20.04.22, 13:45
po tc u mojej mamy wykryto guz lity 100mm x 75 na prawym plucy .Reszta w norme nie powiekszone wezly chlonne nie widac przerzutow za 2 tyg ma biopsje.Bedziemy wiedziec co dalej po wynikach biopsji,mama slaba i ogolnie w kiepskiej kondycji fizycznej .Nie wiem czy lekarze podejma sie ewentualnej operacji bo nerki w kiepskim stanie,aorta miazdzycowa,serce tez kiepsko ah dzis jade do pl jutro wracam .Ktos ma jakies doswiadczenie?
Obserwuj wątek
    • iwles Re: rak pluc 20.04.22, 13:49

Z płucami akurat nie mam doświadczenia wśród najbliższych, ale mocno trzymam kciuki, by dało się zoperować, albo chociaż zaordynować inne leczenie, np. chemię. Mamie sił życzę kiss
    • bei Re: rak pluc 20.04.22, 13:55
      Na pewno lekarze zastosują leczenie, czasem (jeśli to nowotwór złośliwy) zastosować inne niż operacja, nawet łączone, a operować nawet nieraz nie trzeba, bo guz po terapii może całkowicie rozpaść się. Trzymam kciuki, by medycy skutecznie pomogli.
    • daniela34 Re: rak pluc 20.04.22, 14:16
      Nie mam doświadczenia z rakiem płuc akurat, ale jako córka pacjentki onkologiczną trzymam mocno kciuki za Mamę i za Ciebie. Głęboki oddech, marianno i do przodu
    • mmarrta Re: rak pluc 20.04.22, 14:24
      Moja była sąsiadka miała raka płuc. Płuco zostało usunięte, dochodziła do siebie bardzo długo i było ciężko, ale to było z 15 lat temu i kobita dalej żyje i miewa się nienajgorzej.
    • annaboleyn Re: rak pluc 20.04.22, 14:24
      Marianno, siły życzę i najlepszego możliwego wyniku badań i dalszego leczenia. Nie jestem fachowcem, ale to chyba nie brzmi tak źle, jak by mogło... Trzymam kciuki.
    • karambol45 Re: rak pluc 20.04.22, 14:27
      to nie dobrze
      moi teściowie chorowali na raka płuc
      teściowa miała rak płuc drobnokomórkowy tylko 5 mcy dała radę
      teść rak płuc ten wielokomórkowy 3 lata
      obydwoje nałogowi palacze, zbyt późno zdiagnozowane , nieoperowane, tylko radioterapia i chemia