Dodaj do ulubionych

aparat fotograficzny

20.03.14, 00:13
Szukam aparatu fotograficznego, chciałabym zeby robił ładne zdjęcia, ale to aparat dla amatora zdjęćsmile zdjęcia byłyby robione w plenerze, jak i w domu, na zdjęciach głównie dzieci, raczej prosty w obsłudze, nie za duży, tez nie za drogi. W sumie nie znam się za bardzo na aparatach, ale powiedzmy do ok 1000 zł?
macie jakieś sprawdzone aparaty? Możecie coś polecić? dzięki!
Obserwuj wątek
    • herkama Re: aparat fotograficzny 20.03.14, 07:43
      Do 1000 to niestety nic nie polecę sad ostatnio sama kupowałam aparat i miałam podobne potrzeby do Twoich. Podpytałam znajomego fotografa i polecił mi Fuji x 20. Koszt około 1800. Zdecydowanie wart swojej ceny. To zaawanasowany kompakt i zdjęcia robi rewelacyjne!! Nawet dziecko potrafi go obsługiwać smile. To aparat na lata.
      • herkama Re: aparat fotograficzny 20.03.14, 07:44
        może poprzednia wersja? fujix10?
    • miss.didi Re: aparat fotograficzny 20.03.14, 08:15
      Ja mam i polecam Panasonic Lumix LX5, również zaawansowany kompakt. Ponieważ wyszedł nowszy model LX7 (znam i również polecam) LX5 można kupić okazyjnie używany wink.
      • kakaka2 Re: aparat fotograficzny 24.03.14, 05:57
        dzięki za polecenie. A moze ktoś poleci jeszcze coś innego? 2 tys to trochę dla mnie duzo za aparat.
        • 0biecanka Re: aparat fotograficzny 24.03.14, 09:17

Ja polecam Nikon P 520.
          Kosztuje ok. 1100 zł. Jest super.
          • women1984 Re: aparat fotograficzny 24.03.14, 10:40
            podpinam się pod wątek nie mam szczęścia do aparatów w samsungu podczas spaceru wybuchły mi akumlatorki, a sony wytrzymał 4 lata kosztował ponad 1200 zł więc liczyłam że znacznie dłużej pociągnie koszt naprawy ponad 300 zł nie opłaca się naprawiać. Polećcie coś
    • kakaka2 Re: aparat fotograficzny 05.05.14, 15:09