Dodaj do ulubionych

oświęcim

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.05.05, 18:21
podobno moją praca z mamty sprawdzają nauczyciele z oswięcimia.jest tu ktoś z tego miasta? jacy są nauczyciele w waszej szkole,?wyrozumiali czy tez wrecz przeciwnie, nic nie naciągną przy sprawdzaniu prac i bedą ostro trzymać sie klucza.????
Obserwuj wątek
    • Gość: rulezz Re: oświęcim IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.05.05, 00:53
      a moja prace sprawdzaja nauczyciele z mojej szkoly...TAKI WALEK! hehehe takze
      maturka zdana... ktos inny w polsce tak ma?? wpisywac sie:D
    • Gość: Mister Magister Re: oświęcim IP: *.bielsko.cvx.ppp.tpnet.pl 19.05.05, 13:06
      Facet, masz prze&#@bane. Jestem z Oświęcimia, nauczyciele tutaj kontynuują
      niechlubne tradycje gestapo i Wehrmachtu, nie licz na dobry wynik :P A serio -
      jest tu ok. 5 szkół średnich, w każdej po kilkudziesięciu nauczycieli, więc
      skąd ja lub ktokolwiek inny może k&%@a wiedzieć, który z nich będzie ci
      sprawdzał pracę i jaki ma charakter??
      • Gość: husar Re: oświęcim IP: *.e-nterart.pl 20.05.05, 08:55
        ja jestem z Oswiecimia. W mojej szkole z nauczycieli z matmy jest roznie.
        Mozesz trafic na takiego co ci nic nie doda (takich jest 2) lub takich co ci
        znajda jakies puntkty ( conajmniej 2). Jest wiecej matematykow ktorzy
        sprawdzaja ale nie mialem z wszystkimi lekcji wiec nie wiem jak sie zachowaja.
        • Gość: Mister Magister Re: oświęcim IP: *.bielsko.cvx.ppp.tpnet.pl 22.05.05, 19:20
          Z której szkoły jesteś?
          • Gość: husar Re: oświęcim IP: *.e-nterart.pl 22.05.05, 22:36
            A ty?????
            • Gość: Mister Magister Re: oświęcim IP: *.bielsko.cvx.ppp.tpnet.pl 24.05.05, 14:32
              Ja z chemika, uczyła mnie pewna drobna blondi, której nazwiska ze względu na
              ochronę danych osobowych nie wspomnę. Dość powiedzieć, że w ciągu 3 tygodni
              samodzielnych przygotowań do matury nauczyłem się więcej niż z nią przez 3