i-love-2-ski 12.02.06, 21:23 pilnie potrzebny. aaki wyjmij SZCZYKAWE,tylko jakas konska,aby podzialalo. forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=50&w=36688819 Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
dana33 Re: czy jest tu jakis lekarz 12.02.06, 21:30 aki jako lekarz nie wchodzi w rachube, przynajmniej jesli chodzi o mnie, bo nie koszerny.... ja tylko do koszernych lekarzy chadzam ostatnie 30 lat..... oprocz tego, nie ma dosyc grubej strzykawki dla mnie... a teraz pustemo-klamczucho patologiczna, nie wtracaj sie w humor na wyzszym poziomie, bo nic nie rozumiesz.... nie dano ci... Odpowiedz Link Zgłoś
i-love-2-ski Re: czy jest tu jakis lekarz 12.02.06, 21:32 aaki kurde gdzie ty sie podziewasz jak serwis twoj jest tak potrzebny/ chyba ktos dzisiaj pejsachowka sie ululal i ma odjazdy 10 stopnia,a moze to obled. nie wiem nie jestem lekarzem. Odpowiedz Link Zgłoś
dana33 Re: czy jest tu jakis lekarz 12.02.06, 21:46 z tego co piszesz, pustemo-klamczucho patologiczna, to jestes pacjentka, do lekarza, nawet niekoszernego, to ci jeszcze ciut brakuje.... ciut duzo... Odpowiedz Link Zgłoś
lechu1 A co starucho zaslablas? Zejdz z tego nisko- 12.02.06, 22:19 skanalizowanego rowerka bo trociny leca. Odpowiedz Link Zgłoś
i-love-2-ski Re: czy jest tu jakis lekarz 12.02.06, 21:49 bez komentarza. forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=654&w=35861156&a=35901652 Odpowiedz Link Zgłoś
antek_cukierman Traw 12.02.06, 21:58 i wydalaj. Regularnie. www.n-s.pl/kama/KAMA/zsiraf.gif Odpowiedz Link Zgłoś
grzegorz1948 Re:Rachelciu! 12.02.06, 22:09 Wroc do linku ktory podalas. Co do Dana ona sie zaparla nogami i nie chce poddac sie leczeniu, ja jej juz pare razy zaoferowalem ze jezeli podejmnie sie leczenia w Polsce to bede ja odwiedzal i paczki z walowka podsylal.Ja nie wiem czy ta rodzinka nie widzi ze ona dostaje na leb? Odpowiedz Link Zgłoś