Gość: irima IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.01.05, 20:57 Witam wszystkich studentów i już od razu musze sie przyznac ze jestem na 1 roku a sesja juz mnie przeraza w to dopiero poczatek i nawet pozytywne myslenie mi nie pomaga Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: gosc Re: prawo UJ IP: 62.29.137.* 14.01.05, 11:37 co w związku z powyższym? Czy chciałaś/eś tylko ponarzekać, jak lubi robić 80% na prawie... poprostu ponarzekać, jak im źle, jak maja ciężkie sesje i wogóle jak jest tragicznie... przeżyłem takich sesji 10 i nigdy nie byłem przerażony ani nie miałem negatywnych myśli... z takim podejściem polecam jakis pedagogiczny kierunek, i to najlepiej by nie trzeba było pisac pracy magisterskiej...bo to dopiero co poniektórych preraża... Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: ??? Re: prawo UJ IP: *.crowley.pl 14.01.05, 16:51 Studiuję na AE, ale myślę o drugim kierunku. Myślicie, że prawo jest na tyle trudne, że ciężko byłoby studiować je równolegle z innym kierunkiem? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Gutek Re: prawo UJ IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.01.05, 18:48 A co tu moze przerazac? Wstep do prawoznastwa czy historia administracji ;) ? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Pierre Re: prawo UJ IP: *.net.autocom.pl 17.01.05, 01:49 Popieram, sesje na pierwszym roku to pikuś (wiem, że dobrze mi się gada z perspektywy). Zwłaszcza, że prawa rzymskiego, z którego egzamin niegdyś budził popłoch (jak się później okazywało nieuzasadniony), można spokojnie nie zdawać. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: irima Re: prawo UJ IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.01.05, 12:40 nie pisalam tego po to zeby sobie ponarzekac wiec chyba do tych 80% sie nie zaliczam ale chyba kazdy z was był kiedys na 1 roku i nie mówcie mi ze wszystko was z góry na dół p... bo w to i tak nie uwierze Odpowiedz Link Zgłoś