Dodaj do ulubionych

Szlachetna akcja

25.07.11, 09:45
Wiem, wiem, nie znam się i myślę w sposób ograniczony i pewnie jeszcze jak zbuntowana nastolatka, ale co tam.
Wczoraj obejrzałam sobie jednym okiem (drugie było zajęte ogarnianiem szaleństw mojego dziecka) poranny program w tefałen.
I tam pewna aktorka zachęcała podczas spaceru w jakiejś nadmorskiej miejscowości do akcji zbierania pieniędzy na rzecz budowy i wyposażenia szkoły w Madagaskarze (tu nie sprecyzuję jak ta akcja wyglądała, bo nie dosłyszałam)
No i teraz tu zaczyna się moje podniesienie brwi prawie do połowy czoła.
Madagaskar? Dalej nie można było?
A mało to mamy w Polsce biednych, nie wyposażonych w podstawowe pomoce dydaktyczne szkół?
Ile to dzieci musi zapieprzać kilometry do szkoły, bo gimbus nie przysługuje?

No nic, aktorka za jakiś czas poleci na Madagaskar, będzie miała piękną sesję zdjęciową, jak to się wzrusza nad losem biednych dzieci, ach.

Nie przekonuje mnie to.
Obserwuj wątek
    • angazetka Re: Szlachetna akcja 25.07.11, 10:11
      A dlaczego nie Madagaskar? Wiesz, jak Ochojska organizowała pomoc dla krajów byłej Jugosławii (wtedy jeszcze w stanie wojny), to też padały argumenty, że w Polsce też są biedne dzieci.
      • dziennik-niecodziennik Re: Szlachetna akcja 25.07.11, 10:21
        ja tam sie przyznam otwarcie ze przy kazdej akcji na ktora na inne kraje sa wykładane nasze "krajowe" pieniadze mam pewne wątpliwosci. chociaz doskonale rozumiem ze trzeba pomóc, no trzeba...
      • lelija05 Re: Szlachetna akcja 25.07.11, 10:33
        Nie chcę porównywać Ochojskiej i Różczki, są to dla mnie dwie całkowicie różne osoby, Ochojską uważam za nawiedzoną (w dobrym znaczeniu) społeczniczkę, aktorka wg mnie znalazła sposób na lansik przed nowym sezonem i nowym serialem, oraz sposób na ciekawą wycieczkę.

A dlaczego nie Madagaskar? - a dlaczego nie Polska?
        Bo już nie będzie tak medialnie, kolorowo? Tylko pokaże przaśną, smutną rzeczywistość w polskich szkołach.