Dodaj do ulubionych

Będę okularnicą

20.07.22, 14:08
Byłam dziś na badaniu oczu i wyszło, że muszę nosić okulary.
Ostatnie okulary miałam 25 lat temu, nie znam się, więc pytam was, na co zwracać uwagę przy wyborze oprawek?
Jakie/z czego one powinny być, żeby się dobrze nosiły?
Uprzedzam z góry, ze szkła kontaktowe nie wchodzą w grę, nie byłabym w stanie sobie ich założyć.
Obserwuj wątek
    • simply_z Re: Będę okularnicą 20.07.22, 14:11
      zmienisz zdanie co do szkiel, jak zobaczysz jak sa wygodne.. dziekuje niebiosom za szkla kontaktowe
      • mashcaron Re: Będę okularnicą 20.07.22, 14:13
        Oj wątpię. Nawet jak ktoś inny sobie zakłada/zdejmuje to mi oczy łzawią od samego patrzenia:p
      • eliszka25 Re: Będę okularnicą 20.07.22, 14:20
        Są ludzie, którzy szkieł kontaktowych po prostu nie lubią i dla nich one nie są wygodne. Mój mąż też tak ma. Czasem zakłada szkła, gdy sytuacja go zmusi, ale na codzień chodzi w okularach i o szkłach nie chce słyszeć.
        • mashcaron Re: Będę okularnicą 20.07.22, 14:22
          Ja nigdy nie próbowałam ale szczerze mówiąc, nie mam ochoty sobie wkładać ciał obcych w oczy ani w ogóle w nich gmerać:p czuję wewnętrzny opór 🤷
          • angazetka Re: Będę okularnicą 20.07.22, 14:23
            Mam tak samo, a okulary noszę, chwalić bogów, od 35 lat wink
            • daniela34 Re: Będę okularnicą 20.07.22, 14:38
              I ja. Okulary noszę od 29 lat.
              • aqua48 Re: Będę okularnicą 20.07.22, 15:14
                Eee tam, ja noszę okulary od 54 lat smile
          • eliszka25 Re: Będę okularnicą 20.07.22, 14:28
            Mój mąż kilka razy próbował, a raz sytuacja go zmusiła, bo rozwalił okulary na wyjeździe. Kilka dni jest w stanie przemęczyć się ze szkłami, ale nigdy nie zrezygnowałby z okularów na stałe.
        • ladymercury Re: Będę okularnicą 20.07.22, 18:16