Dodaj do ulubionych

Matka Chrzestna

29.08.13, 10:32
Witam,
niespodziewanie zostałam poproszona na chrzestną synka naszych znajomych. Chłopczyk ma roczek, chrzciny za dwa tygodnie, a ja nie mam zielonego pojęcia co się teraz kupuje na prezent. Ostatni raz na chrzcinach byłam 9 lat temu (mojego młodszego syna), w otoczeniu zero małych dzieci, a w sklepach i na allegro zawrót głowy, a ja jestem zielona.
Drogie mamy poproszę o wsparcie smile
Ps. Pełno jest wątków o prezentach na chrzciny, ale dla niemowląt, a roczniak to już inna bajka zwłaszcza taki biegający smile
Obserwuj wątek
    • mama-ola Re: Matka Chrzestna 29.08.13, 10:41
      W niektórych rodzinach jest taka tradycja, że chrzestna kupuje wyprawkę - ubranie, chusteczkę (taki prostokątny kawałek materiału), świecę. Ale jeśli jest oczekiwanie, żebyś Ty to kupiła, to już byś chyba wiedziała.
      Jeśli nie wyprawka, to proponuję rowerek.
      Najbardziej uniwersalnie będzie dać pamiątkę (życzenia w kopercie) plus pieniądze.
    • angazetka Re: Matka Chrzestna 29.08.13, 10:48
      Spytaj rodziców, tak będzie najprościej.
      • bbuziaczekk Re: Matka Chrzestna 29.08.13, 11:20
        Zapytaj poprostu rodzicow dziecka co by chcieli dla malego. Czy maja jakas rzecz konkretna ktora by chcieli czy moze wola pieniadze.

Ja osobiscie wole jak ktos mnie zapytac co chce dla dzieci na prezent.
    • budzik11 Re: Matka Chrzestna 29.08.13, 11:31
      Ja (wprawdzie nie chrześniakom) kupowałam komplet kocyk + poduszkę Martello z tkanym (nie haftowanym na polarze) imieniem i wzorkami - przyda się i w domu, i potem do przedszkola.
      • agar2208 Re: Matka Chrzestna 29.08.13, 13:52
        Jeżeli nie wiesz co kupić to daj pieniądze.Mój syn od chrzestnego dostał złoty łańcuszek.
    • ania.stp Re: Matka Chrzestna 29.08.13, 14:38