Gość: xx IP: *.toya.net.pl 03.05.09, 21:17 niestety w tym mieście nikt się z mieszkańcami nie liczy, a już na pewno nikt kto urzęduje w UMŁ Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: łodzianin śmieszne IP: *.toya.net.pl 03.05.09, 21:29 W takim razie mieszkańcy Śródmieścia czy nawet Widzewa też powinni protestować, że pod ich oknami jest ulica po której jeżdżą auta i autobusy z mieszkańcami Olechowa ? Olechów to blokowisko takie samo jak Retkinia czy Bałuty, oszukani możecie się czuć jedynie przez tych co Wam sprzedawali tam mieszkania i opowiadali o ciszy i spokoju na wieki. Miasto się rozwija i trzeba się z tym pogodzić. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: log Pod oknami będą mieli magazyny IP: *.toya.net.pl 04.05.09, 00:29 Mieszkam na Olechowie i studiuję logistyke (2 rok). Centrum logistyczne kawałek od domu to dla mnie dobra wiadomość.xD Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Sławek Re: Pod oknami będą mieli magazyny IP: 212.51.203.* 04.05.09, 08:20 Wspaniała, wyprowadź się zatem z domu i zamieszkaj w tym centrum. Nie rozumiesz, że to jest część mieszkalna i nie ma tu miejsca na taką inwestycję. Odpowiedz Link Zgłoś
carmela_soprano Re: Pod oknami będą mieli magazyny 04.05.09, 10:35 hint: jak się nazywa główna ulica Olechowa? tak, Zakładowa Odpowiedz Link Zgłoś