24.03.15, 15:54
nie jadłam nigdy i nie znam się.... na prawdę trzeba to wciągnąć w całości? nie można pokroić? dostałam w prezencie, jeszcze nie otwarte czekają, ale całej to na pewno nie dam rady na jeden raz, a chciałabym spróbować.
w necie znalazłam tylko jak otwierać, jak przyprawić i żeby całą do ust....
ktoś próbował przeciąć na pół?
Obserwuj wątek
    • berber_rock ale co ty chcesz ciac? 24.03.15, 16:00
      Przeciez to jest konsystencja rzadkiej galarety w 98% zlozona z morskiej wody.

What do you mean "czekaja"? Przeciez ostrygi to sie od razu po zlowieniu jada, najlepiej zywe jeszcze. Moze lepiej nie probuj, skoro one juz czekaly ...
      • myszomle Re: ale co ty chcesz ciac? 24.03.15, 16:06
        Jeśli nie masz pewności, że są absolutnie świeże, to wywal. Zatrucie nieświeżymi ostrygami to paskudna sprawa.

---
        truskawkiwmilanowku.blox.pl/html
        najlepszepolskiefilmyiseriale.blox.pl/html
        • ingryd Re: ale co ty chcesz ciac? 24.03.15, 18:43
          jak je skropisz cytryna, to dobrze by bylo gdyby sie ciutke skurczyly wink
          ukroic sie tego nie da za cholere,
          kromeczka ciemnego chlebka ze slonym maslem i bon apetit
      • to_ja_caryca_katarzyna Re: ale co ty chcesz ciac? 24.03.15, 16:31
        Z twojego opisu wnosze ze ostrygi znasz raczej z obrazka. A wiesz ze ostrygi sa w stanie przezyc 2 tygodnie bez wody, zamkniete w muszlach, jesli sa przechowywane w odpowiednich warunkach?
        • ichi51e Re: ale co ty chcesz ciac? 24.03.15, 16:33
          Ja raz zjadlam stare i nie polecam w kazdym razie
          • to_ja_caryca_katarzyna Re: ale co ty chcesz ciac? 24.03.15, 16:35
            Od starych to mozna i zejsc, no ale kto jada ostrygi, ktore sie nie ruszaja ?
        • berber_rock Re: ale co ty chcesz ciac? 24.03.15, 17:28
          > Z twojego opisu wnosze ze ostrygi znasz raczej z obrazka.