20.03.17, 14:17
Post został usunięty przez adminów lub założyciela forum .
Obserwuj wątek
    • pizamek Re: Reklama na facebooku 21.03.17, 10:18
      Ales naprodukował pytań, wszystkie o to samo :P osobiście temu facebookowi nie ufam, uważam ze do czego innego służy. Poza tym wydaje mi sie że to może miec sens co najwyżej dla dużych marek które już maja bardzo dużo polubień, nie wiem ile ty masz ale ja bym wolał kase na adwords wyłożyć. Według mnie to sie bardziej opłaca.
    • supremumseo Re: Reklama na facebooku 22.03.17, 13:02
      Bardzo trudno jednoznacznie stwierdzić, co będzie dla Ciebie bardziej opłacalne, gdy nie znamy nawet branży, w której działasz, a co dopiero szczegółów Twojej sytuacji. Jeśli chcesz, skontaktuj się z nami (supremumseo.pl/kontakt/), opowiedz o swojej firmie i jej stronie internetowej, a my przygotujemy dla Ciebie bezpłatny audyt i wspólnie opracujemy najkorzystniejszą dla Ciebie strategię.
    • benqur Re: Reklama na facebooku 23.03.17, 14:07
      Bezpłatny?fajnie :P ale hipotetycznie gdybym robił tą reklamę na facebooka to jaka ona powinna być tak w skrócie? Taki baner jak wieszam na mieście czy jakieś specyficzne to powinno być, jakieś dodatkowe internetowe wymagania spełniać?
    • supremumseo Re: Reklama na facebooku 27.03.17, 10:32
      Powinna spełniać warunki każdej reklamy, czyli informować o produkcie lub usłudze, budząc przy tym zainteresowanie. Wybór sposobu, za pomocą którego tego dokonasz należy do Ciebie ;) Przygotuj dobre hasło reklamowe, konkretną treść, koniecznie też zwróć uwagę na odpowiednią grafikę. W każdej reklamie internetowej warto zadbać o CTA, czyli przyciski przekierowujące na Twoją witryny lub wzywające do podjęcia jakiejś innej akcji na stronie. To podstawowe elementy, o których trzeba pamiętać.
    • supremumseo Re: Reklama na facebooku 29.03.17, 09:45
      Na stronie facebooka można znaleźć informację o 1 USD jako kwocie minimalnej. Tak naprawdę koszt kampanii reklamowej na facebooku, tak samo jak w przypadku innych kanałów, jest mocno uzależniony od konkretnej branży, grupy odbiorców, konkurencji i wielu innych czynników. Można też wybrać pomiędzy dwoma modelami: CPM, czyli płatnością za wyświetlenie a CPC, czyli płatnością za kliknięcie.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka