Dodaj do ulubionych

Deutsche Trauer

05.10.10, 07:15
Unser vereehrter Bundespräsident meint, Islam wäre ein Teil der deutschen Kultur.
Umso erstaunlicher bin ich, dass er den Trauertag nicht erklärt. Schließlich sind gestern 5 deutsche Islamisten türkischer Abstammung in Pakistan für den Weltfrieden gefallen!!!!

Möge Allah sie reichlich mit den deutschen Jungfrauen beschenken!!! Wann werden die Leichen unserer tapferen Helden nach Deutschland geholt? Wo werden die Feierlichkeiten stattfinden?

Ich schlage vor, sie in Berlin neden dem Holockaustdenkmal und Homosexuellengedenkstein zu bestatten.
Obserwuj wątek
    • zawszekacperek Re: Deutsche Trauer 05.10.10, 07:31
      Lieber Lepian (Nr.4),

Twój "forszlak" jest bardzo dobry a nawet powiedziałbym niezły. Tylko, co do miejsca pochówku, mam małe co nie co. Proponowałbym : Teutoburger Wald. Nu wiesz Hermannsschlacht usw albo nawet itd. Toby lepiej scementowało nojbyrger z resztą społeczeństwa niż jakieś tam Integrationskurse.
      A nad wejściem do tej nowej Walhalli umieścić należałoby inskrypcję:
      Allahu, zwróć nam nasze legiony.
      Nasz Graf j. mógłby przetłumaczyć to na łacinę, Pan z HH na jidisz albo hebr. a Ty nawet na arabski.
      Czekam na Twoją krytykę.

Kacperek

lepian4 napisał:

> Unser vereehrter Bundespräsident meint, Islam wäre ein Teil der deutschen Kultu
      > r.
      > Umso erstaunlicher bin ich, dass er den Trauertag nicht erklärt. Schließlich s
      > ind gestern 5 deutsche Islamisten türkischer Abstammung in Pakistan für den We
      > ltfrieden gefallen!!!!
      >
      > Möge Allah sie reichlich mit den deutschen Jungfrauen beschenken!!! Wann werden
      > die Leichen unserer tapferen Helden nach Deutschland geholt? Wo werden die Fei
      > erlichkeiten stattfinden?
      >
      > Ich schlage vor, sie in Berlin neden dem Holockaustdenkmal und Homosexuellenged
      > enkstein zu bestatten.
      • folksdojczer4kategorji Tablica pamiątkowa ze spiżu wysokiej jakości... 05.10.10, 07:43
        Tablica pamiątkowa ze spiżu wysokiej jakości powinna być we wszystkich 27 językach Unijnych...

Ot co...

Tablica powinna zawierać:

a. Krzyż

b. Gwiazdę Dawida

c. Półksiężyc
    • folksdojczer4kategorji Jeder soll meine tiefen Schmerz respektieren... 05.10.10, 07:35
      Ich werde sofort auf meinem Balkon die Deutschenationalfahne mit Trauerflor hissen.

Für einen schwarzen Anzug reicht meine Rente nicht aus, aber ich habe mir ein schwarzes Band am Ärmel angemacht.

Jeder soll meine tiefen Schmerz respektieren..

Ot co...
      • lepian4 Re: Jeder soll meine tiefen Schmerz respektieren. 05.10.10, 08:04
        Danke für deine Anteilnahme und deine Unterstützung.
        Unsere deutschen Brüder haben sich für uns geopfert. Es wäre sinvoll, wenn der Bundespräsident die Familienangehörigen, insbeson die Kinder unserer deutschen Helden, als Dank für die großzügige und heldenhaften Opferung standesgemäß entschädigt hätte. ich würde dann auch die Wittwen für den Nobelpreis nominieren, da sie den tiefen Schmerz und Trennung vorbildlich dem Weltfrieden untergeordnet hatten!
        Die Lindenallee brauchen wir auch nicht mehr. Wir könnten sie in 5 Teile umstrukturieren und nach den vorbildlichen deutschen Helden der modernen deutschen Kultur umbennen.
        • folksdojczer4kategorji Re: Jeder soll meine tiefen Schmerz respektieren. 05.10.10, 08:22
          lepian4 napisał:

> Danke für deine Anteilnahme und deine Unterstützung.
          > Unsere deutschen Brüder haben sich für uns geopfert. Es wäre sinvoll, wenn der
          > Bundespräsident die Familienangehörigen, insbeson die Kinder unserer deutschen
          > Helden, als Dank für die großzügige und heldenhaften Opferung standesgemäß en
          > tschädigt hätte. ich würde dann auch die Wittwen für den Nobelpreis nominieren,
          > da sie den tiefen Schmerz und Trennung vorbildlich dem Weltfrieden untergeordn
          > et hatten!
          > Die Lindenallee brauchen wir auch nicht mehr. Wir könnten sie in 5 Teile umstru
          > kturieren und nach den vorbildlichen deutschen Helden der modernen deutschen Ku
          > ltur umbennen.

Popieram całkowicie ohne wenn und aber...

Allahu Akbar

(Obrazki nie dla słabych nerwów...)
    • lunatix Re: Deutsche Trauer 05.10.10, 08:55
      Niemcow bardziej odrzuca od polackich szowinistow.
      • folksdojczer4kategorji I'm not buying it! 05.10.10, 09:27
        lunatix napisał:

> Niemcow bardziej odrzuca od polackich szowinistow.
        -------------------
        • folksdojczer4kategorji All Rights Reserved 05.10.10, 09:49
          folksdojczer4kategorji napisała:

> lunatix napisał:
          >
          > > Niemcow bardziej odrzuca od polackich szowinistow.
          > -------------------
      • lepian4 Re: Deutsche Trauer 05.10.10, 10:57
        Das sind keine polackich Szowinistow, das sind nur fahrende Sänger
    • fan.club CDU już dyskutuj na Twoim forszlakiem. 05.10.10, 11:33
      www.spiegel.de/politik/deutschland/0,1518,721259,00.html
      • gadupa 3 x F 05.10.10, 11:41
        folksdojczowe folszlaki fanklopa

buahahahahahaha
    • maria421 Re: Deutsche Trauer 05.10.10, 13:02
      Lepienie drogi, udal Ci sie ten post, ale- zarty na bok- nalezaloby naprawde oglosic zalobe narodowa po kolektywnej lobotomii niemieckich politykow.
      • lepian4 Re: Deutsche Trauer 05.10.10, 13:22
        Jak widzisz, ide z duchem czasu!! Byle do przodu i z pradem, jak zdechle ryby!
        • koelscher Re: Deutsche Trauer 05.10.10, 19:26
          A przy tym chcieli tylk, qrwa, spedzic mily urlop auf dem Bauernhof...
          k-r
          • zawszekacperek Dokończę myśl 05.10.10, 20:14
            Pana Chrabiego.

A przy tym chcieli tylk, qrwa, spedzic mily urlop auf dem Bauernhof... mit Allah Akbar Travel.

smile
            Kacperek
            • lepian4 Re: Dokończę myśl 05.10.10, 21:07
              Szanowni forowmi przyjaciele, przeniescie sie prosze na inny watek z tym waszym Kabaretem Starszych Panow. My tutaj zgromadzeni chcemy oddac Chold naszym niemieckim, ale sprawiedliwym, bo tureckim, bohaterom narodowym. Skupcie sie Q.M.J.P.!

Przeklety niech bedzie Pakistan, nasi gina tam po obu stronach frontu!!!
              • zawszekacperek Re: Dokończę myśl 05.10.10, 21:37
                Jawohl!

Nie przeklinaj Lepianie Pakistanu!
                Zapomniałeś?
                Słodko i zaszczytnie jest umrzeć za ojczyznę./ Dulce et decorum est pro patria mori.
                Pan Graf może potwierdzić. On zna wybornie łacinę.

Kacperek
                • jecki.p Re: Dokończę myśl 05.10.10, 23:49
                  No coz, nawet Horacjuszek mial czasem odbicia...
                  I recommend "Dulce et Decorum Est" written by Wilfred Owen.

k-r
                  • lepian4 Re: Dokończę myśl 06.10.10, 07:51
                    Jecki, jecki. Dzisiejsze gazety donosza, ze to bylo juz osmiu dziarkich niemieckich oredownikow Weltfrieden a ty dalej swoje bajki o Bauernhofie rozpowiadasz!! Wstydu Q. nie masz!

Abschied von den Grauen Wölfen

Dlaczego nasz vereehrter Bundespräsident nic nie robi w tej sprawie? Ja juz nawet spytalem sie w Großmoszee, czy nie zechcieliby zabetonowac w swym warzywniaku owych meczennikow slusznej sprawy? Narazie nie mam konkretnej odpowiedzi.
                    • folksdojczer4kategorji Abschied von den Grauen Wölfen... 06.10.10, 09:14
                      lepian4 napisał:

Abschied von den Grauen Wölfen
                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A więc od początku, wszystko po kolei.

Na sam przód był wilk, ale potem w ciągu tysiącleci wyrósł z niego pies, najlepszy przyjaciel człowieka.

Pies owczarek chroniący stada owiec przed wilkami, pies bernardyn szukający zasypanych alpinistów i taterników z pod lawin śnieżnych i pies jamnik, chroniący stare panny przed samotnością na stare lata. Last but not least, pies nieboszczyk, zapewniający wyuczonym ogrodnikom z entrepreneurial spirit niezły dochód z cmentarzy zwierzęcych...

Ot co...
                      • lepian4 Re: Abschied von den Grauen Wölfen... 06.10.10, 09:21
                        Nawet jesli z tych naszych plurikulturalnych Graue Wölfe powstalby po tysiacleciach nasz najlepszy przyjaciel, to cena jaka musimy zaplacic za ich ucywilizowanie jest zatrwazajaco wysoka. Nie zapominaj tez, ze proces cywilizowania naszych ukochanych Jenische z Januschkiem i Gaarschem na czele, nie dobiegl jeszcze konca.
                        • folksdojczer4kategorji Geduld, Geduld! Mein lieber Freuend! 06.10.10, 09:37
                          lepian4 napisał:

ze proces cywilizowania naszych ukochanych Jenische z Januschkiem i Gaarschem na czele, nie dobiegl jeszcze konca.
                          -------------------------------------
                          • lepian4 Re: Geduld, Geduld! Mein lieber Freuend! 06.10.10, 11:01
                            Ten jeden Jenische jest na wczasach u tesciowej. Wroci, to cie opierdoli za te twoje traby
                            • folksdojczer4kategorji Re: Geduld, Geduld! Mein lieber Freuend! 06.10.10, 14:24
                              lepian4 napisał:

> Ten jeden Jenische jest na wczasach u tesciowej. Wroci, to cie opierdoli za te
                              > twoje traby
                              -----------------------------
    • lepian4 Re: Deutsche Trauer 06.10.10, 09:16
      Tutaj mozecie poslac wasze Anteilnahme z naszymi bohaterami i wyrazic swe swiete oburzenie, ze Bundespräsident nawet palcem nie kiwnie, by uhonorowac ich godne pochwaly poswiecenie:
      bundespraesident@bpra.bund.de
      • folksdojczer4kategorji Re: Deutsche Trauer 06.10.10, 09:43
        lepian4 napisał:

> Tutaj mozecie poslac wasze Anteilnahme z naszymi bohaterami i wyrazic swe swiet
        > e oburzenie, ze Bundespräsident nawet palcem nie kiwnie, by uhonorowac ich godn
        > e pochwaly poswiecenie:
        > bundespraesident@bpra.bund.de
        -------------------------------------------------
    • gadupa Postaw sobie Gedenkstein 06.10.10, 10:06
      Wystaw doope przez okno. Wreszcie cioty beda miec pomnik do calowania.
      buahahaha
    • folksdojczer4kategorji Gadupa i Stuxnet...Każdy działa precyzyjnie! 07.10.10, 09:16
      Gadupa i Stuxnet, są z tej samej sophisticated, hightech pracowni...

Każdy działa precyzyjnie na swoim polu...

...i bardzo skutecznie!

Polskie fora na wygnaniu za chlebem mielą tylko ciepłe powietrze, nic po za tym...

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka