marcinrola
17.12.09, 18:41
Witam.
Jestem abonentem Netii od wakacji 2009. Umowę na internet w promocji "Dostajesz 4Mbit/s a płacisz jak za 2 Mbit/s" podpisałem 16 lipca 2009. Internet włączyli po prawie 40 dniach od podpisania umowy. Ale nie to jest moim problemem. Mam linię Netii, sam internet, bez telefonu stacjonarnego.
27 października 2009 zadzwoniłem na infolinię 227111111 z pytaniem czy mogę zwiększyć prędkość na 8Mbit/s. Osoba z którą rozmawiałem odpowiedziała, że jest to możliwe, ale musiałbym skorzystać z aktualnie wtedy już obowiązującej promocji hipnotycznej. Zgodziłem się. Zgodziłem się również na umowę na 2 lata. Osoba z którą rozmawiałem powiedziała również, że nowa prędkość będzie obowiązywała od nowego okresu rozliczeniowego, czyli 17 listopada.
17 listopada nie było 8Mbit/s. Gdy zadzwoniłem 17 powiedziano mi, że był błąd i nowa prędkość będzie od 17 grudnia.
Dzisiaj jest 17 grudnia, nowej prędkości nie ma. Na infolinie mówią, że znowu coś nie zadziałało i dopiero kolejna proba przełączenia może nastąpić 17 stycznia 2010. Jeszcze się okazało, że mam umowę na 2 lata na 4Mbit/s. Umowa obowiązuje do 16 stycznia 2012. Skąd taka data?
Nie dostałem nowej umowy do podpisania, nie dostałem aneksu do podpisania. Na infolinii powiedziano mi, że wystarcza telefoniczne przedłużenie umowy.
Jakie pytanie do Pań i Panów z UKE?
Co mam zrobić? Niby mam nową umowę na 4mb na jeszcze ponad 2 lata, a chciałem 8mb. Jedyną umowę papierową, którą mam w domu obowiązuje do 16 07 2010.
Proszę o poradę w tej kwestii.