Dodaj do ulubionych

brak Elektronicznego Obrazu faktury - NETIA

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.10.09, 09:36
Czy tylko ja mam ten problem? Od dwóch miesiecy nie wystawili
faktury
Obserwuj wątek
    • natalia_sankowska1 Re: brak Elektronicznego Obrazu faktury - NETIA 07.10.09, 18:26
      A kontaktowała się Pani z operatorem?
      • Gość: jola Re: brak Elektronicznego Obrazu faktury - NETIA IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.10.09, 14:42
        tak, dzwoniłam do boku miesiac temu - dostaąłm informację, że jest
        jakiś błą, wystawią na początku października zbiorczą za dwa
        miesiące. Dzwoniłam teraz znów, bo nie wystawili. Dostałam
        informację, ze w przyszłym wystawią zbiorczą za trzy miesiące.
        Trochę się to zapowiada na neverending story.
        • natalia_sankowska1 Re: brak Elektronicznego Obrazu faktury - NETIA 08.10.09, 19:55
          Rozumiem, że Pani nie płaci, bo nie ma faktury.
          Proponuję wysłać do operatora reklamację na piśmie - koniecznie na
          piśmie! Bo ustne rozmowy są, niestety, bezskuteczne.
          • Gość: jola Re: brak Elektronicznego Obrazu faktury - NETIA IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.10.09, 14:17
            Tak wlasnie zrobię - dziekuję bardzo
    • spineczka83 mam podobny problem... 16.11.09, 18:15
      co prawda nie dostaje faktury z neti w formie elektronicznej a
      papierowej, ale również od wrzesnia nie dostałam faktury za internet.
      mam uruchomione polecenie zapłaty i od wrzesnia nie pobrano z mojego
      konta na rzecz Neti ani jednej złotówki.
      dzwoniłam dziś z ciekawości na infolinie netii i zabawne bo stan
      moich zaległości wynosi 0,00 zł - czyli wynika, że nie mam zadnych
      zobowiązań wobec netii - niestety, wg. informacji ostatnia faktura
      wystawiona została w sierpniu.

      ;]

