29.08.22, 19:44
Nie lubię firanek i dla mnie mogłoby ich w ogóle nie być w domu. Ale mąż kocha, więc firanki na ogół mamy. Te obecne już się "wyfirankowały" i czas im na złom. Były szyte na miarę, u pani która już tego interesu nie prowadzi.
I teraz: kupić gotowe przez net, czy jednak szukać miejsca, gdzie się dobierze materiał i zlecić uszycie.
Kupujecie gotowe firanki/zasłony ? Ja się przymierzałam parę razy, ale jakoś nie ufam zdjęciom i opisom z neta.
Obserwuj wątek
    • daniela34 Re: Firanki 29.08.22, 19:46
      Mam firanki, bo lubię. Nie mam szytych na miarę, ale zawsze kupuję stacjonarnie, muszę widzieć, co kupuję.
      • agniesia331 Re: Firanki 31.08.22, 08:13
        Stacjonarnie,idę do Leroya i mi podszywają na taką dl jaka chce a z góry marszczą do taśmy.
    • turbinkamalinka Re: Firanki 29.08.22, 19:47
      Ja też nie bardzo ufam, do tego zupełnie nie znam się na materiałach. Firanki kupuję przy okazji jakiś zakupów np w centrum handlowym. Wtedy widzę wzór i mogę pomacać. Ostatnie akurat to zasłony były, to kupiłam w lumpeksie.
    • mama-ola Re: Firanki 29.08.22, 19:48
      Kupiłam przez net i jestem bardzo zadowolona, bo z czego tu nie być smile Chciałam śnieżnobiałe, a jaki mają wzór, było dobrze widać na ekranie.
      • default Re: Firanki 29.08.22, 20:01
        Można nie być zadowolonym z faktury, rodzaju materiału, tego w necie się nie stwierdzi jednoznacznie. Mąż raz kupił firanki opisane jako woal, a okazały się jakaś koszmarną gęstą siatką. W dodatku z połyskiem. Wykorzystałam je jako moskitierę w drzwiach tarasowych, bo do powieszenia w salonie nijak się nie nadawały.
    • aniani7 Re: Firanki 29.08.22, 19:49
      Kupuję w Ikei i się nie bawię, nienawidzę u siebie w domu tych wszystkich ozdobnych firanek, mają być gładkie i koniec.
    • aurinko Re: Firanki 29.08.22, 19:51