałami w tej rozdzielczości.Zastanawiam się nad ENKĄ
      • piotrp354 Re: Problemy z UPC !!!!! 17.11.14, 19:08
        Banda złodziei .Miałem mieć przedłużony termn tzw "promocji" z 6 do 12 miesięcy i nagle po 6 miesiącach wysyłają mi faktury normalne czyli już powiększone.
        KiLKA TELEFONÓW oczywiście czas czekania niemały prośby informacje obietnice i nic czyli nabijąją ludzi w butelkę i robią swoje ,bo najważniejsze złapać tylko klienta i nić po za tym.
        NIech się klienci martwią ,dzwonią pytają sie a Oni nic .
        Moim zdaniem każdy ma swój rozum i wybierze po takim incydencie (nie tylko ja).
        JA NIE POLECAM I ODRADZAM A NA PEWNO RADZĘ SIĘ ZATANOWIĆ PRZED PODPISANIE UMOWY BO ROBIĄ LUDZI W "BALONA "
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka