Dodaj do ulubionych

pytanie o karty odwrócone

06.05.07, 13:52
Witam wszystkich
Jestem narazie zielona, jeśli chodzi o tarota,ale temat fascynujący, więc
zamierzam go zgłębiać. A forum znalazłam dziś, ciekawe i pomocne.
I moje pytanie, jak przystało na laika wink pewnie banalne:
na czym polega stosowanie kart odwróconych w rozkładach? kiedy rozkładam
karty, wszystkie mam w normalnych pozycjach, więc czy ich odwracanie jest
celowe? gdzieś natknęłam się na poradę, żeby jedną z 3 części kart odwrócić i
następnie wymieszać, ale nie przekonało mnie to raczej.
Rozwiejecie moje wątpliwości? smile
Pozdrawiam
Obserwuj wątek
    • kopalinka Re: pytanie o karty odwrócone 06.05.07, 17:37
      ja to robię tak :
      tasuję karty do momentu aż poczuję że to już.
      potem część kart odwracam - czasem więcej czasem mniej w zależności od tego jak
      akurat czuję. potem znowu tasuję. zadając pytanie przekładam lewą ręką do
      siebie na trzy kupki. karty wybieram także lewą ręką.
      pozdrawiam smile
      • mariena1 Re: pytanie o karty odwrócone 06.05.07, 18:50
        Ja podobnie.karty tasuję potem przekładam i jedną część odwracam,znowu tasuję
        do momentu gdy czuję że to już.Wybieram 1,2 lub 3 karty.
        • ezoviola Re: pytanie o karty odwrócone 06.05.07, 19:41
          "Karty Tarota nigdy nie mogą być odwrócone , gdyż pokazywałyby świat śmierci
          zamiast świata życia i nie przyniosłyby żadnej sensownej odpowiedzi na nasze
          pytania" Pozdrawiam, Wiola.
          • mariena1 Re: pytanie o karty odwrócone 07.05.07, 13:28
            A ja słyszałam że można karty odwracać.Nawet w większośći interpretacji kart na
            necie podawane są znaczenia kart w pozycji prostej i odwróconej.Wiec jak to w
            końcu jest?
            • ifyso Re: pytanie o karty odwrócone 08.05.07, 08:23
              Witam!
              Każdy z autorów książek, opisuje sposób, który wypracował i który mu odpowiada