Dodaj do ulubionych

Spis treści w Word

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.08.06, 17:13
W jaki sposób utworzyć spis treści w programie word, aby był jednym
fragmentem pracy, a rozdziały i punkty planu były związane z rozdziałami i
punktami w tekście, tak, aby po kliknięciu na dany punkt spisu treści
przenieść sie do odpowiedniego fragmentu pracy? Dzięki za pomoc.
Obserwuj wątek
    • Gość: az Re: Spis treści w Word IP: *.petrus.com.pl 31.08.06, 17:32
      Tak właśnie działa spis treści wygenerowany przez Worda.
      Jak utworzyć spis pisano na tym forum już wielokrotnie. Wystarczy trochę
      dobrych chęci aby wpisać w okienko wyszukiwarki hasło i kliknąć szukaj.
      Można też nacisnąć [F1] i przeczytać co pisze na ten temat w pomocy.
      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=34&w=46487863&a=46534402

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka