22.04.06, 01:14
Post został usunięty przez adminów lub założyciela forum .
Obserwuj wątek
    • kasiabus Poczta Polska :o) 22.04.06, 01:21
      www.poczta-polska.pl
      Muszę o niej napisać, chociaż jej nie lubię strasznie...
      Bo albo gubi paczki, albo priorytet dostarcza po 2 tygodniach od nadania.

      Jedyna jej zaleta to cennik.
      Niestety, większość drobnych sprzedawców jest skazana na jej usługi, bo
      sprzedają za mało i za tanio, żeby im się opłacało korzystać z usług innych
      firm.
      • redchili Re: Poczta Polska :o) 22.04.06, 09:28
        Może to kwestia szczęścia, ale dotąd nie miałem większych problemów z PP.
        Owszem, zdarzały się np. nieuzasadnione zwroty (od razu po dojściu przesyłki na
        docelową pocztę skierowano ją do zwrotu przez pomyłkę) czy brak awizacji u
        klienta. Ale generalnie nie jest najgorzej (właśnie w Warszawie odebrałem paczkę
        od dostawcy nadaną wczoraj priorytetem z Lublina :) ), przynajmniej na tle np.
        Masterlinka...
      • ballanga Re: GLS 20.06.07, 17:46
        Od 2 miesięcy korzytam z ich usług i jestem strasznie zadowolona.

        A poza tym trafiają do mnie chyba najmilsi kurierzy, pieniądze przelewane są w 7 dni, na zapłatę mam 14 dni (w przeciwieństwie do Masterlink/DPD, którzy mają na odwrót).
        Do tego możność sprawdzenia przesyłki. Naprawdę jestem zadowolona. A do tego trafiłam na bardzo miłą panią Małgosię w BOK, która ekspresowo mi zawsze pomoże.

        Jedyny minus to taki, że przesyłają małe paczki, do 30 kg / 3m2. No i zamawiać kuriera można do 10,30. Co prawda - można się umówić z kurierem, ze się do niego bezpośrednio będzie dzwonić i zamawiać, i jak tylko bedzie taka możliwość to przyjedzie. Ale z tym można się pogodzić.

        Gorąco i czystym sercem polecam.
      • redchili Re: Masterlink 22.04.06, 09:32
        No, tutaj mogę się wypowiedzieć tylko jako adresat, ale doświadczenia są chyba
        dość miarodajne. Za każdym razem są ogromne kłopoty, przesyłka nadana kilka
        ulica dalej idzie 3-4 dni, albo zamiast do Warszawy trafia do Katowic... Raczej
        odradzam.
      • redchili Re: OPEK 22.04.06, 09:33
        Z tą firmą (dostarczają mi przesyłki od niektórych dostawców) raczej nie było
        problemów. Generalnie miła obsługa, szybkie, sprawne działanie, elastyczność.
        Chyba można polecić.
        • kasiabus Re: paczki PP 21.10.06, 13:19
          Z tego co wiem, to tak - można podpisać umowę z PP. Ale pod warunkiem, że
          wysyła się dużo paczek.
          Taką informację uzyskałam na mojej poczcie i nie wiem, ile to jest "dużo
          paczek". Pewnie wedle uznania...
          Radziłabym Ci dowiedzieć się bezpośrednio w Twoim urzędzie, bo zapewne dla
          każdego warunki są i tak ustalane indywidualnie.

          A może odezwie się ktoś, kto ma taką umowę podpisaną?

          Pozdrawiam
          Kasia
        • mamkube Re: paczki PP 24.10.06, 20:25
          Ja pytałam, był u mnie jakiś PAn, zniżka jest jak dużo wysyłasz, jak mało to
          nie. ALe nie ma ograniczenia ilosci jako tako do podpisania umowy, co miesiac
          płacisz jakąs tam kwote na początku, potem mozesz na koniec miesiaca płącić za
          wszystko. Ja tam wolę sama chodzić i brać raz na 7 dni faktrue
          • ellena Re: paczki PP 07.11.06, 11:09
            Tzn., że nie płacisz za każdą paczkę osobno tylko raz w tygodniu poprzez zapłatę
            faktury? Właśnie jestem w trakcie planowania spedycyjnej ;-) strony mego sklepu
            i sprawa wysyłki jest dla mnie najbardziej "zaciemniona". Myślałam o podpisaniu
            umowy, ale nie wiem czy to nie byłaby przesada, szczególnie na początku
            działalności i jak to w ogóle jest z tymi umowami, deklaruje się ilość
            przesyłek? negocjuje ceny z pocztą?
            Pozdrawiam wszystkich e-handlowców!
            • kasiabus Re: paczki PP 08.11.06, 00:26
              Jeśli nie masz umowy z PP, to płacisz za każdym razem, gdy nadajesz przesyłkę.
              Natomiast nie musisz za każdym razem brać faktury. Dostajesz pokwitowanie na
              zapłaconą sumę i potem wystawiają Ci fakturę na podstawie kilku (kilkunastu,
              kilkudziesięciu) takich pokwitowań (byle były z jednego miesiąca).

              Ja biorę fakturę z Poczty raz w miesiącu - kwitki zanoszę zawsze ostatniego :o)
              Dzięki temu mam trochę mniej papierów...

              Pozdrawiam
              Kasia
      • e-bubu Re: Dostawa towaru do klienta 11.11.06, 00:30
        Ja zaczynam raczej od tylu:) Mianowice sklep mam prosty w darmowym serwisie(nie
        znam sie na tych kodach:) Wysylki robie PP, Pocztexem (nie jest zle, ale dzis
        mnie omineli). Szukam firmy spedycyjnej do podpisania umowy. Masterlink wymaga
        podpisania umowy, by moc uzyskac usluge pobrania (GLS tez), ale ceny sa nie
        lepsze od Pocztexu (a tu bez zadnych formalnosci). Chcialam umowe podpisac z
        Pocztexem zeby dostac znizke (musze sie upomniec) to minimum 10 paczek na
        miesiac, a GLS chce 30 wysylek na miesiac.
        Na razie dzialam troche na allegro, zaczynam reklame na samochodzie...
        zobaczymy ?!?!
        • fantatou Re: Dostawa towaru do klienta 28.11.06, 17:52
          Cześć
          wysyłam okolo 200 paczek miesiecznie i wszytsko przez nasz Pocztę Polską.
          Szukam jakiegoś rozwiązania jeżeli chodzi o firmy kurierskie to pewnie odpada
          moje paczki wazą od 0,2-1,5kg, a Poczta ma konkurencyjne ceny, i dociera do
          wszystkich miast(inpost ma bardzo ubogą ofertę). Może ktoś z was może podzielić
          sie informacja na temat wysyłki tak lekkich paczuszek, może ktoś z was ma umowe
          z firmą kurierska Pozdrawiam :)
    • r0sie Re: Dostawa towaru do klienta 22.02.07, 00:16
      musze przynac ze nawet Poczta Polska zaczela sie starac
      kurier dzwonil ostatnio do mnie, ze ma przesylke, byl u mnie dzien wczesniej i
      nikogo nie zastal, pytal czy jestem teraz w domu i moge odebrac paczke,
      nastepnie zjawila sie za 5 min. po tej rozmowie!
      pytal czy na przyszlosc moze zostawiac przesylki u sasiadow
      szok
    • kasiabus CRL Logistyka 20.06.07, 15:13
      www.crllogistyka.pl

      No cóż... korzystam z ich usług od 2 miesięcy i na razie z czystym sumieniem
      niestety polecić nie mogę.

