renata0
24.11.04, 11:47
Cytat z netu.......
.......Kampania Harleya rozpoczęła się czwartego listopada br. i potrwa do
końca roku. Obejmuje radio (Radio Zet, Radio PiN, PR3), a wkrótce także
prasę. Autorem spotów radiowych jest Studio Zet.
Adresatem kampanii są zamożne osoby powyżej 30 roku życia. Akcja promocyjna
ma wzbudzić w nich chęć posiadania motocykla Harley-Davidson i przynależności
do elitarnej grupy użytkowników - do tej pory być może nieuświadomioną, ale
istniejącą pod postacią bliżej nieokreślonego niepokoju, znużenia życiem,
potrzeby odetchnięcia świeższym powietrzem........
Chciałam pozostawić bez komentarza tą informację jaką znalazłam w necie...
ale normalnie rece mi opadły a ciśnienie znacznie się podniosło...
I takie idiotyczne oferty tworzą cały ten chory, wyemaginowany klimat HD
Ku**a dlaczego Ci ludzie maja kupować motocykle HD?
Po to aby zaszpanować?
Aby urozmaicić sobie dotąd znudzone życie?
I co? Nacieszą się sezon, dwa, a potem nowa zabawka...
Ja rozumiem, że marketing i całą ta karuzela musi działać, ale przez to
tworzy się myslne pojęcie dowartościowania takich ludzi...
Boże a jakie słowa.... blizej nieokreślony niepokój... znużenie życia...
Kur*a i tacy „motocyklisci” tworzą cały snobistyczny klimat HD. Zresztą jaki
może być motocyklista z człowieka, który kupuje moto dla ....”potrzeby
odetchnięcia świeżym powietrzem”...
normalnie takie promocje psują opinię o włascielach HD, którzy czują te
motocykle niemal od urodzenia, a nie dopiero po 30-tce....