14.04.15, 11:20
ile funtów wziąć ze sobą na wyjazd rekreacyjny?
bede jechac do przyjaciółki na tydzien, moze dwa. ona twierdzi ze moge nie brac nic, bo wszystko mi zapewni, ale przeciez z pusta ręką nie pojadę. chciałabym ją tez do restauracji zaprosić, jakies zakupy do domu zrobic choc dwa razy w ciągu tygodnia, dzieci na lody zabrac; chciałabym tez skoczyc do Londynu pociągiem, zwiedzic Tower (ostatnim razem nie zdązyłam), takie drobiazgi. ekskluzywnych zakupów w stylu ciuchy czy kosmetyki nie planuje.
ile na tydzien musialabym wziąć żeby za dziadówe nie robic? wink pytam bo KOMPLETNIE nie mam doświadczenia, ostatni raz bylam u niej prawie 10 lat temu (Boże jak ten czas leci!!).
Obserwuj wątek
    • rosapulchra-0 Re: mamy z UK 14.04.15, 11:42
      Skromnie licząc 500 powinno ci wystarczyć. Ale skromnie ofkors.
      • dziennik-niecodziennik Re: mamy z UK 14.04.15, 12:13
        na tydzien czy na dwa?
    • run_away83 Re: mamy z UK 14.04.15, 11:48
      Jedziesz sama czy z dzieckiem/dziećmi? Do dużego miasta czy na prowincję?

Obiad w restauracji dla jednej osoby to od ~10 funtów (jedno danie plus napój w tańszej sieciówce), kilkudziesiąt funtów (jedno danie plus napój w droższej restauracji albo przystawka, danie główne, napój, deser w tańszej), do kilkuset (w opcji ekskluzywnej).

W lokalnych pubach, smażalniach ryb (chippery) i barach typu subway można zjeść sycący i smaczny posiłek nawet za 5-6 funtów (cooked breakfast, kanapka na ciepło, fish&chips).

Jedzenie jest droższe niż w Polsce. My na zakupy spożywczo-gospodarcze wydajemy tutaj niej więcej dwukrotność kwoty, jaką wydawaliśmy na ten cel w Polsce. Ceny różnych produktów możesz sobie sprawdzić tutaj:

www.sainsburys.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/TopCategoriesDisplayView?catalogId=10122&langId=44&storeId=10151
      m.tesco.com/h5/groceries/r/www.tesco.com/groceries/?cat=true&icid=Mweb_lhn_shop
      m.groceries.asda.com/#shop