      Na plus - bardzo niskie, konkurencyjne ceny.
      Minusów jest więcej - długi czas dostarczania przesyłki, jeszcze dłuższy czas
      przekazywania pobrań, częste przekraczanie terminów dostarczenia przesyłki,
      brak możliwości "śledzenia" przesyłki on-line (trzeba do nich dzwonić) itd. ...

      Na razie jestem rozczarowana współpracą z nimi, ale jeszcze się zastanawiam -
      może się rozkręcą...?
      Niestety - rośnie mi odsetek niezadowolonych klientów, którzy wybierając
      opcję "przesyłka kurierska" mają zakodowane, że zamówienie dotrze do nich
      błyskawicznie. Tymczasem CRL dostarcza przesyłki w 3 do 5 dni roboczych. Więc
      jeśli po drodze trafi się weekend czy święto, robi się z tego tydzień. A
      nierzadko nawet więcej niż tydzień...
      Oczywiście te terminy są podane na stronie mojego sklepu, ale klienci tego nie
      czytają, a potem dzwonią z pretensjami typu "wybrałem przesyłkę kurierską, więc
      myślałem, że paczka dojdzie na drugi dzień, tymczasem dzisiaj mija trzeci...
      gdzie jest moje zamówienie?!"
      Ech...

      Co myślicie - dać tej firmie jeszcze szansę?
      A może ktoś ma z nimi jakieś doświadczenia?
      Napiszcie :)

      Pozdrawiam
      Kasia
      • agutek_b Re: CRL Logistyka 21.06.07, 21:16
        ja otrzymałam ich ofertę ale nie skorzystałam. Nie potrafili konkretnie (a
        właściwie wcale) odpowiedzieć na moje pytania "uzupełniające" Nie mam
        podpisanej umowy z żadnym przewoźnikiem, choć niedawno znalazłam wcale
        interesującą ofertę "odsprzedaży" usług kurierskich na allegro. Warunek -
        minimum 20 przesyłek miesięcznie. Niestety przy cenie prawie 20zł brutto to i
        tak dużo w porównaniu z PP więc się wacham... A w tej chwili w moim sklepie
        jest opcja wysyłki kurierem ale... prawie nikt z niej nie korzysta (bo bez
        umowy się nie opłaca) jednak zawsze w rozmowie z firmami (bo takich mam też
        klientów) często ustalam, że wysyłam na ich umowę. Niestety nie wygląda to zbyt
        profesjonalnie... A teraz w kwestii doradzenia :) Ja nie lubię, gdy ktoś wysyła
        ofertę a potem na dodatkowe pytania nie odpowiada, nie lubię też, jesli oferta
        mija się z prawdą - dla mnie to zwykła naciągactwo. Nie jest też dla mnie
        wytłumaczeniem, że ktoś źle oszacował rynek - od tego są specjaliści, którzy
        powinni być zatrudnieni przy uruchamianiu takiego biznesu, żeby nie było
        skuchy. Sama dobrze wiesz, że "poczta pantoflowa" wystawiająca opinie o sklepie
        moze zdziałać dużo dobrego jak i złego. A klienci... no cóż, tych którzy
        czytają regulamin jest bardzo mało, tych, którzy rozumieją, że to nie Ty
        samodzielnie rozwozisz paczki jest jeszcze mniej. Ja bym zrezygnowała, bo jeśli
        na starcie jest marna jakość, to nie rokuje dobrze - klient się przyzwyczai i
        jakoś tam im będzie szło, ale czy do ciebie wrócą lub polecą nowych klientów to
        inna sprawa.
    • corregidor Stolica :-( 16.08.07, 09:28
      Po prostu katastrofa
      Wysłałem towar
      Przez tydzien go nie dowieźli
      i odmawiali informacji o tym co się dzieje
      dopiero jak zrobiłem awanturę, moją paczkę "odnaleźli"

      Niezwykle arogancka i wredna obsługa
      mówili mi wprost że moge im nagwizdać jak mi się nie podoba, to
      żebym złożył reklamację

      Klimaty jak z prlu

      Odradzam
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka