19.01.21, 14:36
Powrot opozycjonisty Alekseja Nawalnego do Rosji dopinguje Swetlane Tichanowska do powrotu na Bialorus. Pani Swetlana zyje obecnie na Litwie.

Trudno zgadywac przyczyny checi jej powrotu. Ale pewnie czuje sie umotywowana odwaga Nawalnego i chce przyspieszyc zmiane w Jej kraju.

Czy sie Jej uda przyspieszyc to trudno powiedziec. Ale dyktatorzy jak Putin czy Lukaszenko nie budza juz checi wyjazdu opozycjonistow. Ale raczej chec powrotu i chec zmiany politycznej.

PF
Obserwuj wątek
    • jorl Re: Za ciosem 19.01.21, 15:27
      polski_francuz napisał:

      > Trudno zgadywac przyczyny checi jej powrotu. Ale pewnie czuje sie umotywowana o
      > dwaga Nawalnego i chce przyspieszyc zmiane w Jej kraju.


      A moze przyczyna chęci jej powrotu na Białoruś jest bardziej prozaiczna?
      Bo jak sie mawia jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kase?

      Ta Cichanowska dostala jakies pieniadze w formie nagrod teraz siedzi na Litwie, Litwini powiedzieli jej ze musi za siebie placic, ma z czego, to pomyslala ze jej pieniadze beda na Bialorusi duzo wiecej warte. Jak to w komunie bylo a na Bialorusi dalej komuna taka czesciowa ale zawsze.
      Poza tym juz zainteresowanie jej osoba maleja na Zachodzie, jest nieskuteczna jak widac, to musi zaczac dbac, na ile sie da, o siebie.
      Wiec do do domu, tam nie musia placic za hotel( no bo gdzie mieszka na Litwie?) u siebie ma prawie za darmo w porownaniu.
      Zycie jest przyziemne.
      • j-k rzadko sie z Toba zgadzam Jorl, ale tu.. 19.01.21, 17:46
        jorl napisał:
        > Wiec do do domu, tam nie musia placic za hotel
        ( no bo gdzie mieszka na Litwie?)
        > u siebie ma prawie za darmo w porownaniu.


        rzadko sie z Toba zgadzam Jorl, ale tu.. masz racje, a od siebie dodam wiecej:

        jej pobyt na Litwie jest Zachodowi do niczego niepotrzebny.

        i nastepne "dotacje od sponsorow" - (podobnie jak Nawalny)

        - bedzie otrzymywac tylko "siedzac" i (w kiciu), lub dzialajac w swoim kraju.
    • yurek_1111 Re: Za ciosem 19.01.21, 17:39
      Polecam wysluchac chociaż wnioski moga byc rozne...
      youtu.be/GyjtFd1csJk
      Co do Tichanowskiej , to jej powrot i ewentualne aresztowanie , na co licza ci co jej kaza wracac ,ma spowodowac ze ludzie znowu wyjda na ulice by protestowac przeciwko Lukaszence bo wyglada ze Lukaszenka sytuacje opanowal i na Bialorusi zrobilo się spokojniej...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka