Dodaj do ulubionych

jak rozszerzyc diete malemu ulewaczowi? (butelka)

03.12.09, 18:21
Witam, byłabym bardzo wdzieczna za pomoc bo nie wiem jak sie zabrac
za rozszerzenie diety synkowi (juz prawie skonczony 4.miesiac,
dzidzia na butelce - Bebilon Comfort). Synek bardzo ulewa, prawie
przy kazdym posilku, jest baaaardzo dlugi - 73cm, ale tez sporo
przybiera na wadze, mimo ze je male posilki (gora 120ml, zazwyczaj
100). Je przewaznie o 3.00, 7.30, 10.00, 14.00, 16.00-17.00, 19.30
(czesto gdzies nam jeszcze wskoczy jedno karmienie dodatkowo, zwykle
o 18.00-18.30). No i nie wiem za bardzo jak zaczac i od czego
rozszerzanie diety. No i jak pozniej kontynuowac wzbogacanie
posilkow. Mam kilka pytan, z gory przepraszam za ich ilosc i pewnie
infantylnośc, ale jestem totalnie zielona w tym temacie a nie mam
sie kogo doradzic sad
1. Od czego najlepiej zaczac: jablko, zupa jarzynowa, a moze kleik
(zageszczanie mleka) bo dzidzia tak ulewa?
2. jesli jablko to co po nim: jablko plus marchewka czy wlasnie
zupka? a moze cos innego?
3. jesli kleik to jaki (synek ma problemy z kupką)? jaką firma
polecacie? jak zageszczac mleko? i czy do kazdego posilku?
4. jesli synek zacznie wcinac jednen rodzaj pokarmu np. jablko to
kiedy wprowadzic nastepny produkt? I czy w czasie wprowadzania
drugiego produktu nie podawac juz tego pierwszego?
5. Czy wprowadzajac nowy produkt mam automatycznie zrezygnowac z
jednego posilku mlecznego?
6. czy po wprowadzeniu np. 3 pokarmow stalych podawac rozne rzeczy
kazdego dnia czy tez co dzien ten sam zestaw?

Bede bardzo wdzieczna za kazdą pomoc.
Z gory dziekuje i pozdrawiam.
Obserwuj wątek
    • madagaskarmarta Re: jak rozszerzyc diete malemu ulewaczowi? (bute 03.12.09, 19:53
      Myślę że najbardziej pomocny byłby pediatra, który odpowiedziałby na wszystkie
      pytania smile
    • mewa000 Re: jak rozszerzyc diete malemu ulewaczowi? (bute 04.12.09, 11:08
      Witaj!
      Mój też ulewa. Ja każdą porcję mleka zagęszczam mu kleikiem-raz ryżowym a raz