      ładny tam bałagan mają!
      • Gość: joldre Re: mam podobny problem... IP: *.internetdsl.tpnet.pl 24.11.09, 09:15
        dokładnie tak jak u mnei. Faktury nadal nie wystawione, ja im placę
        zgodnie z umową, więc popełniają przestepstwo podatkowe, które
        radosnie złoszę do US. W dodatku pracownicy BOKU nie znają
        regulaminu. Przyłapani na tym rozłaczaja rozmowę. Przećwiczone
        trzykrotnie.
        • Gość: MiChCiO Re: mam podobny problem... IP: *.2.142.169.tvksmp.pl 25.11.09, 12:24
          za co płacisz i na jakiej podstawie skoro nie dostajesz faktur?
          • Gość: joldre Re: mam podobny problem... IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.11.09, 13:23
            Płacę na podstawie umowy. To z umowie/regulaminie jest informacja,
            ze netii należy się co miesiąc określona kaza za internet. Nie będę
            ryzykować, że ktoś w netii zauważy że nie placiłam, wypowie umowę i
            obciąży mnie karą. W mojej opinii ich regulamin zostawia tu pole do
            intrpretacji i nei jest to wykluczone
            • Gość: MiChCiO Re: mam podobny problem... IP: *.2.142.169.tvksmp.pl 25.11.09, 14:37
              Ze strony operatora sprawa jest jasna - podstawą do zapłaty jest wystawienie
              faktury (nie mylić z dostarczeniem). Skoro masz informacje, że operator nie
              wystawił Ci faktury to nie masz obowiązku płacenia. Obecnie dokonujesz wpłat na
              konto i robisz sobie na nim nadpłatę, nie regulujesz żadnych zobowiązań.
              Operator np. w styczniu może wystawić Ci fakturę zbiorczą za ten okres, w
              dodatku ma obowiązek w takim przypadku (jego wina, że nie wystawiał faktury
              regularnie) rozłożyć tą płatność na raty na Twoją prośbę. Jeśli będziesz
              nadpłacał (tak jak to teraz robisz) to automatycznie faktura "sama" się
              ureguluje. Termin Twoich zobowiązań wobec operatora rozpoczyna się z chwilą
              wystawienia faktury za usługę.
              • Gość: Krzysiek Re: mam podobny problem... IP: *.umed.lodz.pl 02.12.09, 11:08
                Ja mam ostatnią fakturę z Netii z drugiego września. Dzwonię tam od października
                - zwodzą mnie (że albo już, już...), albo właśnie wysłali. Dzisiaj składam
                reklamację. Problem polega na tym, że jeśli wystawią mi zaległe faktury w
                styczniu, nie będę mógł skorzystać z ulgi na internet w PIT.
                W styczniu kończy mi się z nimi umowa. Już wiem, że jej nie przedłużę. Nawet
                nowa twarz Netii nie pomoże.
                • Gość: Krzysiek Re: mam podobny problem - ciąg dalszy IP: *.umed.lodz.pl 09.12.09, 12:43
                  Wystawili wreszcie fakturę (2.12), ale żeby nie było tak słodko, wystawili
                  fakturę za cztery miesiące (zamiast trzech). Znów koszmar dodzwonienia się do
                  Netii, absolutny brak odpowiedzi na maile. Porażka. Po kilku dniach udało mi się
                  wymęczyć korektę. Kurczę, to już w tpsa było sprawniej...
                  • Gość: ego Re: mam podobny problem - ciąg dalszy IP: 77.255.83.* 13.12.09, 18:38
                    I ja od października nie dostaję faktury. Dzwoniąc w tej sprawie do BOK usłyszałem że maja przebudowę systemu lub coś w tym stylu i zaległe rachunki wkrótce wystawią. Generalnie wszyscy powinniśmy się cieszyć - ot po prostu nie trzeba płacić i już, gorzej gdyby było odwrotnie...Ale coś mi sie wydaje że to afera grubymi nicmi szyta...i że to celowe działanie
                    • natalia_sankowska1 Re: mam podobny problem - ciąg dalszy 13.12.09, 21:49
                      A żeby tak rozważyć, zamiast uprawiać spiskową teorię, kto i co może
                      zyskać na podobnym zjawisku? Klienci i tak będą musieli zapłacić
                      (mniej więcej ile, każdy przecież się orientuje, firma i tak wystawi
                      faktury. Więc zamiast twierdzić, że płacić nie trzeba (lub uzywać
                      takiego skrótu myślowego), należy napisać, by wszyscy nie
                      otrzymujący faktur po prostu co miesiąc odkładali pieniądze na
                      opłatę. Lub wpłacali operatorom na wiadome konto stałe kwoty. W czym
                      problem?
                      • Gość: ego Re: mam podobny problem - ciąg dalszy IP: 77.255.83.* 14.12.09, 00:12
                        mnie trudno zrozumieć że w czasach brutalnego kapitalizmu i ostrej walki o
                        klienta tak wielka firma jak netia może ot tak sobie pozwolić by jej klienci, a
                        z tego co widać to jednak powszechne zjawisko, nie regulowali swoich zobowiązań.
                        W normalnej sytuacji taki proceder mógłby spowodować utratę przez firmę
                        płynności finanasowej, dlatego doszukuję się tu drugiego dna, sami dopowiedzcie
                        dalej... Zresztą mam to gdzieś, nie podchodzę too tego emocjonalnie, przyślą to
                        zapłacę, nie przyślą to będzie darmowy kredycik. Nie będę przecież się po raz
                        trzeci prosił by łaskawie przyjęli moje pieniądze.
                      • Gość: Krzysiek Re: mam podobny problem - ciąg dalszy IP: *.umed.lodz.pl 14.12.09, 12:31
                        Zaraz, zaraz... To chyba nie takie proste. Oczywiście mogę zrobić przelew, ale co wpiszę w tytule? Zwykle wpisuję nr faktury. Ale to jeszcze nic? A jeśli ktoś prowadzi działalność gospodarczą? Jak ma zaksięgować taką wpłatę? A jak do tego jeszcze rozlicza VAT metodą kasową?
                        A teraz co Netia na tym zyskała. Nie wiem. Wiem tylko, że ja bym zyskał sporo, nie wystawiając faktur za usługi w październiku i listopadzie, a wystawiając je dopiero w grudniu. Podatek zapłaciłbym dopiero w kwietniu! Wiem, że Netia rozlicza się na innych zasadach, więc może niech wypowie się ktoś, kto zna się na tym.
                        Pozdrawiam
                        • Gość: nn Re: mam podobny problem - ciąg dalszy IP: 77.255.65.* 14.01.10, 19:23
                          faktury wysyłają dopiero po przekroczeniu 30,50zł ;p
                          • Gość: JA34 Re: mam podobny problem - ciąg dalszy IP: *.ssp.dialog.net.pl 15.01.10, 13:22
                            tak albo wystawiają faktury za niewiadomo co - rozwiązana umowa a
                            faktura przyszła . Powiem krótko Z DALA OD NETII - potwierdza to
                            pracownik UKE ( niestety musze walczyć z dziadostwem - mówie o
                            NETII )
                            • Gość: olek11 Re: mam podobny problem - ciąg dalszy IP: *.adsl.inetia.pl 03.11.10, 20:27
                              też nie dostaje faktury z Netii od 18.07 br nie ma też zadłużenia na netiionline już przestałem dzwonić bo to bez sensu zadaję sobie tylko pytanie czy oni naprawdę mają taki bałagan czy to celowe działanie ale jak mi przyślą fakturę to będzie kilkaset złotych więc nie piszcie że wystawiają jak będzie powyżej 35zł bo ja co miesiąc z telefonem na pewno mam powyżej 100zł.
                              A może to Promocja HaHa np. dwa lata bez odsetek.
                              • Gość: Marcin Re: mam podobny problem - ciąg dalszy IP: *.adsl.inetia.pl 20.07.11, 20:49
                                Tak jam mam internet z neti bez telefonu od maja 2010 ponad rok po mojej reklamacji uwzględnionej naliczyli mi internet od marca a ja miałem od maja rekompensata 150zł -6 miesiecy za złotówke a teraz rok bez faktury ! na koncie mam parę złotych nadpłaty ,nie ma faktury nie place czekam ? ponad rok !!!
    • Gość: maria Re: brak Elektronicznego Obrazu faktury - NETIA IP: *.adsl.inetia.pl 20.09.11, 18:17
      Nie mam faktury od 2 miesiecy nie wiadomo z kim się kontaktować.
Inne wątki na temat:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła lub ?

Nakarm Pajacyka